Techniekdag : Deel 1 Promotor
Moderator: Abeloos
Techniekdag : Deel 1 Promotor
Zaterdag 17 december om 13.00u bij Yamaha-dealer PROMOTOR, Leedsesteenweg te Erpe-Mere.
Omdat de werkplaats van vele dealers afgesloten terrein is, (wat hun goed recht is), zouden we een graag eens het (groot) onderhoud van een FJR willen bijwonen.
De deuren van Promotor staan open, zaterdag 17 december om 13.00u. stipt beginnen we.
Omdat het de bedoeling is dat iedereen een beetje rond de FJR zou kunnen staan, is de deelnemerslijst beperkt tot max. 10 personen. Vuur hier uw technische vragen ter plekke af, stel ze gerust aan de aanwezige mechaniciens.
10 personen maximum, en we zouden graag de mensen zien die nog nooit een onderhoud van dichtbij bij hun dealer gezien hebben. En die liefst een beetje in de buurt wonen, er komt een tweede techniekdag in februari voor de mensen die in het oosten des lands wonen.
Inschrijven doe je hier onderaan, eerst komt, eerst maalt.
Het bestuur FJRijders zorgt voor een gratis hapje en drankje.
Geen correspondentie via mail, enkel hier in de topic.
Tot 17 december !
*Dream
*Firechief
*Flitser
*Dartagnan
*Julle
*PC800
*flip
*snowangel
*danneke
*snorry
*Peet
*stropke
VOL !
Omdat de werkplaats van vele dealers afgesloten terrein is, (wat hun goed recht is), zouden we een graag eens het (groot) onderhoud van een FJR willen bijwonen.
De deuren van Promotor staan open, zaterdag 17 december om 13.00u. stipt beginnen we.
Omdat het de bedoeling is dat iedereen een beetje rond de FJR zou kunnen staan, is de deelnemerslijst beperkt tot max. 10 personen. Vuur hier uw technische vragen ter plekke af, stel ze gerust aan de aanwezige mechaniciens.
10 personen maximum, en we zouden graag de mensen zien die nog nooit een onderhoud van dichtbij bij hun dealer gezien hebben. En die liefst een beetje in de buurt wonen, er komt een tweede techniekdag in februari voor de mensen die in het oosten des lands wonen.
Inschrijven doe je hier onderaan, eerst komt, eerst maalt.
Het bestuur FJRijders zorgt voor een gratis hapje en drankje.
Geen correspondentie via mail, enkel hier in de topic.
Tot 17 december !
*Dream
*Firechief
*Flitser
*Dartagnan
*Julle
*PC800
*flip
*snowangel
*danneke
*snorry
*Peet
*stropke
VOL !
Laatst gewijzigd door dirkske op 06 dec 2005, 20:08, 7 keer totaal gewijzigd.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Techniekdag
Bij deze wil ik me graag inschrijven voor de techniekdag op 17/12.
Ik heb zelf ook nog nooit een groot onderhoud gezien van dichtbij door een dealer.
Aangezien ik op 15 minuten rijden woon van Promotor wil ik er heel graag bij zijn, maar ik begrijp anderzijds wanneer er teveel inschrijvingen zijn voor deze dag, zal ik indien nodig plaats ruimen voor iemand anders die het meer nodig heeft dan ik
Groetjes
Ik heb zelf ook nog nooit een groot onderhoud gezien van dichtbij door een dealer.
Aangezien ik op 15 minuten rijden woon van Promotor wil ik er heel graag bij zijn, maar ik begrijp anderzijds wanneer er teveel inschrijvingen zijn voor deze dag, zal ik indien nodig plaats ruimen voor iemand anders die het meer nodig heeft dan ik
Groetjes
Hallo,
ik wens er ook bij te zijn op zaterdag 17 december.
En net als Flitser is Promotor mijn vaste hersteller en is mijn volgend onderhoud ook een groot (eentje van 40.000km).
Dus, ben ik enorm nieuwsgierig om te zien wat er allemaal aan de motor gedaan wordt.
Greetz,
Serge
ik wens er ook bij te zijn op zaterdag 17 december.
En net als Flitser is Promotor mijn vaste hersteller en is mijn volgend onderhoud ook een groot (eentje van 40.000km).
Dus, ben ik enorm nieuwsgierig om te zien wat er allemaal aan de motor gedaan wordt.
Greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
Idd, ik was er toen ook bij, z??r leerrijk, en iedereen heeft er wat van opgestoken. Ik dacht dat ik toen rond 19.00u pas terug naar huis gereden ben. De zwarte FJR van fjrbakkerke was toen het lijdend voorwerp, deze keer staat er een GalaxyBlue van 2003 met ruim 50k op de hefbrug.FJR02 schreef:heb de vorige techniekdag meegemaakt bij deze dealer: een aanrader!
Noot : als er nog ruim veel kandidaten komen, gaan we natuurlijk proberen om dat nog eens te doen. Als de dealer het goed vindt natuurlijk, en er een FJR voor groot onderhoud beschikbaar is.
Idem voor de sessie van februari bij Rudax, we proberen voor iedereen een plaatske te bemachtigen.
N 51°6.165 E 4°20.060

