De eerste leveringen zijn er !
Moderator: Abeloos
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
-
- 125 cc
Amuzeer je Julle, nog veel veilige kilometers...
ik ben gisteren ook eens gaan kijken bij mijn dealer naar de nieuwe.
Mijn FJR is van april 2005 en ik vind er te weinig veranderd om hem weg te doen voor een nieuwe.
Mocht mijn machientje 3 of 4 jaar zijn dan zou ik niet twijfelen.
Groetjes
ik ben gisteren ook eens gaan kijken bij mijn dealer naar de nieuwe.
Mijn FJR is van april 2005 en ik vind er te weinig veranderd om hem weg te doen voor een nieuwe.
Mocht mijn machientje 3 of 4 jaar zijn dan zou ik niet twijfelen.
Groetjes
Droom en realizeer je dromen, zonder dromen ben je hersendood. (Onestep Lifestyle)
k ben vandaag ook maar nen nieven gaan halen bij F&J.
k westie om ni achter te blijven bij al da nief geweld, en nu heb k ook enen mee ABS
In plaats van nief banden en een groot onderhoud maar direkt nen blauwe 2006.
Ja alles wat dat Julle schreef kan k alleen maar bevestigen.
Voor dat bitteke dat k er vandaag mee gebold heb, ja t is een verbetering.
Zadel lijkt me veel veel beter, k moet nog wel stationair toerental nog verhogen zoals de julle, is echt beter.
Maar die knop staat nu wel een bikke moeilijker, ge kunt er ni zo gemakkelijk aan, heb k gemerkt.
Beestig machien, pret verzekerd.
k westie om ni achter te blijven bij al da nief geweld, en nu heb k ook enen mee ABS
Zadel lijkt me veel veel beter, k moet nog wel stationair toerental nog verhogen zoals de julle, is echt beter.
Maar die knop staat nu wel een bikke moeilijker, ge kunt er ni zo gemakkelijk aan, heb k gemerkt.
- Ed vollegaas
- 250 cc
- Contacteer:
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Ivo,
proficiat met de aanschaf van je nieuw brommerke
. Veel veilige kilometers met je nieuw beestje.
Ik had al de laatste week een vermoeden (net als Erwin) dat jij een nieuwe zou besteld hebben, alleen wist ik niet dat het een Fjr zou geweest zijn.
Vraag me nu niet waarom, maar Ik dacht dat je voor de nieuwe Fazer zou gegaan zijn.
En het is weeral nen blauwe. Binnenkort herkent ge niemand meer op de baan, want bijna iedereen kiest voor die blauwe kleur.
Serge
proficiat met de aanschaf van je nieuw brommerke

Ik had al de laatste week een vermoeden (net als Erwin) dat jij een nieuwe zou besteld hebben, alleen wist ik niet dat het een Fjr zou geweest zijn.
Vraag me nu niet waarom, maar Ik dacht dat je voor de nieuwe Fazer zou gegaan zijn.

En het is weeral nen blauwe. Binnenkort herkent ge niemand meer op de baan, want bijna iedereen kiest voor die blauwe kleur.
Serge
één van de vier, dartagnan
- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
Motorist schreef:k ben vandaag ook maar nen nieven gaan halen bij F&J.
Proficiat ivo,
toch een nieuwe gekocht ja, 'k had u nochtans graag met ne Fazer gezien , ze hebben die ook in het rood zulle, da was toch uw lievelingskleurke
efin 'k blijf toch de eninge in ons groepke die met een ander beestje zal rijden
'k zal het niet aan mijn hart laten komen
o ja nog veel sterkte aan de ongelukkigen hier op deze topic
Saluu De Bakker

