Openingsrit FJRijders.be op zaterdag 25 maart 2006
Moderator: Abeloos
Bedankt aan de organisatie hebben geweldige dag gehad goe weer een knappe rit en op tijd een natje en een droogje.Kom volgende keer zeker weer is de 630 km waard.Francis zorg maar dat je snel beter bent kan je volgende keer meerijden.
En voor degene die er niet bij waren JE HEBT IETS GEMIST lekker weer en geen verkeersdrempels waar ge zeeziek op word.Motorist wij zien elkaar volgende zondag zeker terug ,mocht er iets veranderen hier is mijn nummer0475/707786
grtjs Witse
En voor degene die er niet bij waren JE HEBT IETS GEMIST lekker weer en geen verkeersdrempels waar ge zeeziek op word.Motorist wij zien elkaar volgende zondag zeker terug ,mocht er iets veranderen hier is mijn nummer0475/707786
grtjs Witse

Hoi iedereen,
Ik wou ook nog eens zeggen dat de rit zeker de moeite waard was
Denk zelfs dat ik ze bij gelegenheid nog eens ga rijden maar dan wel op GPS en niet meer op roadbook
Hieronder vinden jullie een paar foto's:
Drie FJR'S op Cap Gris Nez. Let op ze hebben alle drie een andere kleur. Smaken verschillen

Vuurtoren op Cap Gris Nez met FJR op de voorgrond.

Middagpauze, Cap Gris Nez

En we waren weer het beste af in de Peniche

Het was een geslaagde dag, met een toffe bende
Bedankt
Flitser & Nathalie
Ik wou ook nog eens zeggen dat de rit zeker de moeite waard was

Denk zelfs dat ik ze bij gelegenheid nog eens ga rijden maar dan wel op GPS en niet meer op roadbook

Hieronder vinden jullie een paar foto's:
Drie FJR'S op Cap Gris Nez. Let op ze hebben alle drie een andere kleur. Smaken verschillen

Vuurtoren op Cap Gris Nez met FJR op de voorgrond.

Middagpauze, Cap Gris Nez

En we waren weer het beste af in de Peniche

Het was een geslaagde dag, met een toffe bende

Flitser & Nathalie
- den R1 zot
- Clublid
Hallo,
Ik ben zo goed als droog thuis geraakt zonder GPS.
Er heeft nog iemand geclaxoneerd toen ik op de parking stond, maar het was wat donker om weten wie het was.
Hieronder wat fotokes van mijn dagje.

Jaja, ik stop ook nog voor een hapje en een drankje onderweg en ook de nodige fotokes...
Groetjes,
den R1 zot
Ik ben zo goed als droog thuis geraakt zonder GPS.
Er heeft nog iemand geclaxoneerd toen ik op de parking stond, maar het was wat donker om weten wie het was.
Hieronder wat fotokes van mijn dagje.

Jaja, ik stop ook nog voor een hapje en een drankje onderweg en ook de nodige fotokes...
Groetjes,
den R1 zot

Met deze wil ik integraal de mail poste van ons zwarte schaap.
Heb juist naar het forum van de jfr rijders geweest. Ik kan geen bericht sturen , maar wil je de organistor ook van mij bedanken en ook MR BUBBLE ,voor de fijne en onvergetelijk motorrit van het vreemde zwarte eendje . bedankt flip . Als je wil mag je deze mail zo doorsturen . bedankt en tot later
Zal hem (en vooral ook haar ) proberen te overtuigen van het zwarte schap van de hand te doen voor een wit.
Heb juist naar het forum van de jfr rijders geweest. Ik kan geen bericht sturen , maar wil je de organistor ook van mij bedanken en ook MR BUBBLE ,voor de fijne en onvergetelijk motorrit van het vreemde zwarte eendje . bedankt flip . Als je wil mag je deze mail zo doorsturen . bedankt en tot later
Zal hem (en vooral ook haar ) proberen te overtuigen van het zwarte schap van de hand te doen voor een wit.
Liever een slippertje dan een schuiver.
Ne grote dank U wel voor de organisatoren!
Het stuk dat ik meegereden heb was zeer zeker de moeite! Enkel het roadboek kan nog een beetje werk verdragen.
Als ik eens een GPS van iemand kan vastkrijgen, wil ik de hele rit wel nog eens overdoen.
Francis, hopelijk gaat het al wat beter met de longontsteking en kan je je nieuwe tourbuffel al eens van stal halen!
Vera/Francis, bedankt voor het (altijd) overvriendelijk onthaal en het lekkere eten.
Tot binnenkort.
Philip
PS: Den R1 zot rijd toch niet zo zot als ge zou denken
Het stuk dat ik meegereden heb was zeer zeker de moeite! Enkel het roadboek kan nog een beetje werk verdragen.
Als ik eens een GPS van iemand kan vastkrijgen, wil ik de hele rit wel nog eens overdoen.
Francis, hopelijk gaat het al wat beter met de longontsteking en kan je je nieuwe tourbuffel al eens van stal halen!
Vera/Francis, bedankt voor het (altijd) overvriendelijk onthaal en het lekkere eten.
Tot binnenkort.
Philip
PS: Den R1 zot rijd toch niet zo zot als ge zou denken

- den R1 zot
- Clublid