verkenner schreef:Deze week de Pilot Road achteraan laten plaatsen bij Roegiers te Evergem-Sleidinge. 170 ?, geplaatst op een rustige, correcte manier.
Geen onderhandelingen nodig, gewoon prijs gevraagd. Was in voorraad, geen afspraak nodig.
Inderdaad,
Bij Roegiers te Evergem ga ik al jaren en steeds heb ik een prima lage prijs betaald voor een perfecte service.
Heb dan ook vandaag nog eens ge?nformeerd, daar ik ook toe ben aan een nieuw setje, en hier volgen de prijzen:
Michelin Pilot Road
- voor: 125,00 euro
- achter: 170,00 euro
Er staan nu 3500 kilometers op de Michelins. Mijn bescheiden mening is dat deze het veel beter doen op nat wegdek dan de BT020'ers. In het begin was het eventjes zoeken en aftasten hoe ver (diep? plat?) je kan gaan, maar ik heb een groter natuurlijk vertrouwen in deze sloef.
Er is echter 1 ding waar hij g??n weg mee weet, en dat is die verdomde witte wegmarkeringen die tot 1 cm dik op het wegdek geplaveid zijn.
Tijdens onze Franse rit hebben we een paar keer een slippertje gevoeld, eerst voorband, dan achterband, in de striemende regen, maar ik denk dat geen enkele band echt grip heeft op deze witte zebrapaden die onoordeelkundig en nogal hobbelig zijn aangelegd.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
verkenner schreef:Deze week de Pilot Road achteraan laten plaatsen bij Roegiers te Evergem-Sleidinge. 170 ?, geplaatst op een rustige, correcte manier.
Geen onderhandelingen nodig, gewoon prijs gevraagd. Was in voorraad, geen afspraak nodig.
Inderdaad,
Bij Roegiers te Evergem ga ik al jaren en steeds heb ik een prima lage prijs betaald voor een perfecte service.
Heb dan ook vandaag nog eens ge?nformeerd, daar ik ook toe ben aan een nieuw setje, en hier volgen de prijzen:
Michelin Pilot Road
- voor: 125,00 euro
- achter: 170,00 euro
werk en BTW inbegerepen
Dirk,
Heb zonet naar Roegiers gebeld,de prijzen gaan net zoals de benzine de
hoogte in, voor 140 euro,achter 190 euro
Op drie weken een prijsverschil van 35 pleuroos is toch teveel van het
goede,als dat zo verder gaat betaal je in december 500 euro voor een
achterband.Als alle rubbertjes zo de hoogte in gaan ...
Ben eveneens aan nieuwe set banden toe en dit na 16200km
Blijkbaar ben ik niet de enige die banden nodig had.... heb op aanraden van gekozen voor Dragon GTS 120/70 17 ZRL en 180/55 17 ZRL achter.
Ook klein onderhoud meegenomen. 427.97 BTWi bij mijn huisdealer Promotor.
Hoi,
vorige zaterdag een nieuw setje banden laten leggen bij Vercruysse.
Ik heb gekozen voor de nieuwe Metzeler Roadtec Z6, stond zeer goed aangeschreven in de laatste bandentest in tijdschrift "Motorwereld".
Deze werden getest op de FJR en bleken volgens de testpiloten iets beter te zijn op nat wegdek dan de Michelins.
Het is te hopen dat ze gelijk hebben.
Zaterdag ga ik de banden eens gaan uittesten in de Ouren, na 1000 bochten zal ik toch wel iets meer weten.
Groeten aan allen
Haga
Peter, die test van 18 bandensets, die stond in het juni-nummer, maar het is nergens meer verkrijgbaar. Heb je daar soms een copy'ke van, ingescande test ofzo ?
Quanta kosta, zo'n set ?
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Dirk,
inscannen zal moeilijk gaan voor mij, kan je wel een copy bezorgen ??n van de volgende keren we samen op zwier gaan, zal trouwens op 18 juli aanwezig zijn.
Ik heb 325 euro betaald voor het set, heb wel de oude banden terug meegenomen.
Heb nu reeds een 50 km gereden op droog wegdek, voldoen zeker aan mijn eisen. Is trouwens een merk waar niet veel vraag achter is, doch ik rij reeds 40000 km met Metzeler, hebben mij qua baanligging nog nooit in de steek gelaten, laat het zo blijven. Moet wel zeggen sedert ik een 5000 km geleden een verhogingssetje heb geplaatst de wegstabiliteit aan snelheden >180 (foei, foei,.....) wel sterk verbeterd is.
Grtz
Haga
Heb je daar soms een copy'ke van, ingescande test ofzo ?
Dirkske,
ik heb je een mail gestuurd met daarin de uitslag van deze test gescand
afkomstig van het NL-se forum (dank Noppie!)
ik kreeg de test niet op het forum, misschien luk het jou wel