FJR1300 meets FJR1300 - 23-24 & 25 september 2005
Moderator: Abeloos
Hallo Dirk,
Komt deze route op gps en kan men deze dan opslaan, of moet het een verassing blijven. Bij het tweede geval breng ik mijne gps niet mee denk ik. Als het een verassing moet blijven kan men deze dan later krijgen om op gps te zetten. Het ziet er wel al veel belovend uit. Nog 8 maal slapen.
Komt deze route op gps en kan men deze dan opslaan, of moet het een verassing blijven. Bij het tweede geval breng ik mijne gps niet mee denk ik. Als het een verassing moet blijven kan men deze dan later krijgen om op gps te zetten. Het ziet er wel al veel belovend uit. Nog 8 maal slapen.

Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
De GPS route zal later na FJRmeetsFJR beschikbaar gesteld worden.
Er wordt, zoals de goede gewoonte in het verleden, in groepen gereden, met een toergids en begeleiders.
Deelnemers hoeven zich niet te bekommeren over roadbooks, wegwijzertjes, waypoints en route's, daar wordt allemaal voor gezorgd.
Er wordt, zoals de goede gewoonte in het verleden, in groepen gereden, met een toergids en begeleiders.
Deelnemers hoeven zich niet te bekommeren over roadbooks, wegwijzertjes, waypoints en route's, daar wordt allemaal voor gezorgd.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
- T' Ghentse Stropke
- Clublid
Beste bikervrienden,tot mijn grote spijt zal ik er niet kunnen bij zijn wegens mijn val met als gevolg een rugaandoening van in augustus,ik zit nog thuis tot en met 30/09/2005.Met pijn in het hart moet ik dit evenement die ik voor de ??rstemaal kon meebeleven nu laten voorbijgaan.Ik wens het volledige fjr team veel geluk en vooral veel pret toe in dit mooie evenement.Ik hoop voor iedereen dat het een stralend weekend met veel zon mag worden.En genieten zal de boodschap zijn.
Vele groeten aan iedereen.Vanwege T'Ghentse Stropke (Dirk).

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- den R1 zot
- Clublid
Ik ben effe langs geweest vandaag in de Peniche eneuh......
WAUW !!
Voor zij die er niet zullen bij zijn (ikke dus) amai zeg die gaan wa missen!!
Er is een tipje van de sluier gelicht en ik moet zeggen................
WAUW !!
Ik weet het ik, weet het het moet nog beginnen maar ik ben er nu al 100% zeker van dat het ongelooflijk goed zal zijn.
Tjonge, tjonge wat jullie allemaal gaan doen en ....... en .......en......
(Mijne mond staat nog open van verbazing).
Ik denk dit alles overtreft ........
(zelfs uw stoutste dromen, maar proper blijven h?)
Ja ik weet het straffe taal, maar geloof me er zijn mensen die meer dan hun hartje in de FJR club steken.... JA WADDE ZEG.
Van inzet gesproken....
Ik ga natuurlijk niks verklappen dat heb ik beloofd.
Niet dat ik zoveel weet maar toch genoeg om te weten dat het ongelooflijk zal zijn.
Ik kijk al uit naar de verslagjes op dit forum.
Alvast nen dikke PROFICIAT voor de bestuursleden (wie dat ook moge zijn).
Nog hoeveel keer slapen?
Groetjes,
den R1 zot
WAUW !!
Voor zij die er niet zullen bij zijn (ikke dus) amai zeg die gaan wa missen!!

Er is een tipje van de sluier gelicht en ik moet zeggen................
WAUW !!
Ik weet het ik, weet het het moet nog beginnen maar ik ben er nu al 100% zeker van dat het ongelooflijk goed zal zijn.
Tjonge, tjonge wat jullie allemaal gaan doen en ....... en .......en......
(Mijne mond staat nog open van verbazing).
Ik denk dit alles overtreft ........
(zelfs uw stoutste dromen, maar proper blijven h?)

Ja ik weet het straffe taal, maar geloof me er zijn mensen die meer dan hun hartje in de FJR club steken.... JA WADDE ZEG.
Van inzet gesproken....

Ik ga natuurlijk niks verklappen dat heb ik beloofd.
Niet dat ik zoveel weet maar toch genoeg om te weten dat het ongelooflijk zal zijn.
Ik kijk al uit naar de verslagjes op dit forum.
Alvast nen dikke PROFICIAT voor de bestuursleden (wie dat ook moge zijn).

Nog hoeveel keer slapen?
Groetjes,
den R1 zot

Volgens de laatste weerberichten blijft het zeker mooi tot zondag. Alvast een kopzorg minder voor de organizatoren.
Dus moet er niet voor een regenprogramma gezorgd worden. (zoals scrabble of mens-erger-je-niet, in plaats van een toerritje en zo..
) 
Dus moet er niet voor een regenprogramma gezorgd worden. (zoals scrabble of mens-erger-je-niet, in plaats van een toerritje en zo..

Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
- den R1 zot
- Clublid
Met of zonder moto, maar ik zal erbij zijn.JvuxR1 schreef:Ik heb ergens gelezen dat PC800 zijne moto kapot is.
........................................
Route heb ik vorige week al gereden. Maak wekelijks enkele honderden km's, dus rijplezier heb ik toch wel.
Enige lulllige zou zijn dat ik niet samen met halve trouwboek kan motorrijden.

Is voor haar namelijk voor het eerst grote rit/treffen op d'n FJR. En met de vorige motor is het 10 jaar geleden.
Ik ga vanavond/vannacht opnieuw de garage in om te sleutelen.
Enne, zien jullie tijdens FJRmeetsFJR een groene zonder verlichting, dan ben ik het

Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Kijk dat is tenminste een opmerking waar ik wat aan heb.FJRichard schreef:En BTW mocht het nodig zijn dan komen wij jou halve trouwboek wel ophalen![]()
Richard.
Nu nog iemand die helpt met de elektriciteits problemen. Ben momenteel bezig achter de koplampunit

Groeten Ruud