Weer online !

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Weer online !

Bericht door FJR-Freak Max »

@ FJRijders en alle andere lezers :notworthy:

Bij deze ben ik blij te kunnen typen dat wij weer op ons vertrouwd stekkje kunnen vertoeven :hello1: , wat de juiste problemen zijn geweest kan ik jullie op dit ogenblik nog niet vertellen omdat ik er ook nog niet van op de hoogte ben :dontknow: maar dat zullen jullie eerstdaags wel te horen krijgen van onze webmasters van dienst :toothy1:

Wel wil ik hier even gebruik maken om er ook nog eens de nadruk op te leggen dat bij problemen op het forum de juiste personen moeten gecontacteerd worden om meer te weten te komen van wat er zou gaande zijn :!:

Op onze Home pagina van de FJRijders onder het tabblad "Bestuur" kan je alle personen terug vinden die je eventueel kan contacteren inverband met problemen die zich zouden voordoen, het heeft geen zin om nog andere personen (ex-bestuurleden) te contacteren via mail of lastig te vallen langs telefoon met vragen die ze niet kunnen beantwoorden omdat ze al enige tijd niet meer op de hoogte zijn van het reilen en zeilen van onze club :!:

Wij hopen dat wij hiervoor in de toekomst op jullie begrip en naleving hiervan mogen rekenen :headbang:

Groetjes en weer welkom op fjrijders.net :hello1:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Zwerten
75 cc
75 cc
Contacteer:

Bericht door Zwerten »

Oef ... begonnen al afkickverschijnselen te vertoenen :lol:
Afbeelding
Mr.Bubble

Bericht door Mr.Bubble »

Geachte vrienden FJRijders.

Ook ik heb vorige week vrijdag voor het eerst vastgesteld dat het forum nog maar eens plat lag.

Ook ik heb mij vragen gesteld over wat is hier nu weer gaande, en begon zoals Filip het formuleert ontwenningverschijselen te krijgen.

Toch wil ik even het volgende kwijt:
Wij vernemen dat er personen zijn die ongenoegens uitten over het forum en dit aan ex-bestuursleden, die ons dit nog steeds met de beste bedoelingen proberen over te maken.

Daar heb ik volgend antwoord op:

De mensen die dit forum beheren zijn mensen die dit gratis en op vrijwillige basis doen, en die tevens een zelfstandige zaak hebben.
Wetende dat het vorige week voor diezelfde mensen hoogseizoen was, dacht ik dan ook dat je niet kwalijk kan nemen dat hun inkomen belangrijker is dat dit forum, en dat hun zaak voorrang krijgt.

Misschien zijn er nog steeds mensen die dit niet weten, maar onze Seabiker en admin baten een horecazaak uit langs de kust. Vorige week en weekend was het dus paasweekend en daar hoef ik waarschijnlijk geen tekeningetje bij te maken. Ikzelf heb geen pc kennis genoeg om dergelijke problemen op te lossen en kan dus als bestuurslid geen antwoord bieden aan dergelijke toestanden die trouwens ook niet bij ons liggen.

Het heeft dus helemaal geen zin om kritiek te uitten naar derden over het mislopen van deze site.

Ook wil ik nog even benadrukken dat het voor iedereen leuk moet blijven, ook voor diegenen die de organisatie en het bestuur van deze club in handen hebben. Niemand maar dan ook niemand heeft al ooit ??n frank moeten spenderen om de site en het forum draaiende te houden.
Voorstellen om oplossingen te bieden of zelf het forum te onderhouden met inbegrip van de bijkomnde onkosten zijn dan ook steeds welkom.

Vrienden, bij de voorbereiding van FJR meets FJR werd er kritiek gespoten over alles en nog wat, maar niemand heeft achteraf kunnen zeggen dat het feest niet in orde was. Ook dit was het werk van mensen die alles vrijwillig en zelfs met een stuk eigen middelen hebben verwezenlijkt.

Wij vragen ons dan ook af waarom wij dan nu andere bedoelingen zouden hebben dan het beste voor onze geregistreerde leden.

Vriendelijke groeten en tot binnenkort
FJRadmin
125 cc
125 cc

wees blij met wat je hebt

Bericht door FJRadmin »

Dit forum is een gratis plek waar jullie alles kunnen bespreken en vragen.
De site lag plat doordat in het kort uitgelegt ergens iets niet klopte.
Dit gebeurde in het paasvakantie dus had ik geen tijd om dit op te lossen want ik zat in oostduinkerke en mijn pc heeft plaats in brugge.
Co-admin kon het ook niet wegens problemen en te veel aan werk.
Nu als er iemand is die zelf kan kijken voor hosting en die bereid is van 24/7 de site in de gaten te houden mij niet gelaten.
<-- Nu er een kleinen op komst is heb ik soms belangerijker dingen aan mijn hoofd dan er voor te zorgen dat ik op mijn pc zit.

Bedankt aan de mensen die er wel begrip voor opbrengen.(jullie weten wie jullie zijn)

Ps: er zijn weer een deel lidkaarten aangemaakt en die worden na de drukke periode verzonden.

Rufus aka FJRadmin
Laatst gewijzigd door FJRadmin op 25 apr 2006, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor info: info @ Softidesign.com
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Re: wees blij met wat je hebt

Bericht door dirkske »

Rufus schreef:Nu er een kleinen op komst is ...
Klein FJRijderke voor op die pocketbike ? :wink:
Proficiat !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
NEOK
75 cc
75 cc

Bericht door NEOK »

Mijn grootste respect voor alle personen die dit forum gratis 'onderhouden' :!: :!: :!:

Uiteraard zijn er belangrijkere dingen in het leven (eigen zaak en inkomen, priv?-leven,...) dan het steeds paraat staan voor een 'hobby'.

Laat het een troost zijn dat sommige reacties (klachten?) eigenlijk impliceren dat dit forum een beetje onmisbaar aan het worden is en.....de eer daarvoor komt dan in eerste plaats toe aan mensen zoals Seabiker en FJRadmin :thumbleft:

Toch ook weer blij dat alles OK is :)
Waar is de volgende bocht ?
spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

We hebben er begrip voor en weten wel ook hoe druk het is aan de kust.
We zijn er zelf met tweede paasdag geweest en het is er zeer druk.
Maar begon toch ongerust te worden dat men niet meer op het forum kon.
Toch bedankt ik Seabiker,Vera,Rufus en alle mensen van de site.
Groetjes, Rudy & Marie-Rose :P :P :lol: :lol:
Gesloten