weekend eifel
Moderator: Abeloos
Verdomme,
T was te kort - prachtige tijd gehad in de Eifel - aangenaam gezelschap - Goei tourkes gedaan, schitterend weer.
Thuis gekomen zonder nat te worden, k hoop dat de anderen dat ook kunnen zeggen.
Was er gene bij geweest die absoluut terug wou (moest??) gaan werken (der zijn er die nooit genoeg hebben)
hadden we er zeker enkele dagen bij gedaan.
Heel goei hotel een aanrader.
Bedankt aan de organisatie en het voorrijden, we zijn op plaatsen geweest waar ge normaal met nen moto (FJR) niet zou komen.
Gaan keren in een wei - al goe zonder koeien - is niet voor iedereen bedoeld.
T Zou mooi zijn mochten we het binnen enkele maanden nog is kunnen overdoen.
T was te kort - prachtige tijd gehad in de Eifel - aangenaam gezelschap - Goei tourkes gedaan, schitterend weer.
Thuis gekomen zonder nat te worden, k hoop dat de anderen dat ook kunnen zeggen.
Was er gene bij geweest die absoluut terug wou (moest??) gaan werken (der zijn er die nooit genoeg hebben)
hadden we er zeker enkele dagen bij gedaan.
Heel goei hotel een aanrader.
Bedankt aan de organisatie en het voorrijden, we zijn op plaatsen geweest waar ge normaal met nen moto (FJR) niet zou komen.
Gaan keren in een wei - al goe zonder koeien - is niet voor iedereen bedoeld.
T Zou mooi zijn mochten we het binnen enkele maanden nog is kunnen overdoen.
ik ben ook droog thuis gekomen hoop voor jo het zelfde
het was inderdaad veel te kort maar ja de duivel zijn zak is nooit gevuld h? jo
mijn gps routen waren goed gelukt alleen jammer dat truus zo veel mis was
hebben baantjes gedaan waar nog nooit een motor was geweest
bedankt voor het goede gezelschap en de volgende keer een wekker mee nemen voor jo want die blijft maar slapen
voor mij geen probleem om het nog eens over te doen, zeg maar wanneer
groeten uit gent van een vermoeide maar tevreden
stropke
FUN..IS NOT A STRAIGHT LINE h? mannen

het was inderdaad veel te kort maar ja de duivel zijn zak is nooit gevuld h? jo

mijn gps routen waren goed gelukt alleen jammer dat truus zo veel mis was

bedankt voor het goede gezelschap en de volgende keer een wekker mee nemen voor jo want die blijft maar slapen

voor mij geen probleem om het nog eens over te doen, zeg maar wanneer

groeten uit gent van een vermoeide maar tevreden
stropke

FUN..IS NOT A STRAIGHT LINE h? mannen

- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
helaas Ivo 't is nie anders, er moet nog wa gewerkt worden ook (al val ik hier in herhaling, maar gij ook zulle)
dat het prachtig was staat buiten kijf, "de Eifel" en z'n wegen worden zwaar onderschat mijn gedacht.
Met dank voor het gezellig samen zijn aan organisator "erwin" en steeds ons op de hielen rijdende "Ivo", 't was prachtig en 'k heb ervan genoten .
we doen het nog wel eens over
Julle, Julle, Julle en Serge dejuu toch wat hebt ge laten liggen gasten
o ja ben ook droog thuis geraakt, maar 't heeft wel nie veel gescheelt
dat het prachtig was staat buiten kijf, "de Eifel" en z'n wegen worden zwaar onderschat mijn gedacht.
Met dank voor het gezellig samen zijn aan organisator "erwin" en steeds ons op de hielen rijdende "Ivo", 't was prachtig en 'k heb ervan genoten .
we doen het nog wel eens over

Julle, Julle, Julle en Serge dejuu toch wat hebt ge laten liggen gasten

o ja ben ook droog thuis geraakt, maar 't heeft wel nie veel gescheelt
Saluu De Bakker