iedereen die al de nieuwe heeft PROFICIAT, veel plezier en ook veilige kilometers toegewenst.
en voor degene die nog moeten wachten SUCCES
@ IVO, goeie kleur! toch maar niet over stag gegaan voor een RODE Fazer?
veel plezier en veilge kilometers ermee en we komen elkaar vanzelf weer tegen.
dan moet ik toch maar wachten tot ik de koekenbakker weer in levende lijve tegen kom om de Fazer te bewonderen.
en voor degene die nog moeten wachten SUCCES
@ IVO, goeie kleur! toch maar niet over stag gegaan voor een RODE Fazer?
veel plezier en veilge kilometers ermee en we komen elkaar vanzelf weer tegen.
dan moet ik toch maar wachten tot ik de koekenbakker weer in levende lijve tegen kom om de Fazer te bewonderen.
met FJRiendelijke groet,
Edwin
Edwin
Ja t is spijtig van die rooie kleur, vindt k ook.
Alhoewel k begin me al te wennen aan t blauw, da komt wel goed.
Ja heel zwaar t wijfels gehad tussen de Fazer, zeker en vast.
Maar die ketting he, Cardan is toch een bikke gemakkelijker vandaar.
Nieuwen besteld, eigenlijk ni echt,
toevallig bij den dealer geweest en dan maar ene gekocht.
Verleden zaterdag is een tourke gaan doen, en ja da tourke ging langs den dealer.
Daar stond nen Blauwen in de toonzaal te pronken, en enige die nog ni verkocht was van de kweet ni hoeveel stuks.
goeien prijs van de overname gekregen en dan maar onmiddelijk nen nieven gekocht.
k mocht em bijna direkt mee nemen.
Alhoewel k begin me al te wennen aan t blauw, da komt wel goed.
Ja heel zwaar t wijfels gehad tussen de Fazer, zeker en vast.
Maar die ketting he, Cardan is toch een bikke gemakkelijker vandaar.
Nieuwen besteld, eigenlijk ni echt,
toevallig bij den dealer geweest en dan maar ene gekocht.
Verleden zaterdag is een tourke gaan doen, en ja da tourke ging langs den dealer.
Daar stond nen Blauwen in de toonzaal te pronken, en enige die nog ni verkocht was van de kweet ni hoeveel stuks.
goeien prijs van de overname gekregen en dan maar onmiddelijk nen nieven gekocht.
k mocht em bijna direkt mee nemen.
Ik ben deze namiddag maar eens naar de dealer gereden met het vrouwke, nog niks besteld maar eens goed gewatertand.
Ik heb Marie Th?r?se kunnen overtuigen dat een nieuwe eigenlijk goedkoper is dan een occasie...
Enfin, ik vnd de desert storm wel mooi, en Marie Th?r?se vindt de ocean dept mooier...
En vermits het moet passen bij de kleur van haar sjakosjke en zo... zal het wel die blauwe worden denk ik.
Ik heb Marie Th?r?se kunnen overtuigen dat een nieuwe eigenlijk goedkoper is dan een occasie...
Enfin, ik vnd de desert storm wel mooi, en Marie Th?r?se vindt de ocean dept mooier...
En vermits het moet passen bij de kleur van haar sjakosjke en zo... zal het wel die blauwe worden denk ik.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Jo demannen,
Deze namiddag eens naar de open deur dagen bij Lammens geweest met het vrouwke, resultaat nen nieuwe
aangeschaft.
Mag er reeds woensdag omgaan
Nog vlugger dan sommige die hem met nieuwjaar hebben besteld
Het is een blauwe geworden. Ivo ( motorist ) ge hebt gisteren mijn vrouw overtuigd waarvoor dank.
Deze namiddag eens naar de open deur dagen bij Lammens geweest met het vrouwke, resultaat nen nieuwe

Mag er reeds woensdag omgaan

Het is een blauwe geworden. Ivo ( motorist ) ge hebt gisteren mijn vrouw overtuigd waarvoor dank.

Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
@ Marcel,fjrMarcel schreef:Jo demannen,
Deze namiddag eens naar de open deur dagen bij Lammens geweest met het vrouwke, resultaat nen nieuweaangeschaft.
Mag er reeds woensdag omgaan![]()
![]()
![]()
Nog vlugger dan sommige die hem met nieuwjaar hebben besteld
![]()
![]()
Proficiat met uw aankoop en 't is ook n'en blauwen geworden????

Zal ik dan de enige met ne Silverstorm worden??
Vandaag GPS, autocom etc... gemonteerd, nu staat hij klaar ........ en nu maar effentjes tijd zoeken om te rijden.

Vele groeten,
Seabiker