Tom Tom Rider
Moderator: Abeloos
tomtomrider
Vandaag voor het eerst een tomtomrider in mijn handen gehad. Jammer genoeg kon ik hem niet testen. Het is een klein compact toestel die geleverd word met een Plastic? houdertje systeem rammount. Het toestel zelf word in de houder geklikt door middel van een plastieken klem die over het toestel klemt er zit een luidsprekertje en micro bij (draadloos) de luidspreker kan dmv velcro in de helm bevestigd worden. Hij bezit en bluetooth functie om handenvrij te telefoneren uiteraard met een bluetooth gsm-toestel. De werking is dezelfde als een tomtomgo 300. Geen toetsen behalve on/of met touchscreen. Verder geen informatie gekregen er waren nog geen folders , flyers ter beschikking.
- den R1 zot
- Clublid
Ik heb een paar weken geleden bij GSM in Beringen gesproken met een verdeler van Garmin en TomTom en die wist me te zeggen dat je op de TT ook routes zal kunnen aanmaken maar alleen op de gps zelf en dus niet via de PC.
@ Bestuur
Die brave man wist me ook te vertellen dat hij speciale prijzen kan maken voor groepsaankopen. Ik heb zijn gegevens op het werk liggen. Bij interesse mail ik ze wel door
Julle
@ Bestuur
Die brave man wist me ook te vertellen dat hij speciale prijzen kan maken voor groepsaankopen. Ik heb zijn gegevens op het werk liggen. Bij interesse mail ik ze wel door
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ JulleJulle schreef:@ Bestuur
Julle
Zoiets mag je ons altijd doormailen alhoewel er momenteel geen groepsaankopen meer worden gedaan maar toekomst gericht kan dat nooit kwaad om zulke adressen bij de hand te hebben he

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Levering TTR is zoals het zoeken naar het punt waar de horizon nu precies de aarde raakt.
Je komt wel dichter, maar je raakt er nooit.
Ondertussen zakt het vertrouwen van de cli?nt (en het geduld) steeds dieper en dieper weg.
bron: diverse fora.
Je komt wel dichter, maar je raakt er nooit.
Ondertussen zakt het vertrouwen van de cli?nt (en het geduld) steeds dieper en dieper weg.
bron: diverse fora.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Dirkske,
Dat heb je hier weer eens z??r goed geformuleerd want de meeste mensen hun geduld geraakt echt op omdat de veel besproken TTR maar niet terbeschikking komt om eens onder de loep gelegd te worden zodat elke g?interesseerde de voor en nadelen eens kan ervaren
Max
Dat heb je hier weer eens z??r goed geformuleerd want de meeste mensen hun geduld geraakt echt op omdat de veel besproken TTR maar niet terbeschikking komt om eens onder de loep gelegd te worden zodat elke g?interesseerde de voor en nadelen eens kan ervaren

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Max,
Voila ik heb het kaartje teruggevonden. Ik denk dat Dirkske het hier al ergens heeft vermeld. Het is nl. MULTITUDO
www.multitudo.be
telefoonnummers:
John: 0495/44 20 76
Philippe: 0476/94 45 81
Rien: 0477/20 08 39
Nog een vraag: is er al een idee wanneer er weer een groepsaankoop bij garmin is gepland?
mvg
Julle
Voila ik heb het kaartje teruggevonden. Ik denk dat Dirkske het hier al ergens heeft vermeld. Het is nl. MULTITUDO
www.multitudo.be
telefoonnummers:
John: 0495/44 20 76
Philippe: 0476/94 45 81
Rien: 0477/20 08 39
Nog een vraag: is er al een idee wanneer er weer een groepsaankoop bij garmin is gepland?
mvg
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
De prijzen voor GPS liggen zo scherp, dat er zelfs voor een groepsaankoop weinig marge overblijft.
En idd ... zolang de TTR er niet is (of komt) heeft Garmin vrij spel.
De kans zit er dik in, ??ns de TTR er werkelijk is, dat Garmin en TomTom ofwel de prijzen gelijkwaardig houden, of dat er ??ntje een lap op doet, zodat de andere moet volgen ... kan alleen maar goed voor de consument zijn.
Garmin heeft deze truc anderhalf jaar geleden al eens uitgehaald, toen de prijs onaangekondigd van 1500 naar 1000 euro viel. (2610 toestel).
Het zou jammer zijn, mocht je net een maand voordien een nieuw toestel (te duur) gekocht hebben. Tot zolang er g??n tastbaar nieuws is over de TTR, blijft mijn persoonlijke aankoop ook nog even "on hold".
En idd ... zolang de TTR er niet is (of komt) heeft Garmin vrij spel.
De kans zit er dik in, ??ns de TTR er werkelijk is, dat Garmin en TomTom ofwel de prijzen gelijkwaardig houden, of dat er ??ntje een lap op doet, zodat de andere moet volgen ... kan alleen maar goed voor de consument zijn.
Garmin heeft deze truc anderhalf jaar geleden al eens uitgehaald, toen de prijs onaangekondigd van 1500 naar 1000 euro viel. (2610 toestel).
Het zou jammer zijn, mocht je net een maand voordien een nieuw toestel (te duur) gekocht hebben. Tot zolang er g??n tastbaar nieuws is over de TTR, blijft mijn persoonlijke aankoop ook nog even "on hold".
N 51°6.165 E 4°20.060

