Silverstorm 2004 , en vrienden die hem zien vinden hem mooier dan mijn vorige zilvergrijs kwestie van smaak .De nieuwe van 2005 in 2 kleuren zie ik ook al graag .Als het maar een FJR is ben ik al kontent .
't is altijd wel zoeken naar de 7 verschillen voorleer we ons stalen ros kunnen bestijgen
't zal niet den eerste & laatste keer zijn dat ik met mijne sleutel in haar slot lig te peuteren
hallo ik zen ne nieuwe hier moet nog wa wennen aan alles
:smilebox:
mor ik rij me ne zilvere van anno 2002 een kleurke wor da alles bij past goe he dus daarom mijne naam silver nkt wil zegge naakt dus zonder plakkers eroep ( das aantwaaarps )
@fjr.silver.nkt
Wees welkom op deze site. Kom regelmatig eens kijken naar de
happenings (ritten, evenementen e.a.) die georganiseerd worden door zowel leden als bestuur.
Groeten
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
hoy julle
bedankt voor je antwoord
maar ik kan er ni goe aanuit met al die tekens zoals code list quote enz .
maar alez tis al plezant dat er iemand antwoord
als je eens een chatteke wil doen je hebt mijn email
tis maar om wa uitleg over vanalles en nogwa[/i]
Wat een diepgang mannen haha
Maar wat te doen wanneer men het kleur niet kan catalogeren hihi
Krijgen we dan een nieuwe onderverdeling met zoiets als neutraal wegens afbleking of verwijdering
Nu valt mijne frank ... euh Euro.
FJRguy had vroeger een rode FJR, maar die rode kleur was helemaal dan de kleur die we kennen, zelfs special paint op de koffers.
Hier op het forum staan zelfs nog enkele foto's ....
Als ik me niet vergis, is de motor nadien verkocht, maar ik heb hem nog niet weten opduiken.
Ik was een diversion 900 rijder ook een goede motor op zich. Toch maar ingeruild voor mijn droom motor een FJR1300 model 2006 in de kleur Dessert Metalic.