onderhoudsbeurt
Hoi Dirkske ,
Een groot onderhouds beurt heb ik ook nog niet mee gemaakt ,
en dat zou wel eens leerrijk zijn denk ik .En het zou dan ook een goede gelegenheid bieden enkele club leden te leren kennen .
Dus als er nog plaats is mag u mij erboj zetten ;
Doeiiiiii

Een groot onderhouds beurt heb ik ook nog niet mee gemaakt ,
en dat zou wel eens leerrijk zijn denk ik .En het zou dan ook een goede gelegenheid bieden enkele club leden te leren kennen .
Dus als er nog plaats is mag u mij erboj zetten ;
Doeiiiiii

In principe zitten we nu vol, maar als er nog kandidaten zijn, zou ik dat ook nog graag willen weten.
Bij genoeg volk organiseren we dat nog eens, maar het heeft weinig zin om dat voor 2 man en ne paardekop te doen.
Let op, deel 2 op 11 februari komt er zowieso.
Spaghetti-Max doet daar de organisatie bij Rudax.
Bij genoeg volk organiseren we dat nog eens, maar het heeft weinig zin om dat voor 2 man en ne paardekop te doen.
Let op, deel 2 op 11 februari komt er zowieso.
Spaghetti-Max doet daar de organisatie bij Rudax.
N 51°6.165 E 4°20.060

Er kunnen g??n inschrijvingen meer bij, maar laat dit jullie er niet van weerhouden om toch de wens kenbaar te maken dat je er graag bij had willen zijn.
Als iedereen van het gedacht is dat vol=vol, zullen we nooit weten of er genoeg interesse is om deze techniekdag te herhalen.
Als iedereen van het gedacht is dat vol=vol, zullen we nooit weten of er genoeg interesse is om deze techniekdag te herhalen.
N 51°6.165 E 4°20.060

Zaterdagmiddag is het zover, de techniekdag deel 1 bij Promotor. ( www.promotor.be ) .
De garage gaat open om 13.00u, arriveren tussen 12.45u en 13.00u, voor de technici is het ook hun middagpauze, en we willen iedereen de gelegenheid geven om rustig de boterhammen op te eten.
Het bestuur FJRijders zorgt voor koffie en koeken, om 17.00u. stoppen we ermee. Mag ik vragen aan de kandidaten om uw deelname nog eens te bevestigen per priv?-berichtje hier, zodat we zeker zijn dat we er allemaal zijn. Mocht er iets tussenkomen waardoor je verhinderd bent, laat aub iets weten, zodat andere mensen de kans kunnen krijgen om in te vallen.
Mvg,
dirkske.
De garage gaat open om 13.00u, arriveren tussen 12.45u en 13.00u, voor de technici is het ook hun middagpauze, en we willen iedereen de gelegenheid geven om rustig de boterhammen op te eten.
Het bestuur FJRijders zorgt voor koffie en koeken, om 17.00u. stoppen we ermee. Mag ik vragen aan de kandidaten om uw deelname nog eens te bevestigen per priv?-berichtje hier, zodat we zeker zijn dat we er allemaal zijn. Mocht er iets tussenkomen waardoor je verhinderd bent, laat aub iets weten, zodat andere mensen de kans kunnen krijgen om in te vallen.
Mvg,
dirkske.
N 51°6.165 E 4°20.060