Ik weet niet of jullie al op de hoogte zijn gebracht maar de eerste FJR'S zijn bij de dealers toegekomen
Jaja, de mensen die bij de eersten waren om te bestellen zullen ??n van de dagen de fiere eigenaars zijn van de nieuwe FJR 2006
Hieronder zal ik jullie al een paar foto's van een geleverde FJR tonen, hij is fantastisch
Voor mij zal het nog een beetje kwijlen worden
Groetjes,
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Hoera de mijne is binnen
Helaas en wat jullie niet vermelden is dat de koffers en de papieren er niet bij geleverd zijn
maar ik mag de mijne volgende week gaan af halen fulpower en met valblokken
valblokken?
deze toch best ni te rap gebruiken zelle.
Zonder pampieren en bakken, en ineens op full power?
k geloof dat de dealers en de fabriek ni echt kunnen volgen.
Maar ja, wat wil je.
Zoveel ongeduldigen die elken dag bellen naar de dealers, en die mensen de tijd ni gunnen om alles rustig klaar te maken voor de volledige levering.
All? veel plezier aan iedereen die mee nen nieuwen op pad gaat t nieuw seizoen.
Proficiat voor de nieuwe eigenaars !
Weeral eens bewezen dat "wie eerst bestelt, eerst krijgt geleverd".
Ik ga een jaartje overslaan, voorjaar 2007 zal het een AS worden, ik zag voor dit jaar een beetje op tegen de periode tussen bestelling , motor inleveren, en wachten op de nieuwe. Dan is het seizoen al zowat half voorbij, denk ik.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Nee Stropke, ik heb hem niet meegenomen en weet trouwens ook niets van de papieren hoor. Ik rij morgen tot bij MTS om de mijne af te leveren en dan kunnen ze volgende week zoveel mogelijk proberen over te zetten
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Mijn FJR is ook binnen,volgende week papierwerk in orde maken en terug bollen.
Heb gezien dat de zekeringen naast de baterie staan,men hoeft ook maar een schroef los te draaien en men is er bij.