Ivo, Jo en Erwin,
blij van jullie gezond en tevreden terug te zien
. Vermits ik dit jaar bijna geen extra verlof meer heb, zal het er voor mij niet meer inzitten om in 2005 mee te doen.
Maar, als jullie zoiets organiseren in 2006, dan zit de kans erin dat ik kan meerijden. tenminste als ik m'n extra verlof niet spendeer aan andere toerritten
Laat de foto's maar komen.
greetz,
Serge
blij van jullie gezond en tevreden terug te zien

Maar, als jullie zoiets organiseren in 2006, dan zit de kans erin dat ik kan meerijden. tenminste als ik m'n extra verlof niet spendeer aan andere toerritten

Laat de foto's maar komen.
greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
Voor mij zit er voor 2005 ook geen rit naar ginder meer in
maar ergens eind april begin mei volgende lente zien ze mij ginder terug en dan eventueel voor een paar dagskes meer het best lijkt mij ergens een midweek
Ivo en erwin zullen vast en zeker ook wel terug willen gaan maar laat het duidelijk zijn dat we , vanwege het redelijk strak opgelegt tempo onze groep beperkt zullen houden (max 5pers)

maar ergens eind april begin mei volgende lente zien ze mij ginder terug en dan eventueel voor een paar dagskes meer het best lijkt mij ergens een midweek
Ivo en erwin zullen vast en zeker ook wel terug willen gaan maar laat het duidelijk zijn dat we , vanwege het redelijk strak opgelegt tempo onze groep beperkt zullen houden (max 5pers)
Saluu De Bakker

OK - the good en the bad heb ik gevonden, maar waar is the ugly??stropke schreef:wie wil er nu foto's zien van the good the bad en the ugly moet zelf maar uitmaken wie dat wie is

Dit verlengd WE zijn wij eveneens

Hoe ben ik nou net in ditzelfde hotel terechtgekomen, zullen jullie je afvragen

Wel wij zijn daar een dorpsgenoot gaan bezoeken, die de geraniums levert aan het hotel 'Forsthaus'.
De dorpsgenoot is spijtig genoeg geen FJR-rijder.
Zaterdagavond zat het hotelltje stampensvol, met motaars van allerlei pluimage, waarvan grote groep Engelsen ....
Zeker heel bekend dit www.hotel-forsthaus.com/home/start.htm , dat ikzelf zeker aanbeveel - zeer rustige en prachtige ligging, mooie ruime verzorgde kamers, goede keuken ....

Mooie streek, prachtige bochten ..... Heel gezellige 2-daagse meegemaakt dat zeker zal herhaald worden .....
Zaterdag tijdens rit zijn wij collega techno-jade-FJR-rijder met zijn duo tegengekomen.
Hij had ons herkend aan onze gele-bandjes.
Spijtig genoeg ben ik zijn nickname

Zo zie je maar, als je met een FJR rijdt, rijdt je nooit alleen

" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
hallo
terug van een week-endje Eifel en inderdaad Koboloi zijn we groot liefhebber van deze streek.We waren daar voor de zesde keer met de motor en hebben er nog steeds niet genoeg van.
twas wel leuk zaterdag mensen van de FJR club tegen het lijf, alleez moto te lopen .Zo konden we kennis maken met Koboloi en zijn vrouwtje!

terug van een week-endje Eifel en inderdaad Koboloi zijn we groot liefhebber van deze streek.We waren daar voor de zesde keer met de motor en hebben er nog steeds niet genoeg van.
twas wel leuk zaterdag mensen van de FJR club tegen het lijf, alleez moto te lopen .Zo konden we kennis maken met Koboloi en zijn vrouwtje!

Groetjes uit Evergem
ROCO
LITTLE THINGS MAKE LIVE JUST PERFECT !
ROCO
LITTLE THINGS MAKE LIVE JUST PERFECT !