- GTRichard
- 125 cc
- Contacteer:
Deze Link kwam ik net tegen op het nederlandse forum
www.motorfreaks.nl/index.php/news/2976
Groet, Richard
www.motorfreaks.nl/index.php/news/2976
Groet, Richard
Laatst gewijzigd door GTRichard op 20 nov 2005, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
De eerste TTR's zijn vrijgegeven voor verkoop.
Ik lees hier en daar de eerste reactie's :
800 euro, met enkel de Benelux erop.
150 euro extra voor Europa.
http://www.pdashop.be/product/15937
Wordt gevolgd.
Ik lees hier en daar de eerste reactie's :
800 euro, met enkel de Benelux erop.
150 euro extra voor Europa.
http://www.pdashop.be/product/15937
Wordt gevolgd.
N 51°6.165 E 4°20.060

Geen routes kunnen maken op de pc zou wat mij betreft een hele grote struikelblok zijn, dus negatief, aankoop uitgesloten
Wat is nu makkelijker dan op je pc met groot scherm een mooie route te maken en daarna te downloaden naar je gps
Ben nog steeds heel tevreden van mijn SP III
Wat ik zo op het eerste zicht mss nog verbeterd wil zien
- Zelf ontbrekende baantjes kunnen plaatsen via een bereden track bvb
( dit zal wellicht nooit komen )
- De groene baantjes en mooie wegen voor motors zou wel moeten lukken, nu lig ik dikwijls met een michelin boek naast me wanneer ik routes plan met mapsource en moet toch wel toegeven dat die groene wegen 75 % ok zijn
Over 3 jaar de SP III wel duur betaald 1630 ?, dat is bijna 1000 ? tov de laatste groepsaankoop, maar omdat hij me al zoveel plezier en tijdswinst gegeven heeft heb ik er nog geen minuut van wakker gelegen
Je kostbare vrije tijd door goeie techniek verbeteren is op zich al goud waard
byeeee
Wat is nu makkelijker dan op je pc met groot scherm een mooie route te maken en daarna te downloaden naar je gps
Ben nog steeds heel tevreden van mijn SP III
Wat ik zo op het eerste zicht mss nog verbeterd wil zien
- Zelf ontbrekende baantjes kunnen plaatsen via een bereden track bvb

- De groene baantjes en mooie wegen voor motors zou wel moeten lukken, nu lig ik dikwijls met een michelin boek naast me wanneer ik routes plan met mapsource en moet toch wel toegeven dat die groene wegen 75 % ok zijn
Over 3 jaar de SP III wel duur betaald 1630 ?, dat is bijna 1000 ? tov de laatste groepsaankoop, maar omdat hij me al zoveel plezier en tijdswinst gegeven heeft heb ik er nog geen minuut van wakker gelegen
Je kostbare vrije tijd door goeie techniek verbeteren is op zich al goud waard

byeeee
Hm ... daar lijkt het op. Het is net het element van route's maken, route's uitwisselen, route's verzamelen, dat de Garmin-motor GPS zo groot heeft gemaakt.
Remember wat Nokia deed in de late90's, enkel bij de Nokia toestellen had je de mogelijkheid om die mini-zwart-wit tekeningen door te sturen, te bekijken,ruilen etc, gevolg : iedereen moest Nokia hebben en lieten andere merken links liggen, ook al waren ze goedkoper.
Remember wat Nokia deed in de late90's, enkel bij de Nokia toestellen had je de mogelijkheid om die mini-zwart-wit tekeningen door te sturen, te bekijken,ruilen etc, gevolg : iedereen moest Nokia hebben en lieten andere merken links liggen, ook al waren ze goedkoper.
N 51°6.165 E 4°20.060

- den R1 zot
- Clublid
De prijs mag altijd naar beneden, of er nu Garmin of TomTom opstaat.
De mensen die vanaf het begin op de GPS-trein zijn gesprongen, hebben hun SPIII tussen de 1500 en de 2000 euro betaald.
Toen de SP2610 op de markt kwam, kostte hij 1600 euro, terwijl de SPIII op dat moment gezakt was naar 1200 euro.
Ik begrijp het standpunt van Garmin, de concurrentie brengt een gelijkaardig maar duurder toestel op de markt ... waarom zouden we onze prijzen nog verlagen? Gesteld dat TT zijn Rider zou aanbieden voor 700 euro m?t alle Garmin-faciliteiten .... de verkopers zouden het druk hebben met de prijzen alle dagen te veranderen
De mensen die vanaf het begin op de GPS-trein zijn gesprongen, hebben hun SPIII tussen de 1500 en de 2000 euro betaald.
Toen de SP2610 op de markt kwam, kostte hij 1600 euro, terwijl de SPIII op dat moment gezakt was naar 1200 euro.
Ik begrijp het standpunt van Garmin, de concurrentie brengt een gelijkaardig maar duurder toestel op de markt ... waarom zouden we onze prijzen nog verlagen? Gesteld dat TT zijn Rider zou aanbieden voor 700 euro m?t alle Garmin-faciliteiten .... de verkopers zouden het druk hebben met de prijzen alle dagen te veranderen

N 51°6.165 E 4°20.060

TOMTOM rider
Allee allee na twee maand bestelling heb ik nieuws gekregen dat mijn tomtom rider klaar ligt achter de toonbank. Die zal ik straks eens vlug gaan afhalen , het is nu te hopen dat het wachten de moeite was ..............
Allee allee we houden jullie op de hoogte .