throttle rocker

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Gesloten
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

throttle rocker

Bericht door FJbaRt »

Heeft iemand hier ervaring met een throttle rocker. Ik heb er al een foto van gezien op onze homepage.
Welk nut heeft dit ? Is het interessant ?
Vriend van mij is van plan om dit te kopen voor op zijn Transalp.
Is bij Hein Gericke beschikbaar voor ? 9.95. Is dit duur of weet er iemand iets goedkoper ? (Johan :?: )

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Lion
50 cc
50 cc

Bericht door Lion »

Ja beste Bart, ik heb ervaring met dat ding en ben er z??r tevreden over!! Het laat je toe tijdens lange ritten de rechterhand niet steeds rond de gashendel te houden. Men heeft dan gas met het onderste gedeelte van de duim palende aan de handpalm zodoende kan men de vingers/hand ontspannen. Ik rij daar al een jaar mee rond.
Ik zal het u zondag laten zien.
groetjes,
Lion
DRIVING A FJR MAKES LIFE BETTER!!
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: throttle rocker

Bericht door FJR-Freak Max »

FJbaRt schreef:Heeft iemand hier ervaring met een throttle rocker. Ik heb er al een foto van gezien op onze homepage.
Welk nut heeft dit ? Is het interessant ?
Vriend van mij is van plan om dit te kopen voor op zijn Transalp.
Is bij Hein Gericke beschikbaar voor ? 9.95. Is dit duur of weet er iemand iets goedkoper ? (Johan :?: )

Groetjes,

Bart
Hallo Bart :wink:

Spijtig dat ik je het tegenovergestelde als LION moet bevestigen :(
Voor mij is het een onhandig ding en voor iemand anders zal het de perfectie zelf zijn maar ik zelf kan er niet mee over de baan !
Ik heb de mijne indertijd gekocht bij Moto 2000, de periode als FJR-BOY Dirk in het ziekenhuis verbleef na zijn ongeluk want we zijn na het bezoek van Dirk recht naar de winkel gereden.
De prijs van ?9.95 is niet te veel want ik heb er toen ?12.00 voor betaald :?
Na de aankoop heb ik het buiten op mijn gashendel gemonteerd en heb er juistgeteld 2km proberen mee te rijden :shock: , dan verwijderd en nooit meer gebruikt :!:
Als je wil zal ik hem zondag meebrengen en je mag hem hebben voor ?8.00, dan heb ik er nog iets aan en je vriend is ook goedkoop gesteld :idea:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Johan

Bericht door Johan »

Hallo Bart,
9.95? is inderdaad de prijs bij Gericke en dat is tot zover ik weet de goedkoopste of we zouden er allemaal eentje moeten aanschaffen :D ,
dan kan het nog goedkoper denk ik :?: :?: Maar ik ben er ook geen voorstander van...
Groeten Johan
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

Bedankt voor de info jongens.
Ik zie zelf ook niet echt het nut in van dergelijk toestel.
Ik zal het zondag wel eens bekijken bij Lion en dan alles eens afwegen.

Aan Max : Breng maar mee. Mijn vriend is blijkbaar toch vast van plan om zich iets dergelijks aan te schaffen. Hij zal zeker tevreden zijn over de prijs.

Bedankt,

Bart
MANNEN WETEN WAAROM.
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

FJbaRt schreef:Bedankt voor de info jongens.
Aan Max : Breng maar mee. Mijn vriend is blijkbaar toch vast van plan om zich iets dergelijks aan te schaffen. Hij zal zeker tevreden zijn over de prijs.

Bedankt,

Bart
@ Bart

Zal hem klaarleggen zodat ik hem niet ga vergeten :? want mijn geheugen is niet meer wat het geweest is :(
Normaal heb ik een persoonlijke secretaresse die mijn geheugen altijd opfrist :help: , ons welgekend DUKSKE daar kan ik ALTIJD op rekenen :P :thumbup:
Als zij dit leest kan je zeker zijn dat ik het bij zal hebben :hello1: :hello2:

Tot Zondag,

Max 8)

Afbeelding
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

@ Bart

Zal hem klaarleggen zodat ik hem niet ga vergeten :? want mijn geheugen is niet meer wat het geweest is :(
Normaal heb ik een persoonlijke secretaresse die mijn geheugen altijd opfrist :help: , ons welgekend DUKSKE daar kan ik ALTIJD op rekenen :P :thumbup:
Als zij dit leest kan je zeker zijn dat ik het bij zal hebben :hello1: :hello2:

Tot Zondag,

Max 8)[/quote]

Max,

Heb gisteren bericht gekregen van mijne maat. Blijkbaar kon hij niet wachten en heeft hij er al een nieuwe gekocht. Dus voor mij hoef je de throttle niet meer mee te brengen. Er zullen misschien andere ge?nteresseerden zijn.

Toch bedankt, :thumbright: en tot zondag,

Bart
MANNEN WETEN WAAROM.
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

FJbaRt schreef: Max,

Heb gisteren bericht gekregen van mijne maat. Blijkbaar kon hij niet wachten en heeft hij er al een nieuwe gekocht. Dus voor mij hoef je de throttle niet meer mee te brengen. Er zullen misschien andere ge?nteresseerden zijn.

Toch bedankt, :thumbright: en tot zondag,

Bart
Ok Bart, we zullen wel zien als er moest interesse zijn kunnen ze hem altijd kopen voor de afgesproken prijs :!:

Tot Zondag,

Max 8)

Afbeelding
Gesloten