Full power
Moderator: Abeloos
Full power
Heeft iemand de beschrijving van ; wat , waar , hoe men de FJR op full power zet
en visa versa ????
waar moet men op letten enz....
Liefst digitaal
Thanks
Ps; Deauville is weg en nu maar wachten he op de FJR
en visa versa ????
waar moet men op letten enz....
Liefst digitaal
Thanks
Ps; Deauville is weg en nu maar wachten he op de FJR
Hallo Pieter ,
Ik heb vorige zomer mijn Fjr gekocht bij Lammens dinsdag motor besteld donderdag reed ik er mee.
eerste onderhoud was gratis (1000km) en werd ook gratis naar full power gezet ,alsook het tweede onderhoud is gratis. Zou toch nog eens spreken met je dealer wie weet kan je ook genieten van zulke condities.
Greetz Staff
Ik heb vorige zomer mijn Fjr gekocht bij Lammens dinsdag motor besteld donderdag reed ik er mee.
eerste onderhoud was gratis (1000km) en werd ook gratis naar full power gezet ,alsook het tweede onderhoud is gratis. Zou toch nog eens spreken met je dealer wie weet kan je ook genieten van zulke condities.
Greetz Staff

Staff,
We hebben gezien op de sleuteldag dat de reducties in de ronde rubbers uit metaal zijn gemaakt. Je kan deze wegzagen/fresen of wat dan ook maar steeds bestaat het risico dat een stukje metaal in het blok terecht komt met alle mogelijke gevolgen vandien. Beter is de rubbers te vervangen door volledige open rubbers zodat de kans op ongelukjes onbestaande is. Voor de prijs van deze open rubbers moet je het zeker niet laten
Julle
We hebben gezien op de sleuteldag dat de reducties in de ronde rubbers uit metaal zijn gemaakt. Je kan deze wegzagen/fresen of wat dan ook maar steeds bestaat het risico dat een stukje metaal in het blok terecht komt met alle mogelijke gevolgen vandien. Beter is de rubbers te vervangen door volledige open rubbers zodat de kans op ongelukjes onbestaande is. Voor de prijs van deze open rubbers moet je het zeker niet laten
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Byways are more attractive than highways
ik weet uit ervaring dat je de rubber wel goed kunt frezen zonder dat je problemen hebt. Voorwaarde is natuurlijk dat je het goed doet. Eerst demonteren natuurlijk.
Dat met de relantie zal wel aan een slechet montage gelegen hebben of aan een rubber die gescheurd of verwrongen was. En nadien wel goed gemonteerd was.
natuurlijk voor de prijs moet je het niet doen, maar het is toch 50? goedkoper he.
Dat met de relantie zal wel aan een slechet montage gelegen hebben of aan een rubber die gescheurd of verwrongen was. En nadien wel goed gemonteerd was.
natuurlijk voor de prijs moet je het niet doen, maar het is toch 50? goedkoper he.
- Action-Joe
- 75 cc
full power
Hoi aan allen en kan iemand eens een foto posten en aanduiden welk kabbelkeer moet geknipt worden aan de cpu
thanks
thanks
full power
Hoi aan allen en kan iemand eens een foto posten en aanduiden welk kabbelke er moet geknipt worden aan de cpu
thanks
thanks
@ Snowangel,
Best even langs de dealer gaan om te kijken of er wel geknipt moet worden. Vanaf bepaalde serienummers is het niet meer nodig te knippen of te versteken aan de ECU. Dit was bij mij nu bijna 2 jaar geleden al het geval.
Firechief
Best even langs de dealer gaan om te kijken of er wel geknipt moet worden. Vanaf bepaalde serienummers is het niet meer nodig te knippen of te versteken aan de ECU. Dit was bij mij nu bijna 2 jaar geleden al het geval.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

- Action-Joe
- 75 cc