dirkske schreef:................................een speciale site voor opgericht hebben..................

Ook Yamaha Nederland heeft een aparte "site"
http://www.yamaha-motor.nl/politie/index.jsp
Niet alleen groen in Duitsland maar ook ...:

CU Ruud
Moderator: Abeloos
dirkske schreef:................................een speciale site voor opgericht hebben..................
De grijze FJR en ??n van de gestreepte zijn enkel ter beschikking gesteld voor de opleiding. Voorlopig zijn er maar twee gestreepte FJR's aangekocht door de zone IEPER. Ze zijn er inderdaad zeer tevreden over.Gunner schreef:Pakske, dienen grijze is er ??ntje dat ze in bruikleen hebben in afwachting van hun nieuwe (je weet wel wegens ombouw etc)
CU
Dr?
daar zit de politieradio onder weggewerkt en is er de mogelijkheid tot opberging van formulieren (grootte A4)FJR02 schreef:wat zou er onder dat duozadel-kastje zitten...
66.500 op de (Nederlandse) klok en nog steeds de eerste koppelingsplaten.BUTCH schreef:........................... ene motor heeft 1600 km op de teller en de koppeling sleept al door. ........................................... Deze ene motor werd gebruikt tijdens de motorcursus lokale motorrijder... ......................
Thx BUTCH voor de info.BUTCH schreef:............................Ik heb steeds olieverlies op mijn achterste velg.
...............Alles begon met corrosie op de cardankast. .
.............................................. In de winter durft mijn fjr ook geregeld niet starten maar ...............................
Wat wel opvalt is het feit dat Yamaha de motor iets te vlug in politieuitvoering heeft gestoken (dit in vgl. met Bee M Wee). Alles ziet er wat amateuristisch op gemonteerd zoals ............................
Groetjes
Kweet nie hoe het in B is, maar in NL beslist geen probleem. Voetje uit mag trouwens ookJvuxR1 schreef:..........................
Mag ik mijn handje opsteken als ge aan't werken zijt?![]()
Groetjes,
den R1 zot
BUTCH schreef:..........................en ja als motor- overheidsdienaar (die ollanders met hun moeilijke woorden ...) .................................!
Ik hoop vooral dat je onze eerlijkheid op prijs stelt, als we het over enkele negatieve punten hebben. Beter dat, dan de nek in 't zand steken zoals een groot merk het jaren geleden presteerde, en z'n toerbuffel uit de Top5 van de verkoopscijfers zag donderen.Genieter schreef:Vind het heel spijtig dat er zoveel kleinigheden haperen aan zo een prachtige motor.