Reactie's FJRmeetsFJR
Moderator: Abeloos
Reactie's FJRmeetsFJR
Jullie verhalen, uw belevenissen, de indruk, ... alles kan je hier kwijt in deze topic.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
- GTRichard
- 125 cc
- Contacteer:
Wij zijn thuis ,moe, voldaan, tevreden en ook met mooie herinneringen voor de komende tijd.
Organisatie bedankt voor de vele uren die jullie hier in hebben gestoken het is het waard geweest Chapeau voor jullie.
Foto's zal ik nog wel plaatsen heb een aantal leuke, maar moet ze eerst verkleinen.
Groet, Marianne en Richard.
Organisatie bedankt voor de vele uren die jullie hier in hebben gestoken het is het waard geweest Chapeau voor jullie.
Foto's zal ik nog wel plaatsen heb een aantal leuke, maar moet ze eerst verkleinen.
Groet, Marianne en Richard.
Goed thuisgekomen, Alles reeds uitgepakt, motor op stal gezet (mag 4 weken uitblazen)
Prachtig subliem weekend, Woorden schieten tekort. Zij die erbij waren weten waarom.
Nogmaals mijn dank aan de organisatie en aan allen die meegeholpen hebben aan het welslagen van dit onvergetelijke weekend.
Aan de leuke FJR bende; bedankt voor de toffe & gezellige momenten.
Mvg,:salute:
Prachtig subliem weekend, Woorden schieten tekort. Zij die erbij waren weten waarom.

Nogmaals mijn dank aan de organisatie en aan allen die meegeholpen hebben aan het welslagen van dit onvergetelijke weekend.

Aan de leuke FJR bende; bedankt voor de toffe & gezellige momenten.

Mvg,:salute:
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
Ja mannen, ik weet echt niet wat ik hier nog moet aan toevoegen. Het was gewoon af. De Fransen vroegen me bij het afscheid nogmaals om allen te bedanken die ervoor hebben gezorgd dat dit weekend tot een modelweekend is uitgegroeid. Zij verwittigden ons ook al dat ze volgend jaar al het nodige zullen doen om ons te evenaren maar gaven grif toe dat het zeeeeer moeilijk zal worden.
Ze hebben wel al een tipje van de sluier gelicht en het belooft ook goed te worden
Aan bestuur en medewerkers een dikke proficiat van ons
Lieve & Julle
Ze hebben wel al een tipje van de sluier gelicht en het belooft ook goed te worden
Aan bestuur en medewerkers een dikke proficiat van ons
Lieve & Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Byways are more attractive than highways
Inderdaad, wat moet nen mens hier nog aan toevoegen
Het was gewoon ZEER GOED, alles tot in de puntjes verzorgd en inderdaad zo een feest over treffen
Tja ze zullen hun mouwen moeten oprollen hoor
Ook van ons, AAN HET BESTUUR EN ALLE MEDEWERKERS..................EEN HEEL HEEL DIKKE PROFICIAT
Aan de deelnemers, merci voor de mooie momenten.
Tot later
Dr? & Sonja
PS: Serge heb je nu al geoefend met franse liedjes
PS 2: Ben benieuwd naar de foto's

Het was gewoon ZEER GOED, alles tot in de puntjes verzorgd en inderdaad zo een feest over treffen

Ook van ons, AAN HET BESTUUR EN ALLE MEDEWERKERS..................EEN HEEL HEEL DIKKE PROFICIAT
Aan de deelnemers, merci voor de mooie momenten.
Tot later
Dr? & Sonja
PS: Serge heb je nu al geoefend met franse liedjes

PS 2: Ben benieuwd naar de foto's
- MetalBiker
- 50 cc
Ben uiteindelijk moe maar voldaan thuis geraakt. Bij deze
wil ik de organisatoren bedanken en te gelijkertijd feliciteren
met de sublieme en perfecte organisatie van het gehele weekend.
Het gehele weekend overtrof mijn verwachtingen en kijk al uit
naar volgende evenementen/riiten. Nogmaals bedankt en nen
dikke proficiat aan alle organisatoren en medewerkers.
Groetjes,
Koen
wil ik de organisatoren bedanken en te gelijkertijd feliciteren
met de sublieme en perfecte organisatie van het gehele weekend.
Het gehele weekend overtrof mijn verwachtingen en kijk al uit
naar volgende evenementen/riiten. Nogmaals bedankt en nen
dikke proficiat aan alle organisatoren en medewerkers.
Groetjes,
Koen

- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
Wij sluiten ons volledig aan bij Metalbiker !
Het zal moeilijk zijn om dit te overtreffen, de lat is zeer hoog gelegd.
Proficiat en een hartelijke dank aan het voltalige bestuur.
Tot de volgende organisatie, rit !
Groetjes,
Michel en Jacinta
Het zal moeilijk zijn om dit te overtreffen, de lat is zeer hoog gelegd.
Proficiat en een hartelijke dank aan het voltalige bestuur.
Tot de volgende organisatie, rit !
Groetjes,
Michel en Jacinta
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
Hallo iedereen,
gisterenavond veilig en wel (maar doodmoe) thuisgekomen na het 3-daagse treffen.
En ik moet zeggen, het was schitterend geweest.
Alles is goed verlopen, de weergoden waren ons zeer gunstig gezind, alles ongevalsvrij, voldoende eten en drinken, enz.....
Het leukste gisterenavond bij het afscheid nemen (alsof een afscheid leuk is
) waren de glunderende en tevreden gezichten van de deelnemers en organisatoren.
Iedereen mag het weten, IK heb me reuze geamuzeerd en heb geen enkel moment spijt gehad dat ik heb meegedaan.
Aan allen, het was zo
Serge
gisterenavond veilig en wel (maar doodmoe) thuisgekomen na het 3-daagse treffen.
En ik moet zeggen, het was schitterend geweest.
Alles is goed verlopen, de weergoden waren ons zeer gunstig gezind, alles ongevalsvrij, voldoende eten en drinken, enz.....
Het leukste gisterenavond bij het afscheid nemen (alsof een afscheid leuk is

Iedereen mag het weten, IK heb me reuze geamuzeerd en heb geen enkel moment spijt gehad dat ik heb meegedaan.
Aan allen, het was zo

Serge
één van de vier, dartagnan
Jo demannen,
Alles is hierboven al gezegd denk ik, en daar sluit ik mij volledig bij aan. Weer verschillende lieve mensen leren kennen ( zijn er andere in ons clubke ) iedereen had zijn goed humeur meegebracht en de goden waren ons meer dan goed gezind met het weer.
Verder wil ik nog een dikke proficiat aan iedereen die heeft meegeholpen aan dit meer dan geslaagd weekend!!!
Annick & Marcel
Alles is hierboven al gezegd denk ik, en daar sluit ik mij volledig bij aan. Weer verschillende lieve mensen leren kennen ( zijn er andere in ons clubke ) iedereen had zijn goed humeur meegebracht en de goden waren ons meer dan goed gezind met het weer.
Verder wil ik nog een dikke proficiat aan iedereen die heeft meegeholpen aan dit meer dan geslaagd weekend!!!
Annick & Marcel

Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Organisatie ? bestuur en iedereen die er heeft aan mee gewerkt,
heel heel goe, t was af.
De voorbereidingen het voorbije jaar en de inzet tijdens het weekend zelf, hebben veel energie en tijd gekost, met een schitterend weekend als resultaat.
Francis ? Vera en medewerkers, ik heb mijn buikske nog een bikke ronder gegeten dit weekend.
t? was heeeel lekker.
Iedereen bedankt voor dit zeer aangenaam weekend.
heel heel goe, t was af.
De voorbereidingen het voorbije jaar en de inzet tijdens het weekend zelf, hebben veel energie en tijd gekost, met een schitterend weekend als resultaat.
Francis ? Vera en medewerkers, ik heb mijn buikske nog een bikke ronder gegeten dit weekend.
t? was heeeel lekker.
Iedereen bedankt voor dit zeer aangenaam weekend.