Techniekdag : Deel 2 Rudax

Hier kan je vragen en problemen bespreken in verband met de technische kant van de FJR-zaak.

Moderator: Abeloos

FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Techniekdag : Deel 2 Rudax

Bericht door FJR-Freak Max »

Zaterdag 11 Feruari 2006: omstreeks 10.00u stipt 2de Techniekdag bij Yamaha-dealer RUDAX, Leuvensesteenweg 192 B te Diest.

Omdat het voor sommigen onder ons voor de verre verplaatsing of wegens tijdgebrek een beetje moeilijk is/was om de eerste Techniekdag bij te wonen geven wij aan deze mensen ook de kans om op 11 februari 2006 het Groot onderhoud van een FJR live mee te maken.
Samenkomst bij RUDAX word voorzien om 09.45u zodat de techniekers stipt kunnen beginnen op het vooropgestelde uur.

Wat wij wel nodig hebben die dag is een FJR die een Groot onderhoud nodig heeft zodat deze als demonstratie moto kan dienen om de werken op uit te voeren. G?interesseerden die hun FJR terbeschikking willen stellen (mits betaling voor het groot onderhoud natuurlijk) laten dit hier best zovlug mogelijk weten zodat we een zekerheid hebben dat er een FJR aanwezig is waaraan dat er kan gewerkt worden :!:

Natuurlijk is het hier weer de bedoeling zoals op de 1ste techniekdag dat iedereen een beetje rond de FJR zou kunnen staan en is daardoor de deelnemerslijst beperkt tot max. 10 personen.

Heb je tegen dan technische vragen waarmee je zit of problemen met iets gehad hebt, confronteer de techniekers ermee want zij staan die dag ter uwer beschikking zodat je vragen hopelijk niet onopgelost blijven tegen dat we weer huiswaarts keren!

Inschrijven gebeurt hier in deze topic, bij de 10de inschrijving word de lijst van deelnemers voor gesloten verklaard.
Voor de aanwezigen zorgt het FJRijders bestuur dan ook weer voor een gratise versnapering met koffie of een frisdrankje.

Correspondentie via mail voor inschrijving word niet aanvaard, dit kan enkel hier in deze topic gebeuren.

Wij zien mekaar dan voor deze techniekdag op 11 Februari 2006 te Diest :thumbleft:

Tot hoors :hello2:

Max 8)

Deelnemerslijst:

- Eric Bauwens
- Gobelijn
- Fons
- In Extremo
- Motorist
- MetalBiker
- Big Jomb
- Ed vollegas
- trukker-fjr1300
- Pieter

Reservelijst

- Wim Van Damme
- .....
- .....
Laatst gewijzigd door FJR-Freak Max op 05 feb 2006, 17:08, 11 keer totaal gewijzigd.
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Je mag mij hier ook voor inschrijven.

thx,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
Motorist
1300 cc
1300 cc

Bericht door Motorist »

k ben er dan ook graag bij,

ja Graag.
MetalBiker
50 cc
50 cc

Bericht door MetalBiker »

mij mag je ook inschrijven.

Groetjes, :twisted:

Koen
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

Ha de mannen,

@ Max, je mag mij ook inschrijven.

Misschien is het beter dat er iemand die zijn motor bij Rudax gekocht heeft, het onderhoud laat uitvoeren.

De mijne heeft tegen dan misschien een 12.000km, het moment waarop een groot onderhoud moet worden uitgevoerd, maar ik laat hem liever bij mijn eigen dealer onderhouden.

Om de hoeveel km moet er eigenlijk een onderhoud (klein of groot) uitgevoerd worden :?: :?: :?:

Slukes
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
PC800
1300 cc
1300 cc

Bericht door PC800 »

Big Jomb schreef:......

Om de hoeveel km moet er eigenlijk een onderhoud (klein of groot) uitgevoerd worden :?: :?: :?:

Slukes
1.000 superklein
10.000 klein
20.000 groot
30.000 klein
40.000 extra groot
etc.

Dus een fiets met 40.000, 80.000 of 120.000 is volgens mij het meest geschikt voor ECHT GROOT onderhoud.

Helaas zit ik 11/2/2006 ergens tussen 80k en 120k in :?

CU Ruud
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

PC800 schreef:Dus een fiets met 40.000, 80.000 of 120.000 is volgens mij het meest geschikt voor ECHT GROOT onderhoud.

CU Ruud
Hey Ruud :wink:

Ik denk dat bij elk groot onderhoud vanaf 20.000km het zelfde word gedaan buiten het vervangen van de remblokjes want dat zal voor iedere rijder anders liggen omdat de ??n zijn remmen al eens meer gaat gebruiken dan iemand anders en daardoor de slijtage gaat versnellen, enkel is het zo dat wanneer de kleppen zouden moeten geregeld worden (is normaal voorgeschreven op 40.000km) of op een eender welke km.stand ontregeld zouden geraken er dan een heel pak werk bijkomt voor de mechaniekers en zeker een hoger prijskaartje zal moeten betaald worden door de gebruiker :!:

Max 8)

Afbeelding
Ed vollegaas
250 cc
250 cc
Contacteer:

Bericht door Ed vollegaas »

Yo Max
Je mag mij er ook bij zetten aub
Spijtig dat mijn onderhoud 40.000 verleden maand uitgevoerd is
Greetz Ed

D'ont drink and drive if you can smoke and fly
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Ed vollegas schreef:Yo Max
Je mag mij er ook bij zetten aub
Spijtig dat mijn onderhoud 40.000 verleden maand uitgevoerd is
Hey Ed,

Zoals je kan zien heb ik ondertussen mijn buurman aan het lijstje toegevoegd :thumbleft:

En ja hoor dat is spijtig dat je pas voor je groot onderhoud bent binnen geweest :evil: want anders hadden we een FJR gehad die kon dienen als demonstratie moto :P

@ Leden,

Zoals jullie kunnen zien word het lijstje al redelijk dik bezaaid met g?interesseerden, er is nog plaats voor twee vlugge beslissers om erbij te zijn op 11 februari want dan zullen de genen die zich nog aanmelden op de reservelijst gezet worden :dontknow:

Max 8)

Afbeelding
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

hela max
ik kom ook

groetjes johnny
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

trukker-fjr1300 schreef:Hela max
ik kom ook
Ok Johnny dan bij jij nu de voorlaatste in de rij :!:
Nog ??n plaatsje en de lijst is volzet :shock:

Tot hoors,

Max 8)

Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

@ ingeschreven leden voor de 2de Techniekdag bij "Rudax" :thumbleft:

Zoals jullie al kunnen lezen hebben in de topic "1ste Techniekdag bij Promotor" is het weer een geslaagde en z??r leerrijke namiddag geworden voor de aanwezigen, wij als bestuur zijn dan weer blij om dit te hebben verwezenlijkt en dit onder begeleiding van "Dirkske & Lieve" in samenspraak met natuurlijk de zaakvoerders "Elewaut & Inge" :hello1: waarvoor wij hun "Bedanken" :headbang:

Natuurlijk staat dit jullie ook nog te wachten op 11 februari 2006, het enige dat jullie nu nog moeten hebben is een beetje geduld :oops: tot die dag zal aangebroken worden zodat de zaakvoerders van Rudax "Dani?l & Marie-Anne" ons ook die kans zullen geven om zulk een techniekdag bij te wonen waar we hun nu al op voorhand willen voor bedanken :thumbleft: zodat wij "Oosterlingen van het land" ook die kans krijgen :hello1:

Tot ??n dezer,

Max 8)

P.S: Het laatste plaatsje is nog steeds vrij voor de vlugst ingeschreven liefhebber :salute:

Afbeelding
Polarend
125 cc
125 cc
Contacteer:

Bericht door Polarend »

kunt je er mij ook bij zetten onder voorbehoud
moet nog het een en andere regelen om aanwezig te zijn

groetjes pol :D
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Mijn fiets staat op het ogenblik klaar bij Rudax na een klein onderhoud van 70.000, ik zal mijn best doen om er tegen 11 februari 10.000 bij te rijden. Klaar voor een supergroot onderhoud.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Polarend schreef:kunt je er mij ook bij zetten onder voorbehoud
moet nog het een en andere regelen om aanwezig te zijn

groetjes pol :D
Beste Pol,

Ondertussen heb ik je als 10de deelnemer toegevoegd aan de lijst, laat ons dan ook zo snel als je kan weten dat het defenitief is dat je zal aanwezig zijn :idea: , bedankt voor je begrip :thumbleft:

@ andere g?interesseerden,

De offici?le lijst van 10 deelnemers is volzet maar dit laat niet staan dat er tegen die tijd geen deelnemers afvallen voor de ??n of andere reden :scratch: dus beginnen we nu met een reservelijst aan te leggen om de afvallers uit de offici?le lijst dan weer aan te vullen met mensen die voorkomen op de reservelijst en indien er nog genoeg mensen op deze lijst komen kan er eventueel misschien nog een techniekdag bij komen in de toekomst :hello1:

Max 8)

Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Gobelijn schreef: ik zal mijn best doen om er tegen 11 februari 10.000 bij te rijden. Klaar voor een supergroot onderhoud.
Hallo Gobelijn :wink:

Dat kan normaal geen probleem voor u zijn he om die km's bij mekaar te sprokkelen tegen 11 Februari :D
Je laat maar op voorhand weten dat hij er klaar voor is of niet :!:

Groetjes,

Max 8)

Afbeelding
pieter
75 cc
75 cc

reserve.....

Bericht door pieter »

als er nog plaats is
of als reserve

graag

Greetz
Pieter
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: reserve.....

Hallo Pieter :wink:

Ik heb je voorlopig toegevoegd als eerste reserve aan de lijst :smilebox:

Max 8)

Afbeelding
Wim Van Damme
50 cc
50 cc
Contacteer:

Bericht door Wim Van Damme »

Als kers verse eigenaar ben ik ook wel ge?nteresseerd. Kan ik er nog bij als 2de reserve, je weet maar nooit ?.
Ik heb zopas op het autosalon een directie motor van 2005 gekocht, een bi-color, met 2 jaar garantie.
Toffe site jongens, ik ben al 2 weken alle forums aan het uitpluizen en heb verschillende bruikbare tips gevonden. Bedankt.
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Wim Van Damme schreef:Als kers verse eigenaar ben ik ook wel ge?nteresseerd. Kan ik er nog bij als 2de reserve, je weet maar nooit ?..
Hallo Wim :wink:

Allereerst Proficiat met je nieuwe aankoop :hello1: en welkom onder de FJRijders bende :headbang:

Ik zal je alvast toevoegen aan de lijst als 2de reserve :!:

Max 8)

Afbeelding
Gesloten