Openingsrit FJRijders.be op zaterdag 25 maart 2006
Moderator: Abeloos
Hallo Big Jomb,Big Jomb schreef:Ha de mannen,
@ Seabiker,
Is er een bepaalde sluitingsdatum om in te schrijven of kan men de 25/03 gewoon naar Oostduinkerke afreizen en de rit aanvangen nadat men het inschrijvingsformulier heeft ingevuld![]()
![]()
![]()
Slukes
Inschrijven kan tot op de dag, liefst via het formulier, geen probleem maar indien je het vroeger weet moet je niet nalaten om in te schrijven.
Vele groeten,
Seabiker
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
En ikke dan 2x220 km + rit van 250 km ........danneke schreef:Ik neem aan dat de rit van 2 april, en die door Dirkske georganiseerd zou worden, NIET naar Cap Gris Nez gaat.
De rit van 25 maart naar CGN, met 2x 120km over en weer naar Oost-Duinkerke + rit van 250km kan moeilijk als een "tussendoortje " beschouwd worden, vind ik.Maar all?, FJR-rijden is plezant, dus...
Groetjes,
Danneke, the one and only.
En dan moet ik soms nog uitleggen waarom ik met een Kawa GTR en nu met een FJR rond rijd ....

Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
- Big Jomb
- 1300 cc
H? Extremo, ik begrijp je volkomen, voor mij dus ongeveer hetzelfdeIn Extremo schreef:En ikke dan 2x220 km + rit van 250 km ........
En dan moet ik soms nog uitleggen waarom ik met een Kawa GTR en nu met een FJR rond rijd ....
Groetjes,
Michel

Slukes
Laatst gewijzigd door Big Jomb op 31 jan 2006, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
I see you when I see you

- den R1 zot
- Clublid
Daarom dat het zo goed is van ze op zaterdag te rijden, kan je op zondag uitrusten.
120 heen + 250 + 120 terug is goed te doen mijn gedacht en zeker met de FJR.
Als ik zelf ga rijden doe ik meestal meer km's (ook met duo), zelfs met de R1 toen ik daar nog mee op de straat reed.
De ritjes durven regelmatig tussen 500 ? 700 zitten......
Naar Monschau, Nurburgring, Oberhausen, thuis..... voila!
Ontbijt in de Peniche, op de middag mijn bokes en op de avond terug eten bij de peniche.
Ik heb al slechter dagen gehad.....
Nu nog goedkope benzine ......
120 heen + 250 + 120 terug is goed te doen mijn gedacht en zeker met de FJR.
Als ik zelf ga rijden doe ik meestal meer km's (ook met duo), zelfs met de R1 toen ik daar nog mee op de straat reed.
De ritjes durven regelmatig tussen 500 ? 700 zitten......

Naar Monschau, Nurburgring, Oberhausen, thuis..... voila!

Ontbijt in de Peniche, op de middag mijn bokes en op de avond terug eten bij de peniche.

Ik heb al slechter dagen gehad.....

Nu nog goedkope benzine ......

- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
of het deze keer lukt om de rit mee te rijden naar CGN weten we nog niet zeker, uiteraard willen we ook graag het gps bestandje, maar ik ga er ff kes van uit dat de organisator francis eerst graag zijn ritje in groep zal willen rijden alvorens zijn bestandje zo maar weg te geven, iets wat niet meer dan normaal zou zijn
In ieder geval zullen we een poging ondernemen om erbij te zijn, anders zullen we het helaas achteraf eens moeten rijden thx alvast
groetjes
In ieder geval zullen we een poging ondernemen om erbij te zijn, anders zullen we het helaas achteraf eens moeten rijden thx alvast
groetjes
- den R1 zot
- Clublid
Het gps bestand is momenteel klaar en dient nog enkele keren nagereden te worden. De defintieve versie zal op het forum vrijgegeven worden de avond voor de rit.Dream schreef:of het deze keer lukt om de rit mee te rijden naar CGN weten we nog niet zeker, uiteraard willen we ook graag het gps bestandje, maar ik ga er ff kes van uit dat de organisator francis eerst graag zijn ritje in groep zal willen rijden alvorens zijn bestandje zo maar weg te geven, iets wat niet meer dan normaal zou zijn
groetjes
Er zijn nog details( stopplaatsen etc...) die ingevuld moeten worden maar wij houden jullie op de hoogte.
Groeten,
Francis
maar niks houd u tegen om zelf groepjes te vormen, dit is zowieso in het verleden altijd zo geweest, zelfs op groepsritten. Gedurende de eerste fjrijders.net openingsrit in 2004 kon er in principe ook individueel gestart worden maar wij hebben ook gezien dat er verschillende groepen werden gevormd met meestal een GPS rijders vooraan. Wegkapiteins hebben geen bevoegdheid in Frankrijk dus daarop kunnen we alvast geen beroep doen. Ik ben ervan overtuigd dat onze leden creatief genoeg zijn om afspraken via dit forum of terplaatse aan de start te maken i.v.m. het samenrijden in groep.den R1 zot schreef:Deze rit is niet in groep, je kan ze ook individueel rijden als je wil.
Groetjes,
den R1 zot
Vriendelijke groeten,
Seabiker
- den R1 zot
- Clublid
Da komt in orde!
Ik vertrek laat, stop enkel om te plassen en om mijn bokes op te eten en af en toe ne foto.
Dus wie wil volgen mag altijd aansluiten er is achter mij plaats genoeg, maar nie op het plaatske van den duo want daar zit mijne grootste fan
Als 't maar plezant is
Groetjes,
den R1 zot hoopt op goei weer

Ik vertrek laat, stop enkel om te plassen en om mijn bokes op te eten en af en toe ne foto.

Dus wie wil volgen mag altijd aansluiten er is achter mij plaats genoeg, maar nie op het plaatske van den duo want daar zit mijne grootste fan

Als 't maar plezant is

Groetjes,
den R1 zot hoopt op goei weer

- den R1 zot
- Clublid
- den R1 zot
- Clublid
Nog slachtoffers euh hm...mensen uit Antwerpen?
RDVke op de parking van de Carrefour in Schoten?
Kunnen we in groep naar de Peniche rijden.
(Daar aangekomen kan je nog altijd kiezen of je de rit zelf in groep of solo wil rijden).
Groetjes,
den R1 zot nog steeds een beetje deprie....
maar het zot zijn helpt wel 

RDVke op de parking van de Carrefour in Schoten?
Kunnen we in groep naar de Peniche rijden.
(Daar aangekomen kan je nog altijd kiezen of je de rit zelf in groep of solo wil rijden).

Groetjes,
den R1 zot nog steeds een beetje deprie....