ik wou het maar ff meegeven, degene die aan nieuwe banden toe zijn, interesse hebben en het daarenboven een goeie prijs vinden, zullen wel eens contact opnemen zeker

groetjes
Moderator: Abeloos
Da's de foto van de Pirelli Corsadartagnan schreef:Hallo Vlootje,
de laatste band die ik heb laten plaatsen was de Pirelli Diablo en deze band heeft mij +/- 7000km veilig en wel door de bochtige wegen van Oostenrijk en de Italiaanse dolomieten gebracht. Geen enkele band heeft mij zoveel vertrouwen gegeven als de Pirelli en dat was de 4de band die ik heb laten plaatsen. De vorige banden breek ik niet af, maar Pirelli staat bij mij op nr.1
Toen mijn dealer de band erop gelegd had was ik wel verwonderd dat het midden ongegroefd was, zoals je op de bijgevoegde foto kunt zien.
Dat is niet het geval bij de Metzler, die trouwens uit dezelfde fabriek van de band rolt.
Doch mijn wantrouwen was snel weg toen ik eerste keer met de nieuwe band door de gietende regen reed.
Zoals ik reeds zei heeft hij het ongeveer 7000km met mij volgehouden, maar band was dan wel totaal versleten, over bijna het ganse loopvlak.
Serge
Je hebt gelijk. Ik had niet goed gekeken. Op die Duiste site staat de Corsa met dezelfde gele achtergrond, en de Srtrada is een totaal andere foto en achtergrond. Vandaar ..... 'k ben 'gekopt' door een kenner ....dartagnan schreef:Hallo Marcusaurelius(what is in a name):
de foto is wel degelijk het profiel van een Diablo Strada en niet van de Corsa, die wordt gebruikt voor (Street) Racing.
Ik heb je een PB gestuurd.
Av?, euh, greetz,
Sergius