Mannekes mannekes... het komt NIET op de PKtjes aan h?! Het is de rijstijl die het em doet En we moeten inbinden voor jullie, dat steken we niet onder stoelen of banken, het is ten slotte de bedoeling dat die FJRkes bij mekaar blijven op het toertochtje h?! Dus we zullen enkel onze eerste en tweede versnelling gebruiken. Goed?
PS: Zit momenteel in Tannheim Oostenrijk en moet noodgedwongen in de bar gaan zitten met mijn lapje om te kunnen inloggen op het net. Dus later op de avond kunnen er wat tikvoutjes insluipen (heb ondertussen al twee halve liters Edelweiss Dunkel naar binnen gewerkt. Goe bierke trouwens!)
max julle
het spijt me maar ik kan er in augustus niet bijzijn
ik moet half augustus terug onder het mes
de dokter heeft me van nu al aangeraden een tijdje niet
meer met de motor te rijden ik hoop dat ik in september
erbij kan zijn komen doe ik dan maar met de auto
Gotver.... Johnny, dat is pas spijtig, want net als Dirkske ben ik ook fel ge?nteresseerd in je reisverhaal maar ja hier hebben we alle begrip voor. Stel het in ieder geval goed en tot binnenkort
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Voila gasten,
Max en ik zijn deze morgen nog eens de eerste 100 km gaan verkennen en alles ziet er prima uit. Max heeft de volgende 100 km al ongeveer op poten staan en deze werken we vanaf volgende week volledig af.
Misschien al enkele praktische tips meegeven.
Plaats van samenkomst: Caf? 't Huis-Provinciebaan 18-Rotselaar.
(Mogelijkheid om te tanken net achter de hoek)
Samenkomst mogelijk vanaf 8.30 uur
Vertrek 1e groep: 9.15 uur
Wat de lunch betreft kunnen we melden dat we het zo eenvoudig mogelijk hebben willen houden en we geven u hieronder al de
keuzemogelijkheden. 's Morgens bij aankomst zal u een formulier
ontvangen met de verschillende mogelijkheden en het zal dan volstaan dit in tweevoud in te vullen. Luik 1 geeft u terug af en luik 2 houdt u bij. Zo weet u 's middags perfect wat u gekozen heeft.
1) - Spaghetti ? 6,00?
2) - Croque Monsieur met garnituur ? 5,00E
3) - Croque Bolognaise ? 6,00E
4) - Omelet met spek en brood ? 6,00?
5) - Omelet (zonder spek) en brood ? 4,00?
6) - Dagsoep met brood ? 2,50?
Meer info volgt
Max en Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
trukker-fjr1300 schreef:max julle
het spijt me maar ik kan er in augustus niet bijzijn
ik moet half augustus terug onder het mes
de dokter heeft me van nu al aangeraden een tijdje niet
meer met de motor te rijden ik hoop dat ik in september
erbij kan zijn komen doe ik dan maar met de auto
groetjes johnny
Dat is weer even verschieten van wat je hier komt te vertellen Johnny
Hopelijk zal dit nu de laatste ingreep zijn om er weer helemaal als de oude bovenop te komen
We waren al zo verheugd je weer eens in ons midden te hebben en nu dit weer
Ik wens je alvast v??l sterkte toe en een snel herstel zodat je er in september voor FJR Meets FJR zeker kan bijzijn
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Goed nieuws. Zondag 21 Augustus is nog vrij op onze agenda, dus dat wordt deelnemen aan de toerrit. Zoals gewoonlijk zit ik alleen op mijn FJR, echter nu komt de verrassing: mijn vrouwke Suzanne is ondertussen de gelukkige bezitster van een Yamaha FZ6S (nen Fazer 600 zoals ze zeggen). Samen hebben we er net 3 dagen Noord-Frankrijk op zitten en dat is picobello verlopen! Ze zal zich dan ook maar meteen eens wagen tussen al die FJR's (tenminste als 't weer niet helemaal tegenslaat...).
Dus, 2 personen en 2 moto's erbij!
By the way, wordt er vanuit de Westvlaenders ergens afgesproken voor de rit naar de startplaats?
Max, Julle, bovendien graag de GPS-route vooraf via dit forum toesturen. Dan kan ik mijn Garmin Quest-je "gepast" voorbereiden (is namelijk een beetje moeilijker vanwege City Select i.p.v. City Navigator weet je wel?). Thx!
By the way, wordt er vanuit de Westvlaenders ergens afgesproken voor de rit naar de startplaats?
Eric ,
Er word zeker een rdv punt afgesproken voor west - vloamingen naar alle waarschijnlijkheid zal dit; hetzij op de parking in drongen hetzij in deze van wetteren zijn uu r word nog meegedeeld
koekenbakker schreef:By the way, wordt er vanuit de Westvlaenders ergens afgesproken voor de rit naar de startplaats?
Eric ,
Er word zeker een rdv punt afgesproken voor west - vloamingen naar alle waarschijnlijkheid zal dit; hetzij op de parking in drongen hetzij in deze van wetteren zijn uu r word nog meegedeeld
Koekenbakker, bedankt voor je feedback. Hoe kon ik er aan twijfelen dat dat jij je over de Westvlamingen zou ontfermen?
FJeRic
voor de mensen die vanuit Oost-Vl. komen en die wensen in groep naar Rotselaar te rijden.
Ik rij vanuit St-Niklaas naar Temse, zo naar Mechelen en dan Rotselaar (kortste weg). Ligt dit op een rdv-punt voor iemand, bv. tankstation Shell Temse, laat dan iets weten. Ik ben steeds bereid om ergens te wachten om met meerderen naar startpunt te rijden.
Gobelijn schreef:@Max, hoe laat vertrekken jullie ?
De kortse weg naar Rotselaar voor mij ligt ergens tussen uwe living en uwe achtertuin geloof ik.
@ Gobelijn
Julle, lieve, Fanny en ikzelf zullen iets vroeger dan al de andere deelnemers aanwezig zijn in de herberg om nog het ??n en ander te regelen voor de eerste deelnemer gaat arriveren maar iedereen kan terecht in de herberg vanaf 8.30u
Dus beste Gobelijn, rij a.u.b. niet door mijn tuin om zo langs onze living uit te komen in de herberg want dat zou een ommetje zijn, kom dus maar recht naar de startplaats die gelegen is op de provinciebaan 18, 3110 Rotselaar
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Hoi Julle en Max,
Wij zouden maar al te graag meerijden , maar op die dag wordt de kleine van Alain zijn broer gedoopt , dus ... deze rit gaan aan onze neus voorbij.
Wij twijfelen er niet aan dat dit voor jullie weeral een leuke dag zal worden.
Aan iedereen die meerijdt, v???l plezier en voorzichtig zijn h?!
Marianne ( Fazerke ) en Alain ( Alano)