Van waar komen onze nicknames????
Moderator: Abeloos
Van waar komen onze nicknames????
Kan misschien wel eens plezant zijn om te weten vanwaar onze nicknames die we op dit forum gebruiken komen????
Seabiker = natuurlijk zeer gemakkelijk
Sea = Zee
Biker = motard
vandaar Seabiker!
Groeten
Seabiker
Seabiker = natuurlijk zeer gemakkelijk
Sea = Zee
Biker = motard
vandaar Seabiker!
Groeten
Seabiker
El Staff
de staff

een andere hobby van mij zijn ons honden
amerikaanse staffordshire terriers
http://groups.msn.com/americanstaffordshire

een andere hobby van mij zijn ons honden

http://groups.msn.com/americanstaffordshire

- den R1 zot
- Clublid
Rare jongens die Romeinen.
't is in elk geval duidelijk. Als ik de Serge de eerste keer zag, wist ik direct dat het dartagnan was.
Dat kunnen ze van mij niet zeggen : vorige week was er nog iemand van MAG teleurgesteld omdat ik geen lange witte snor heb.
't is in elk geval duidelijk. Als ik de Serge de eerste keer zag, wist ik direct dat het dartagnan was.
Dat kunnen ze van mij niet zeggen : vorige week was er nog iemand van MAG teleurgesteld omdat ik geen lange witte snor heb.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- Ed vollegaas
- 250 cc
- Contacteer:
juni 2003 kreeg ik een pv in de bus dat ik geflitst was tegen 132km/hr in een bebouwde kom
hilariteit bij de collega's en wetende dat ik grote fan ben van het Joe Bar team kreeg ik prompt mijn bijnaam
het mooie van het verhaal is dat het een motor was met valse nummerplaat, was op dat tijdstip niet op die plaats
greetz Ed
D'ont drink and drive if you can smoke and fly
hilariteit bij de collega's en wetende dat ik grote fan ben van het Joe Bar team kreeg ik prompt mijn bijnaam
het mooie van het verhaal is dat het een motor was met valse nummerplaat, was op dat tijdstip niet op die plaats
greetz Ed
D'ont drink and drive if you can smoke and fly
Buiten motoren is onze andere grote hobby Brits Korthaar katten.
Wij fokken deze katten ook en toen wij in 1997 naar een kater gingen kijken die we wilden aankopen werd ik op de terugweg naar huis geflitst. Wij hebben onze kater daarom toen de naam Flitser gegeven. Trouwens mijn avatar is onze Flitser.
Wanneer ik dan een nickname moest zoeken voor op dit forum dacht ik meteen aan Flitser vooral omdat dan de meeste zouden denken dat ik misschien vaak geflitst wordt maar mooi niet ik heb mezelf naar onze kater genoemd.
Groetjes Mariano alias Flitser
Wij fokken deze katten ook en toen wij in 1997 naar een kater gingen kijken die we wilden aankopen werd ik op de terugweg naar huis geflitst. Wij hebben onze kater daarom toen de naam Flitser gegeven. Trouwens mijn avatar is onze Flitser.
Wanneer ik dan een nickname moest zoeken voor op dit forum dacht ik meteen aan Flitser vooral omdat dan de meeste zouden denken dat ik misschien vaak geflitst wordt maar mooi niet ik heb mezelf naar onze kater genoemd.
Groetjes Mariano alias Flitser
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
Ik ben begonnen als Guinness Mike omdat ik dit zwart goud wel goed weet te smaken.
Maar al naar de eerste bijeenkomst bleek dit een moeilijke naam om neer te pennen,
dus heb ik hem maar verandert in In Extremo, een Duits muziekgroepje waar ik hevig fan van ben.
Een bijkomend voordeel is dat ik T-shirts en merchandizing heb met mijne nick erop !
www.inextremo.com
Groetjes,
Michel
Maar al naar de eerste bijeenkomst bleek dit een moeilijke naam om neer te pennen,
dus heb ik hem maar verandert in In Extremo, een Duits muziekgroepje waar ik hevig fan van ben.
Een bijkomend voordeel is dat ik T-shirts en merchandizing heb met mijne nick erop !
www.inextremo.com
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !