Ik begrijp je vraag naar een roadbook, maar alle ritten worden in groepen van Max 10 motoren gereden met een voorrijder. Met alle respect, maar dit vraagt meer dan alleen voorbereiding achter de pc en het ritje eens te gaan rijden. Roadbook is nuttig wanneer iemand de route alleen wil rijden of eventueel nadien nog eens wil rijden, maar lijkt me niet echt handig in groep. Ik hoop dat je dit begrijpt.
Maar..... Als Max me nu eens de GPS Tracklog van die rit kan bezorgen of de rit zelf in VERSIE 7 van City Navigator, dan kan ik misschien eens een poging doen om je een roadbook te bezorgen. Deze zal echter niet volgens het bolletje-pijl principe zijn, maar misschien kan je die dan zelf wat aanpassen. Als je je hier kan in vinden laat me dan iets weten.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
hey chief
bedankt hoor maar voor mij alleen hoeft ge dat werk allemaal
niet te doen ik weet ook dat er meer werk is aan een goed
roadbook maar ge begrijpt ook ik luister al de hele week naar
truis in mijn camion en als ze dan s'zondags nogal zegt hoe
ik moet rijden dan heb ik binnenkort niks meer te zeggen
groetjes johnny
Truus 's zondags thuis laten en u laten leiden door de groep he trukker. Bij de eerste stop valt er dan al genoeg te vertellen en ipv truus in je oren kan je intussen wat muziek opzetten of genieten van het zicht. Kortom je hebt truus echt niet nodig zenne op zo'n rit.
Groeten
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
Johnny, ik zou graag uw vakantie-verhalen, over uw Frankrijk reis eens horen, ge kunt die vertellen op 21 augustus, dan kunnen we allemaal eens nagenieten van uw snoepreisje
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
... 't kan zijn dat ik nog op het nippertje aanpik, normaal heb ik dan verlof, maar misschien ben ik niet weg, hangt van vanalles af (bv van een lekkere toerrit van de FJRijders)
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Op 21 augustus organiseren Max en ikzelf de "Zomerrit" van om en bij de 190 km in en rond het Hageland. De plaats van samenkomst bevindt zich in Rotselaar in/aan herberg " 'T huis" gelegen aan de Provinciebaan, 18. Er zullen genoeg stopplaatsen voorzien worden om de dorst van mens en machine te laven. Over uur van samenkomst en andere info vindt u de komende dagen en weken meer op dit Forum.
Dus dames en heren, kalender er bij nemen en op datum van 21 augustus in grote letters aanduiden: "toerrit Hageland".
Teneinde een idee te hebben met hoeveel we die dag zullen zijn vragen wij u om u hier alvast in te schrijven.
Max en Julle
Deelnemerslijst
Max en Fanny: 2 personen - 1 FJR
Julle en Lieve: 2 personen - 1 FJR
Dartagnan: 1 persoon - 1 FJR
Greggel: 1 persoon - 1 Soes
Pedro 44: 2 personen - 1 FJR
Koekenbakker: 1 persoon - 1 FJR
Slurfke: 2 personen - 1 FJR
Stropke: 2 personen - 1 FJR
Motorist: 1 persoon - 1 FJR
Big Jomb: 2 personen - 1 FJR