CalSci - Yamaha FJR1300 Accessories
Moderator: Abeloos
CalSci - Yamaha FJR1300 Accessories
Windshield selected by the Netherlands Police
http://motorcycleinfo.calsci.com/FJR1300prod.html
CU Ruud
http://motorcycleinfo.calsci.com/FJR1300prod.html
CU Ruud
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
i.d.d. filo, zomaar beslissen zonder enige vorm van test???? 't is niet omdat de Nederlandse Politie ermee rijdt dat het goed is. De Belgische Politie rijdt ook met de verhoogde Yamaha ruit en deze is ook niet van de beste.filo schreef:Allemaal goed en wel,eerst die laminarlip waar ik ,matig tevreden over ben.![]()
Nu een nieuwe ruit met twee gaten,waar gaan we naar toe ?Werkt dat ding wel en is de meeste turbulentie nu eindelijk weg ?
Is ie reeds door een van jullie getest ?
seabiker
Ik zal kijken of ik ergens zo'n NL-politie-fiets zie staan. Het zijn tenslotte maar 7 boutjes.filo schreef:.....................................
Is ie reeds door een van jullie getest ?

Na een weekje proefrijden laat ik wel wat weten. (Geintje

CU Ruud
Groeten Ruud
Hoi Ruud, gewoonlijk rijden die nooit alleen, meestal met twee. Dan kan je er gelijk voor mij ook eentje bietsen.PC800 schreef:Ik zal kijken of ik ergens zo'n NL-politie-fiets zie staan. Het zijn tenslotte maar 7 boutjes.filo schreef:.....................................
Is ie reeds door een van jullie getest ?![]()
![]()
Na een weekje proefrijden laat ik wel wat weten. (Geintje)
CU Ruud

Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Nee hoor, hier in NL durven ze ook alleen te rijdenGobelijn schreef:......................................
Hoi Ruud, gewoonlijk rijden die nooit alleen, meestal met twee. Dan kan je er gelijk voor mij ook eentje bietsen.

Kzal kijken wat ik voor je kan regelen. Nog meer onderdelen gewenst, buiten de ruit

P.S.
Kuipdelen hebben andere kleur hoor.
CU Ruud
Groeten Ruud
- fjrbakkerken
- 125 cc
-
- 75 cc
Hallo,
ik heb vorige week bij een motordealer wat foto`s genomen van de hogere ruit waarmee de Nederlanse politie gaat rijden. Het is niet de Calsciruit geworden maar hij lijkt er sprekend op. Alleen de luchtgaten zijn anders van vorm zover ik kan zien. Ik heb ook gelijk de maten opgenomen. Hij is ongeveer 52,5cm hoog, bovenaan 36cm breed en onderaan 62cm breed als je de centmeter er gewoon voor houdt en 67,5cm als je de centimeter met de kromming van de ruit mee laat gaan. Het is de bedoeling dat Yamaha de ruit als origineel accessoire gaat verkopen. Hii moet ?281 gaan kosten en pas als alle politie motoren voorzien zijn van de ruit, dan zou de ruit ook voor andere motorrijders beschikbaar moeten komen.

luuk
ik heb vorige week bij een motordealer wat foto`s genomen van de hogere ruit waarmee de Nederlanse politie gaat rijden. Het is niet de Calsciruit geworden maar hij lijkt er sprekend op. Alleen de luchtgaten zijn anders van vorm zover ik kan zien. Ik heb ook gelijk de maten opgenomen. Hij is ongeveer 52,5cm hoog, bovenaan 36cm breed en onderaan 62cm breed als je de centmeter er gewoon voor houdt en 67,5cm als je de centimeter met de kromming van de ruit mee laat gaan. Het is de bedoeling dat Yamaha de ruit als origineel accessoire gaat verkopen. Hii moet ?281 gaan kosten en pas als alle politie motoren voorzien zijn van de ruit, dan zou de ruit ook voor andere motorrijders beschikbaar moeten komen.

