21 augustus : FJR Toerrit door en rond het Hageland
Moderator: Abeloos
21 augustus : FJR Toerrit door en rond het Hageland
Hallo iedereen,
Op 21 augustus organiseren Max en ikzelf de "Zomerrit" van om en bij de 190 km in en rond het Hageland. De plaats van samenkomst bevindt zich in Rotselaar in/aan herberg " 'T huis" gelegen aan de Provinciebaan, 18. Er zullen genoeg stopplaatsen voorzien worden om de dorst van mens en machine te laven. Over uur van samenkomst en andere info vindt u de komende dagen en weken meer op dit Forum.
Dus dames en heren, kalender er bij nemen en op datum van 21 augustus in grote letters aanduiden: "toerrit Hageland".
Teneinde een idee te hebben met hoeveel we die dag zullen zijn vragen wij u om u hier alvast in te schrijven.
Max en Julle
Deelnemerslijst
Max en Fanny: 2 personen - 1 FJR
Julle en Lieve: 2 personen - 1 FJR
Dartagnan: 1 persoon - 1 FJR
Greggel: 1 persoon - 1 Soes
Pedro 44: 2 personen - 1 FJR
Koekenbakker: 1 persoon - 1 FJR
Slurfke: 2 personen - 1 FJR
Stropke: 2 personen - 1 FJR
Motorist: 1 persoon - 1 FJR
Big Jomb: 2 personen - 1 FJR
Trukker: 1 persoon - 1 FJR
Gobelijn: 2 personen - 1 FJR
...
Totaal: 19 personen - 11 FJR - 1 Suzuki
Op 21 augustus organiseren Max en ikzelf de "Zomerrit" van om en bij de 190 km in en rond het Hageland. De plaats van samenkomst bevindt zich in Rotselaar in/aan herberg " 'T huis" gelegen aan de Provinciebaan, 18. Er zullen genoeg stopplaatsen voorzien worden om de dorst van mens en machine te laven. Over uur van samenkomst en andere info vindt u de komende dagen en weken meer op dit Forum.
Dus dames en heren, kalender er bij nemen en op datum van 21 augustus in grote letters aanduiden: "toerrit Hageland".
Teneinde een idee te hebben met hoeveel we die dag zullen zijn vragen wij u om u hier alvast in te schrijven.
Max en Julle
Deelnemerslijst
Max en Fanny: 2 personen - 1 FJR
Julle en Lieve: 2 personen - 1 FJR
Dartagnan: 1 persoon - 1 FJR
Greggel: 1 persoon - 1 Soes
Pedro 44: 2 personen - 1 FJR
Koekenbakker: 1 persoon - 1 FJR
Slurfke: 2 personen - 1 FJR
Stropke: 2 personen - 1 FJR
Motorist: 1 persoon - 1 FJR
Big Jomb: 2 personen - 1 FJR
Trukker: 1 persoon - 1 FJR
Gobelijn: 2 personen - 1 FJR
...
Totaal: 19 personen - 11 FJR - 1 Suzuki
Laatst gewijzigd door Julle op 06 jul 2005, 20:27, 7 keer totaal gewijzigd.
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Byways are more attractive than highways
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Beste FJRijders
Zoals onze Julle al heeft aangehaald zal op 21 augustus onze "Zomerrit" van het jaar 2005 plaats vinden
Julle en ikzelf zullen daarom ons beste beentje voorzetten om in en rond het "Hagenland" de mooist berijdbare baantjes uit te zoeken en in mekaar te laten lopen om deze dan op 21 augustus aan jullie te presenteren als de "Hagenlandse Zomerrit 2005"
Noteer alvast deze datum in jullie agenda zodat je er zeker kan bij zijn
Tot hoors,
Max

Zoals onze Julle al heeft aangehaald zal op 21 augustus onze "Zomerrit" van het jaar 2005 plaats vinden

Julle en ikzelf zullen daarom ons beste beentje voorzetten om in en rond het "Hagenland" de mooist berijdbare baantjes uit te zoeken en in mekaar te laten lopen om deze dan op 21 augustus aan jullie te presenteren als de "Hagenlandse Zomerrit 2005"

Noteer alvast deze datum in jullie agenda zodat je er zeker kan bij zijn

Tot hoors,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
ben ook van de partij zunne
als ik ondertussen wat heb kunnen oefenen met de garmin 2610 wil ik mij graag voorstellen als voorrijder/kopman
of als hekkensluiter, 't is maar te zien hoeveel volk ge gemobiliseert krijgt om voorrijder te zijn.
all?? tot dan
PS laat mij iets weten als je de rit evetueel zou proefrijden met de "voorrijders"
als ik ondertussen wat heb kunnen oefenen met de garmin 2610 wil ik mij graag voorstellen als voorrijder/kopman

of als hekkensluiter, 't is maar te zien hoeveel volk ge gemobiliseert krijgt om voorrijder te zijn.
all?? tot dan

PS laat mij iets weten als je de rit evetueel zou proefrijden met de "voorrijders"
Saluu De Bakker

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Jo ,koekenbakker schreef: als ik ondertussen wat heb kunnen oefenen met de garmin 2610 wil ik mij graag voorstellen als voorrijder/kopman![]()
all?? tot dan![]()
Je voorstel om tourguide te worden op 21 augustus is aangenomen dus oefen er maar op los zodat je uwe 2610 zijn werk kunt laten doen tegen dan

Voor een eventuele proefrit word je nog op de hoogte gebracht

Tot hoors,
Max

- Big Jomb
- 1300 cc
@ Julle & Max,
Ik zal het hun zeker en vast zeggen
Moesten zij niet kunnen, wij komen of ik kom zeker en vast
Tegen die tijd heb ik er misschien ook al ander potten onderhangen
Slukes
Ik zal het hun zeker en vast zeggen

Moesten zij niet kunnen, wij komen of ik kom zeker en vast

Tegen die tijd heb ik er misschien ook al ander potten onderhangen

Slukes
Laatst gewijzigd door Big Jomb op 08 jul 2005, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
I see you when I see you

- Herkules
- 250 cc
- Contacteer:
@ Big Jomb
Sounds good.....!
@ Julle & Max
Ik ga dolgraag mee !
Nu nog even kijken of :
1) ik mag
2) zij ook zou mee willen....
Sounds good.....!

@ Julle & Max
Ik ga dolgraag mee !
Nu nog even kijken of :
1) ik mag
2) zij ook zou mee willen....

Herkules.
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@Philip,mailb0xer schreef:Misschien kan ik dan helpen met de voorbereiding van de rit?
Philip
Bedankt voor je voorstel om te helpen aan de rit maar het moeilijke hiervan is met hoe meer personen dat je bent om dit op poten te zetten hoe moeilijker dat het is om uur en dag af te spreken om ergens samen te komen zodat je weer een stukje van het traject kan doen !
Nu belt julle mij de dag zelf en we spreken een tijdstip af en hop we zijn weg, bij betrokkenheid van meerdere personen is dit bijna niet haalbaar

Hopend op je begrip en nogmaals bedankt om je hulp aan te bieden

Groetjes en tot hoors,
Max

Laatst gewijzigd door FJR-Freak Max op 05 jul 2005, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer: