nieuwe banden laten steken

Hier kan je terecht voor alle topics omtrent toebehoren, accesoires. Heb je vragen of nieuwe ontdekkingen, laat het onder deze rubriek na

Moderator: Abeloos

Gebruikersavatar
banan
50 cc
50 cc
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 nov 2004, 19:36
Locatie: Merksem

nieuwe banden laten steken

Bericht door banan »

Heb juist nieuwe banden laten steken:
120/70#17 voorband bridgestone 112,43 ?
180/55#17 achterband,bridgestone 145,08 ?
plus demonteren en opleggen en balanceren lood/ventiel
Prijs alles bij een 275,69 ?
Bij Donkers
Gebruikersavatar
Motorist
1300 cc
1300 cc
Berichten: 203
Lid geworden op: 03 apr 2004, 10:58
Locatie: Westel

Bericht door Motorist »

Da zijn heel goei prijzen ja.
Ik zou wel ni meer kiezen voor dit banden merk.
Maar t moet gezegd, t zijn goei prijzen.
Gebruikersavatar
den R1 zot
Clublid
Clublid
Berichten: 867
Lid geworden op: 03 jan 2005, 15:55
Locatie: Antwerpen / Merksem

Bericht door den R1 zot »

Amai Banan,

Schoon prijske!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 483
Lid geworden op: 05 mar 2004, 19:18
Locatie: Sint truiden

Bericht door Johnny »

@motorist
wat scheelt er aan die banden :?:

groetjes johnny
dirkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 982
Lid geworden op: 04 mar 2004, 15:33
Locatie: 2845 Niel
Contacteer:

Bericht door dirkske »

@banan ...

klein vraagske, klinkt misschien stom hoor, maar hebben ze iets "opvallend" gedaan met de achteras toen ze hem terug monteerde ?
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Gebruikersavatar
Julle
Clublid
Clublid
Berichten: 1061
Lid geworden op: 03 mei 2004, 17:07
Locatie: Kapelle op den Bos

Bericht door Julle »

Trukker,
Er scheelt helemaal niets met de Bridgestones maar er zijn momenteel modernere banden op de markt voor dezelfde of betere prijs. De BT 020 NT (new Technology) is al een doorontwikkeling van de oudere BT 020 maar begint stilaan ook te verouderen.
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Gebruikersavatar
Johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 483
Lid geworden op: 05 mar 2004, 19:18
Locatie: Sint truiden

Bericht door Johnny »

Julle schreef:Trukker,
Er scheelt helemaal niets met de Bridgestones maar er zijn momenteel modernere banden op de markt voor dezelfde of betere prijs. De BT 020 NT (new Technology) is al een doorontwikkeling van de oudere BT 020 maar begint stilaan ook te verouderen.
Julle








merci voor de uitleg julle :lol:
Gebruikersavatar
Motorist
1300 cc
1300 cc
Berichten: 203
Lid geworden op: 03 apr 2004, 10:58
Locatie: Westel

Bericht door Motorist »

Voila, julle k had het ni beter kunnen zeggen, merci.

Er zijn nu andere (betere?) banden op de markt, afhankelijk van ieders voorkeur en rij gedrag.
Gebruikersavatar
slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 117
Lid geworden op: 16 mar 2004, 18:23
Locatie: Schoten

Bericht door slurf »

ik heb toch nog een vraagske betreft die prijs, ben gaan informeren en krijg een prijs van 330? :cry: voorgeschoteld zonder demontage en montage op de motor. Bij Donkers

groetjes Slurf
Gebruikersavatar
marcel
75 cc
75 cc
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 jul 2004, 22:21
Locatie: Essen

Bericht door marcel »

Inderdaad Slurf,
ik heb ook mijn bedenking bij die prijs daar ik een 8000km geleden ook banden heb laten leggen.
In april een setje Bt020N laten leggen met alles erop en eraan en ook 330 euro betaald.
Heb wel wat MAG-korting gehad ( te verwaarlozen ).
Dus ik ben nu ook wel geinteresseerd hoe Banan aan die korting kwam.
Marcel.
seabiker