luuk
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
281 euro? jawadde.
Mijn Calsci ruit koste maar 188 euro dus, deze laat ik wel links liggen.
Mijn Calsci ruit koste maar 188 euro dus, deze laat ik wel links liggen.
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Heb net de calsci XX-tall voor de 2006 besteld voor ? 206,75 incl. porto bij www.bikespareparts.nl
Dit is de nieuwe met rondere hoeken en een grote opening onderin de ruit. Vind ik zelf mooier als de oude,
nu alleen de bijpassende FJR 2007 nog
Martain
Dit is de nieuwe met rondere hoeken en een grote opening onderin de ruit. Vind ik zelf mooier als de oude,
nu alleen de bijpassende FJR 2007 nog

Martain
Hallo treurende turbulentie- en windgeruisslachtoffers.
Heb vandaag een scherm cal sci gekocht op ondervemeld adres en ben dit zelf gaan afhalen en ter plaatse gemonteerd.
De prijs die ik betaalde (all inclusief) bedroeg 185 ?, en ik kreeg er nog een bakkie troost bovenop. Leuke man ginds maar maak liever eerst telefonisch contact om na te gaan of hij nog het gevraagde scherm in voorraad heeft en of de dag die jij dit wil gaan afhalen wel geschikt is voor hem.
Ik had eerder een verhoogde ruit van givi maar dit was amper een verbetering met het fjr standaartmodel.
Deze moet ik zeggen is een groot stuk beter.
Ik meet 178 cm. en heb de maat medium genomen.
Ziezo aan jullie de kans
Luc
De nodige gegevens zijn :
BIKE PARTS & THINGS
Zwanenkade 68
2925 AS Krimpen aan den IJssel
Nederland
e-Mail BPT@BikeSpareParts.nl
URL: (w)BikePartsandThings.EU
tel nr 0180-590 833
fax nr: 0180-590 574
Banknr: 38 24 83 626 t.n.v. Bike Parts & Things
IBAN: NL 83 RABO 0382 4836 26 BIC: RABONL2U
KvK / Chamber of Commerce # 32100317
Vragen, opmerkingen of speciale bestellingen bij voorkeur via e-mail of fax
Van maart tot en met september (m.u.v. vakantieperiode) hebben wij openingstijden op
zaterdag van 09.30 tot 15.30 en op afspraak
Heb vandaag een scherm cal sci gekocht op ondervemeld adres en ben dit zelf gaan afhalen en ter plaatse gemonteerd.
De prijs die ik betaalde (all inclusief) bedroeg 185 ?, en ik kreeg er nog een bakkie troost bovenop. Leuke man ginds maar maak liever eerst telefonisch contact om na te gaan of hij nog het gevraagde scherm in voorraad heeft en of de dag die jij dit wil gaan afhalen wel geschikt is voor hem.
Ik had eerder een verhoogde ruit van givi maar dit was amper een verbetering met het fjr standaartmodel.
Deze moet ik zeggen is een groot stuk beter.
Ik meet 178 cm. en heb de maat medium genomen.
Ziezo aan jullie de kans
Luc
De nodige gegevens zijn :
BIKE PARTS & THINGS
Zwanenkade 68
2925 AS Krimpen aan den IJssel
Nederland
e-Mail BPT@BikeSpareParts.nl
URL: (w)BikePartsandThings.EU
tel nr 0180-590 833
fax nr: 0180-590 574
Banknr: 38 24 83 626 t.n.v. Bike Parts & Things
IBAN: NL 83 RABO 0382 4836 26 BIC: RABONL2U
KvK / Chamber of Commerce # 32100317
Vragen, opmerkingen of speciale bestellingen bij voorkeur via e-mail of fax
Van maart tot en met september (m.u.v. vakantieperiode) hebben wij openingstijden op
zaterdag van 09.30 tot 15.30 en op afspraak