Ik heb al van verscheidene mensen verschillende tips gekregen ivm mijn tanktas, maar mijn vraag is nu welk is de juiste?
Het gaat dus over wat je tussen de benzinetank en de tanktas moet steken.
* een zeemvel
* een keukenhanddoek
* een kleine badhandoek
* ....
een stukje antislip matje
ik zal het zondag de 21e laten zien alsook een stukje meenemen voor je.
dit kun je eronder leggen, op maat gesneden
voor gebruik even uitkloppen en eens in de zoveel tijd kun je het wassen
Ik denk dat de overtrek zo'n 115? kost, de tanktas (dubbele) die ik heb kost dan nog eens zo'n 180?. Ik vond het alvast de moeite waard. Je kan hem eens bewonderen op de Hagelandrit als je dat wil.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
Ik heb ook zo'n bagster op mijn blauwe FJR. Vroeger ook op verschillende moto's gehad en het is echt ideaal. De hele tank zit in een "jasje" en kan niet beschadigd worden. Geen paniek als er een een klein manneke met zijn handen over de benzinetank komt die lekker onder het (zand)stof zit....!
Ik betaalde hem in mei 2005 : 125 EUR. Dit is dan wel zonder de tas zelf, maar die kan je steeds meenemen naar je volgende motor.
Let op : als je hem koopt is hij een stuk te groot en je denk eerst dat ze een verkeerd model hebben geleverd. Als hij een paar keer nat is geworden en wat in de zon heeft gestaan, pas hij na een maand als gegoten over je tank. Je moet hem misschien in het begin wel eens een keertje bijspannen. Te zien op 21/8 op mijn motor tijdens de Hagelandrit. Voor onderhoud : gewoon mee wassen en afspuiten met de motor. Er komt geen water of vuil langs de opening van de benzinevuldop.
Tot dan !