Bericht door seabiker »

slurf schreef:ik heb toch nog een vraagske betreft die prijs, ben gaan informeren en krijg een prijs van 330? :cry: voorgeschoteld zonder demontage en montage op de motor. Bij Donkers

groetjes Slurf
@ Roger,

Een dagske aan zee en ondertussen een nieuwe set Pirelli Diabolo Strada bij Case laten steken voor veel minder geld :wink:

cu Francis
Gebruikersavatar
Julle
Clublid
Clublid
Berichten: 1061
Lid geworden op: 03 mei 2004, 17:07
Locatie: Kapelle op den Bos

Bericht door Julle »

Kijk eens in de nieuwe Motoren & Toerisme naar de pub van Luc Willems - Mez6 voor 110? en achter 140?.
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Gebruikersavatar
Johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 483
Lid geworden op: 05 mar 2004, 19:18
Locatie: Sint truiden

Bericht door Johnny »

Julle schreef:Kijk eens in de nieuwe Motoren & Toerisme naar de pub van Luc Willems - Mez6 voor 110? en achter 140?.
Julle[color
=darkred][/color]
ik heb het ook gezien zou dat geplaatst zij julle :?:

ik ga morgen eens kijken is hier vlak bij
Gebruikersavatar
Julle
Clublid
Clublid
Berichten: 1061
Lid geworden op: 03 mei 2004, 17:07
Locatie: Kapelle op den Bos

Bericht door Julle »

Johnny,
Ja dit is de prijs geplaatst als je het wiel binnen brengt. Als hij het zelf moet demonteren komt er een kleinigheid bij en ook nog iets van een 2.5? milieutaks
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Gebruikersavatar
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Berichten: 550
Lid geworden op: 11 aug 2005, 13:21
Locatie: Hasselt
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Julle,

Wat is jouw ervaring met de Mez6 na je reis ?

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !


* You might as well live before you die !
Gebruikersavatar
Julle
Clublid
Clublid
Berichten: 1061
Lid geworden op: 03 mei 2004, 17:07
Locatie: Kapelle op den Bos

Bericht door Julle »

@ Michel,
Tot nu toe, met een straat voorsprong, de beste die er al hebben opgelegen. Als jemoet wisselen zeker niet twijfelen. Ik ga er trouwens ook nog een bestellen voor binnen een paar duizend kilometer

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Gebruikersavatar
Gobelijn
1300 cc
1300 cc
Berichten: 469
Lid geworden op: 27 sep 2004, 13:04
Locatie: Herselt

Bericht door Gobelijn »

Ik heb dezelfde ervaring. De road attack voelde prettig aan maar was zo verdomd snel versleten. De diabolo heeft nog meer grip, en na 10.000 nog bijna geen slet te merken. Ik denk dat ze normaal nog eens 8000 km mee kunnen gaan, maar ja binnen een paar weken is het www.fjrmeetsfjr.com en dan moet hij natuurlijk proper schoentjes aan hebben h
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Gebruikersavatar
Big Jomb
1300 cc
1300 cc
Berichten: 499
Lid geworden op: 27 feb 2005, 22:05
Locatie: Nieuwerkerken (Limburg)

Bericht door Big Jomb »

Ha de mannen,

Mijne voorband is ook bijna versleten en die promotie van Luc Willems te Nieuwerkerken, laat ik nie aan mij voorbijgaan. De prijzen eerder vermeld door de Julle zijn een superaanbieding :D :D :D

Ter info:

http://www.bandencenter-willems.com/

Let Op: nieuw adres vanaf 06/09/2005: Steenweg nr.??? 3850 Nieuwerkerken (Limburg, voor degenen die het niet weten liggen, en dit langs Frituur "De Hoek" voor zij die honger hebben :!: :!: :!: ) terug te vinden in de betere vakbladen.

Voor mij is het amper 500 m, wa een luxe :lol:

Slukes
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
tinus
50 cc
50 cc
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mei 2005, 22:44
Locatie: wintelre

Bericht door tinus »

He julle ,ik ook op een fjr ,hoor hahahahahahah



tinus
Gebruikersavatar
PC800
1300 cc
1300 cc
Berichten: 320
Lid geworden op: 17 sep 2004, 19:32
Locatie: Regio Rotterdam (NL)

Bericht door PC800 »

A.s. vrijdag wordt er, bij kilometerstand 62.000, nieuw rubber gelegd.
Wordt mijn 4e setje van het vertrouwde type Pirelli Dragon.
Onder de fiets monteren, incl balanceren all-in, Voor- EN achterband

voor .................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.........................................................................................
? 199,00 :D :D :D
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Gesloten