Op zaterdag 18 februari houden wij een kennismakings en info namiddag (avond) voor alle deelnemers aan de verrassingsreis.
Iedereen die wenst kan vanaf 17.30 uur aanwezig zijn. Wij voorzien een knabbel voor bij de babbel.
Wat staat er op het programma:
- afspraak voor ophaling van de bagage
- wat moet er mee? en wat niet
- waar en wanneer vertrekken wij?
- wie gaat er nog mee?
Ons mag je ook verwachten want het vrouwke wil nu wel eens weten wat haar allemaal te doen staat en vooral
waar haar vakantie nu naartoe gaat want ze wil het toch zo graag weten
We doen onze uiterste best om aanwezig te zijn...
Dit mogen de deelnemers zeker niet missen, mss gaan we eindelijk te weten komen waar we naar toe gaan
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Hallo allemaal. Ik kan op 18/2 niet komen, heb al twee andere verplichtingen die dag.
Ik hoor het wel achteraf.
Tenslotte is het een verrassingsreis h?, Het zal een aardige verrassing zijn als ik iets niet bij heb wat ik zou moeten bijhebben, ... of zou dat toch geen verssassing zijn voor jullie?
Waarschijnlijk zou het juist een verrassing zijn als ik w?l alles zou bijhebben
Leo
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Gobelijn schreef:Hallo allemaal. Ik kan op 18/2 niet komen, heb al twee andere verplichtingen die dag.
Ik hoor het wel achteraf.
Tenslotte is het een verrassingsreis h?, Het zal een aardige verrassing zijn als ik iets niet bij heb wat ik zou moeten bijhebben, ... of zou dat toch geen verssassing zijn voor jullie?
Waarschijnlijk zou het juist een verrassing zijn als ik w?l alles zou bijhebben
Leo
Hallo Leo,
Jammer dat u er niet bij kan zijn.
Wij brengen u uitgebreid op de hoogte nadien, geen probleem.
en 't zou inderdaad een verrassing zijn moest ge alles bijhebben
Verklappen maar ! ........ eerst moeten die personen die dachten het te weten een omslag afgeven met daarin de voorziene of beter de geraden bestemming.
En dat wij er een eerste feest van maken dat wordt een feit.
Het kan zijn dat Leentje wel aanwezig zal zijn om alle nuttige info tot zich te nemen en dan nadien door te spelen aan mij. Ik moet helaas werken en kan er dus niet bijzijn, tot mijn grote spijt
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
Het kan zijn dat Leentje wel aanwezig zal zijn om alle nuttige info tot zich te nemen en dan nadien door te spelen aan mij. Ik moet helaas werken en kan er dus niet bijzijn, tot mijn grote spijt
Spijtig genoeg kan en zal ik met ons Fannyke niet aanwezig zijn op de info avond voor de verrassingsreis wegens andere verplichtingen
Ik hoop dat onze inrichters jullie niet te vlug zullen zeggen waar het naartoe zal gaan en dit om de spanning er een beetje in te houden
Maak er daar in ieder geval maar een gezellige boel van zoals jullie dit al gewoon zijn , ik hoor nadien wel hoe het verlopen is
Tot hoors,
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen