ik kwam tegen
Moderator: Abeloos
Woensdagavond, 19.00u in Jabbeke,
een Silverstorm, enkele maanden oud, met originele topkoffer.
Praatje met de bestuurder die FJRijders nog niet kent, maar wel woont in .... Oostduinkerke
Ons volgend nieuw lid bij ne koffie en ne pannekoek in de P?niche ?
een Silverstorm, enkele maanden oud, met originele topkoffer.
Praatje met de bestuurder die FJRijders nog niet kent, maar wel woont in .... Oostduinkerke

Ons volgend nieuw lid bij ne koffie en ne pannekoek in de P?niche ?
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

- den R1 zot
- Clublid
- den R1 zot
- Clublid
Hiers?, Vlootje.
Wat ging er door je gedachten, afgelopen zondag,
toen ik je tegenhield als wegkapitein, om de groep te laten oversteken ?
Had je er maar bijgeweest ?, ge hebt wat gemist hoor
Volgende keer maak ik wat tijd om bij te babbelen, maar ik kon
m'n groep ni alleen laten ?, tot de volgende
dirk.
Wat ging er door je gedachten, afgelopen zondag,
toen ik je tegenhield als wegkapitein, om de groep te laten oversteken ?
Had je er maar bijgeweest ?, ge hebt wat gemist hoor

Volgende keer maak ik wat tijd om bij te babbelen, maar ik kon
m'n groep ni alleen laten ?, tot de volgende

dirk.
N 51°6.165 E 4°20.060

Ewel Dirkske,
'k Dacht : "Die ga nog geen klein beetje verschieten dat de eerste de beste wielertoerist hem hier op de boerenbuiten hem bij zijn voornaam noemt s?!"
'k Moet wel zeggen dat jullie h???l gedisciplineerd aan 't snorren waren! 't Zal wel nog ne keer passen dat we derbij zijn of mekaar in de Peniche tegen 't lijf lopen!
Alvast 't amusement morgen!!
Willy
'k Dacht : "Die ga nog geen klein beetje verschieten dat de eerste de beste wielertoerist hem hier op de boerenbuiten hem bij zijn voornaam noemt s?!"
'k Moet wel zeggen dat jullie h???l gedisciplineerd aan 't snorren waren! 't Zal wel nog ne keer passen dat we derbij zijn of mekaar in de Peniche tegen 't lijf lopen!
Alvast 't amusement morgen!!
Willy
Zied uus weere, wi !
Donderdagavond...22u30 na de Kennedytunnel richting Gent...silverstorm met topcase, zonder zijkoffers...ik denk m?t duo. Ik reeds iets boven 120km en ik moest rap kijken wie me voorbijstak...
Groetjes,
Danneke.
Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Vrijdag of donderdag, weet niet meer precies, rond 14:30 in het centrum van Olen, een silverstorm denk ik, die achter mij de E313 op reed richting Hasselt. Ik moest richting Antwerpen, anders had ik even gewacht.
Een bekende ?
Een bekende ?
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
- den R1 zot
- Clublid
Vandaag ontmoet te Knokke ( Oosthoek), Koppeltje met FJR Silverstorm uit de streek van Eeklo.
Deze mensen hadden geen kennis van onze club. Ik heb dan maar vlug een beetje uitleg gegeven en onze site kenbaar gemaakt.
En nu maar hopen dat er weeral een paar mensen gelukkig zijn tijdens het uitoefenen van hun hobby.
Welkom op ons forum.
Gilbert & Diane
Deze mensen hadden geen kennis van onze club. Ik heb dan maar vlug een beetje uitleg gegeven en onze site kenbaar gemaakt.
En nu maar hopen dat er weeral een paar mensen gelukkig zijn tijdens het uitoefenen van hun hobby.
Welkom op ons forum.
Gilbert & Diane