kijk eens hier op het forum (zie link).
Daar vind ge zeker een antwoord op uw vraag. Zie ook het werk van PC800 op de tweede pagina als alternatief voor de "rearwiel hugher"
Ik heb een extender van een TDM, ziet er vrij goed uit,
en werkt ongelooflijk goed.
We zijn tijdens een rit vorige zondag tweemaal een beetje gaan off-roaden,
geen spatje op en onder de topkoffer (maxia 52 L).
zal zo vlug mogelijk een fotootje bij plakken.
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
Blijkbaar ben ik de enige "nurt" die zijn spatbord achteraan heeft afgezaagd. Die mooie achterpartij kan je nu helemaal bewonderen in haar volle glorie.
Vuil op de topcase? Niet meer dan ervoor en dankzij Mr Proper en zijn vod is dit rap proper gemaakt.
Foto's live te bezichtigen als ik eens in het clubhuis ben.
Om elke avond ne vod en wat MrProper te gebruiken ... daar pas ik voor.
Telkens je in de topkoffer moet zijn, je slot te moeten zuiveren van modder en andere
vieze dingen, daar zijn toch leukere dingen in het leven.
Ik ga minder voor showgehalte en meer voor praktische oplossingen.
Btw de achterkant is juist die kant die ik geweldig weinig zie als ik met de motior rijd.
Maar ja, iedereen zijn dada.
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
karl schreef:.......................Vuil op de topcase? Niet meer dan ervoor en dankzij Mr Proper en zijn vod is dit rap proper gemaakt.
...........................
Hi Karl,
neem jij Mr Proper en zijn vod dan dagelijks mee? En is het voor jou dan geen bezwaar om het bijvorbeeld in de winter meerdere keren per dag proper te maken?
Ik wil zeer zeker tijdens herfst/winter dat mijn remlicht en achterpinkers redelijk schoon blijven vanwege mijn eigen veiligheid.
Persoonlijke smaak, effectiviteit en esthetiek gaan niet altijd samen.
In Extremo schreef:.......................................Telkens je in de topkoffer moet zijn, je slot te moeten zuiveren van modder en andere
vieze dingen, daar zijn toch leukere dingen in het leven.
..........................................
Dat bedoel ik dus.
Groeten Ruud WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Karl
Ik kan je volgen en heb dan ook een andere oplossing gezocht. Esthetiek heeft voor mij ook een belang en ik zie dat verlengd spatbord dus ook echt niet zitten. Dan nog liever alle dagen kuisen ware het niet dat ik een andere oplossing heb gevonden die wat mij betreft een bevredigend resultaat geeft. Ik heb een Givi koffer en leg een aluplaatje tussen de drager en de koffer. Dit plaatje steekt een vijf centimeter verder uit dan de koffer en vangt het meeste vuil op zodat de koffer vrij proper blijft.
Ieder zijne meug he mannen
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways