de achterband heeft de toevoeging B erbij staan, de voorband niet.
de gewone versie is niet helemaal geschikt voor de FJR,
net zoals bij de Bridgestone BT020, daar heb je ook een speciale versie die geschikt is voor de zwaardere toermotoren

succes

Moderator: Abeloos
Ja hoor Marcel, zoals @FJR al aanhaalde zijn er bij verschillende bandenmerken speciale versie's voorzien om onder de toerbuffels te leggen, onlangs heeft Pirelli ook een speciale versie uitgebracht voor onze FJR in het type "Diabolo Strada" die nog beter geschikt is voor de levensduur dan de huidige gekende "Pirelli Diabolo Strada"fjrMarcel schreef:@FJR : Ik zal dat eens navragen want ik wist zelf niet dat er een speciale band bestond voor de fjr.
Hey Vlootje,Vlootje schreef:@ Max
Waar moet ik op letten om me de juiste soort STRADA's te laten aanmeten?? Welk verschil in codering??
thanks
Toch een merkelijk verschil, ik deed maar 5500 km met de BT 020's, altijd met de goede bandenspanning, en verhouding rijtijd alleen / duo ongeveer 65% / 35%.Vlootje schreef: Ikzelf heb er nu 13000 gedaan met de BRidgestone's BT 020 maar morgen heb ik een afspraak voor een paar
DIABOLO STRADA 's.
Hey Julle,Julle schreef:Max,
De Mez6 B is niet alleen voor de FJR ontwikkeld maar voor verschillende zware toermotoren. Op het MAG forum zit een kenner (Firestorm) die hier alles over weet
Julle
Bij deze heb ik vanmiddag gebeld om te verifi?ren of het om de B-versie ging of niet. Hij wist me te vertellen dat er echter geen prijsverschil op zit, en heb dan ook bij deze de B- versie besteld. Voor diegenen die hun sloefkes moeten veranderen is het althans de moment om te bestellen, want aan deze prijs vind je ze nergens ! (Contactgegevens zijn te verkrijgen via PB)fjrMarcel schreef:Jo Demannen,
Ik ben deze namiddag bij den bandenboer geweest voor nieuwe sloefen op mijn koekenblik, en hij wist mij te vertellen dat de MEZ6 te verkrijgen zijn aan 250 euro. Dit voor een volledig stel, dus vooraan en achteraan uitbalanceren plus plaatsen. Het lijkt mij een zeer goedkope prijs.
Bij bandenboer Stevens in Lochristi, het is maar een kleine garage en hij doet ook mee aan races (motor) voor zijn hobby.