Standlicht

Hier kan je vragen en problemen bespreken in verband met de technische kant van de FJR-zaak.

Moderator: Abeloos

Gesloten
Stefke

Standlicht

Bericht door Stefke »

Hoi,

Overlaatst mijn standlicht per abuis opgezet en de volgende morgen, nada.
Kun je dit niet afkoppelen zodat je als je de sleutel te ver draait geen platte accu meer hebt de volgende morgen. Dat standlicht gebruik ik toch nooit.

Of is het niet normaal dat na +- 15 uur standlicht je accu leeg is. (maak wel steeds gebruik van intercom en soms gps)

Enige voorstellen zijn welkom

Groetjes
Stefke
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Ik werk momenteel aan een schakeling die het volgende doet :
*bieptoon die 10 sec. duurt wanneer het contact af is en het standlicht gaat aan.
*na +/- 30 keer knipperen met een richtingaanwijzer, zonder in neutraal te staan, gaat hij ook biepen.

De schakeling is klaar, t'is enkel nog inbouwen in de FJR, enkele verbouwingen van het electrisch circuit, en dan proefrijden.

Wordt vervolgd.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Je kan de standaard lampjes ook vervangen door witte led's. Heb dat gedaan en achteraan ook de stand-, rij- en stoplichten vervangen door exemplaren met led's

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
Stefke

Bericht door Stefke »

@ firechief

Die witte leds, hebben ze die ook in groen, en passen die of moet je iets aanpassen.

Heb je ook prijzen en waar ik ze kan vinden?
Gesloten