INFO FJR rit op 25/04/04
Moderator: Abeloos
De goed nieuws show :!: :!:
De goed nieuws show
De groeten,
Lion
Weerpraatje
KMI voorspelling van 20/04/2004 voor vrijdag en het WE
Vrijdag en tijdens het weekeinde domineert een hogedrukgebied ons weer en wordt het droog met (brede) opklaringen. De maxima schommelen rond 18 of 20 graden.

De groeten,
Lion
Weerpraatje
KMI voorspelling van 20/04/2004 voor vrijdag en het WE
Vrijdag en tijdens het weekeinde domineert een hogedrukgebied ons weer en wordt het droog met (brede) opklaringen. De maxima schommelen rond 18 of 20 graden.
DRIVING A FJR MAKES LIFE BETTER!!
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
- fjrbakkerken
- 125 cc
hallo allemaal

zondag zal ik er ook bij zijn, maar ga eerst zaterdag van jullie mooie kust genieten. daarna bij seabiker en fjrgirl een lekker maal nuttigen met een lekker Belgisch pintje.

dan zondag op naar het ontbijt met daarna een (verwacht ik) mooie tocht
tot zondag

met FJRiendelijke groet,
Edwin
Edwin
Hoi FJRijders,
Wie de GPS route wenst van deze rit, mag me steeds mailen
FJRboy-dirk@pandora.be
Voor zondagmorgen gaan wij alvast direct van thuis uit naar de start, kwestie van er op tijd bij te zijn
en het ontbijt niet te missen
want als al die FJR's er aankomen ben ik er niet meer van weg te slaan

Wie de GPS route wenst van deze rit, mag me steeds mailen

FJRboy-dirk@pandora.be
Voor zondagmorgen gaan wij alvast direct van thuis uit naar de start, kwestie van er op tijd bij te zijn

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Hallo Edwin & Franky
Welkom bij onze bende FJRijders
, jullie zullen er zeker geen spijt van hebben dat jullie van de partij gaan zijn Zondag
Waar jullie wel spijt gaan van hebben is dat jullie er niet eerder bij gekomen zijn om mee te genieten van dit clubje
Tot Zondag,
Max

Welkom bij onze bende FJRijders

Waar jullie wel spijt gaan van hebben is dat jullie er niet eerder bij gekomen zijn om mee te genieten van dit clubje

Tot Zondag,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Hey DirkFJRboy-dirk schreef:Hoi FJRijders,
Voor zondagmorgen gaan wij alvast direct van thuis uit naar de start, kwestie van er op tijd bij te zijnen het ontbijt niet te missen
want als al die FJR's er aankomen ben ik er niet meer van weg te slaan
![]()

Ik kijk er alvast naaruit om jullie eens terug te ontmoeten na die lange tijd

Gelukkig is dit alles voorbij en kunnen we terug samen gaan genieten van onze geweldige hobby dat we samen hebben

Oooohhh ja, voor ik het vergeet te zeggen, laat nog een stevig ontbijt voor ons over want we gaan het nodig hebben zulle

Tot zondag,
Max

- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
Op het moment dat ik dit post, zie ik op de teller nog 20 uur te gaan, voor de rit van start gaat. Ik wou nog eens de aandacht trekken voor de vertrektijden. Het is van het allergrootste belang dat we iedereen VOOR 10.00u. de baan op krijgen, in Lichtervelde. Vooraleer je de baan opgaat, kun je nog van een ontbijt genieten, en gratis koffie of thee die door sponsor CASET aangeboden wordt. We moeten ervoor zorgen dat we dus om 9.00u zeker in Lichtervelde zijn, en liefst nog wat vroeger zodat niet iedereen om kwart voor 10 moet vertrekken. Om 8.30u. wordt er vertrokken in DRONGEN (bij Gent), en de RDV-punten van Burcht en Leuven zetten zich in beweging ten laatste om 7.45u.
Dat betekent dat je best wat vroeger toekomt op de RDV-punten, als je hier nog een sigaretje wil opsteken, gaan plassen, of je motor bijtanken.
Exacte plaatsbepalingen hier hogerop in deze topic.
Van Drongen wordt er via de E40 naar Lichtervelde gereden, en wel over het parcours E40 tot de splitsing met de E403 richting Kortrijk (dat is ongeveer 1 km voorbij Oostkamp), dan de E403 op richting Kortrijk, ter hoogte van afrit 9 eraf naar rechts, aan het rond punt rechtsaf richting Torhout, en na 1 km zie je CASET en PLACE 2B aan beide kanten verschijnen.
FJR-freak MAX zal je in Leuven (Bertem) opwachten, ikzelf zal in Burcht staan.
Je mag zeker al vroeger op eigen houtje naar Lichtervelde komen,
Jo, de koekenbakker en Seabiker zorgen daar voor de ontvangst vanaf 08.30u.
Dat betekent dat je best wat vroeger toekomt op de RDV-punten, als je hier nog een sigaretje wil opsteken, gaan plassen, of je motor bijtanken.
Exacte plaatsbepalingen hier hogerop in deze topic.
Van Drongen wordt er via de E40 naar Lichtervelde gereden, en wel over het parcours E40 tot de splitsing met de E403 richting Kortrijk (dat is ongeveer 1 km voorbij Oostkamp), dan de E403 op richting Kortrijk, ter hoogte van afrit 9 eraf naar rechts, aan het rond punt rechtsaf richting Torhout, en na 1 km zie je CASET en PLACE 2B aan beide kanten verschijnen.
Je mag zeker al vroeger op eigen houtje naar Lichtervelde komen,
Jo, de koekenbakker en Seabiker zorgen daar voor de ontvangst vanaf 08.30u.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Hey Dirkskedirkske schreef: Om 8.30u. wordt er vertrokken in DRONGEN (bij Gent), en de RDV-punten van Burcht en Leuven zetten zich in beweging ten laatste om 7.45u.

Hopelijk heeft iedereen die meerijd op een van onze RDV-punten jou bericht nog gelezen zodat we echt stipt kunnen aanzetten om dan op onze afgesproken tijd te lichtervelde te kunnen arriveren

Ik ga alvast mijn best doen om met het groepje van uit leuven op tijd te zijn op het RDV-punt te drongen !
Tot morgen op onze afspraak,
Max