Help (GPS 2610)
Moderator: Abeloos
Help (GPS 2610)
Wie kan mij helpen bij mijn probleem? Ik heb een 2610 gekocht via groepsaankopen en nu na alles geinstalleerd te hebben kan ik geen adressen invoeren(wel steden). Ik ben een leek in computer en GPS en zou alle hulp zeer welkom zijn. Bij voorbaat bedankt Groeten uit Diest Erik Bauwens
Kijk ff welke firmware er geladen is, anders de laatste update installeren, daarna de kaarten opnieuw installeren en het zou moeten werken.
Zie ook: http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=4733
Zie ook: http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=4733
FJeRik
FJR1300/A Techno Jade
FJR1300/A Techno Jade
Erik,
Je moet eerst de software instaleren op je pc en dan activeren dmv de bijgeleverde code. Registreer je software nog NIET bij Garmin. Eenmaal de software klaar op je pc moet je de kaarten die je wenst ter beschikking te hebben op je gps in je GPS toestel te laden via de pc en pas dan kan je adressen gaan zoeken. Maw volg eventjes de handleiding van ja toestel en de software, daar staat alles netjes in uitgelegd. Dit is een kort en bondig antwoord op je vraag.
Je moet eerst de software instaleren op je pc en dan activeren dmv de bijgeleverde code. Registreer je software nog NIET bij Garmin. Eenmaal de software klaar op je pc moet je de kaarten die je wenst ter beschikking te hebben op je gps in je GPS toestel te laden via de pc en pas dan kan je adressen gaan zoeken. Maw volg eventjes de handleiding van ja toestel en de software, daar staat alles netjes in uitgelegd. Dit is een kort en bondig antwoord op je vraag.
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

Help (GPS 2610)
Hallo, ik heb de goeie raad gevolgd maar bekom hetzelfde resultaat,kan geen adressen invoeren. Ik ga alles even laten afkoelen en hoop op betere inzichten. Toch bedankt voor de snelle reactie. Groeten (wanhopig) uit Diest. Erik Bauwens
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer: