Vandaag mijn eerste 100 km afgelegt,remmen moeten nog ingerede worden.
1ste versneling gaat nu vanzelf zoals Toon al zij.
Windbescherming is niet veel beter, alleen met scherm op de hoogste stand minder geduw in de rug.
Als het weer zaterdag wat meezit rij ik naar Menen naar de motorzegening,niet voor de zegenig maar voor de rit van 140Km
Het scherm is niet veel beter, de motor gaat nu veel beter in zijn 1ste, maar hoe zit dat met al die andere aanpassingen ?
De gecombineerde remmen ? Is de ABS ook nog zo gevoelig ?
De langere overbrenging : voelt men dit ?
De langere achtervork : voelt men het verschil met de oude ?
De luchtstroom : haalt het iets uit als men de kleppen verzet ? (van de warmte zal men wel geen last gehad hebben ! )
Motormanagement : Voelt men verschil bij gas geven, minder rukkerig of zo ?
Heb sinds gisteren ook mijne nieuwe met koffers
heb nog maar 30 km gereden in de regen dus kan ik nog niet veel zeggen over de verbeteringen
voor mij is het scherm wel beter
voor zij die nog wachten op de nieuwe :volgende week komt de volgende lading binnen
en degene die een AS hebben besteld: levering in Juni waarschijnlijk eind Juni
Heb nieuws gekregen volgende week is het de beurt aan den silver storm dan zullen die ook het mooie FJR landschap gaan kleuren
Dan snel opladen op den moto trailer en vertrekken naar het zonnige PORTUGAL waar het een lekker moto weertje is.
Het zal den eerste zijn hier in het land want de eerste leveringen worden maar verwacht in julli.
Dan zullen ze in PORTUGAL nogal trekken als jij daar vanaf volgende week al met de nieuwe gaat bollen, ze zullen ook moeten gei... zoals ik zal moeten doen tot ik de mijne zal hebben in juni
Ik zou zeggen....geniet ervan en v??l succes ermee
Groetjes
Max
Laatst gewijzigd door FJR-Freak Max op 13 mar 2006, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Denk ik ook .
Den FJR 2006 is gisteren voorgesteld op het moto salon in LISABON waar ik de moto voor den eerste keer heb gezien in het echt.
Voorgeen enkel de fotos op het FJR forum.
Van vandaag is mijnen FJR binnen
papierwerk nog in orde maken en zaterdag afhalen
ik ga zeker verlof nemen om een beetje te wennen
en daarna naar Engeland
Hallo jongens,
De mijne was bij die zes en ik rijd er al mee rond.
Geweldige motor,goede windbescherming met de originele verhoogde ruit.
Boterzachte boite en goede zithouding.
Groeten,
Erik