Weeral pech zitten dan met een trouwfeest , we zullen het nadien wel horen zeker, maar naar oude gewoonte zal het weeral supper gezellig zijn . Veel plezier en leute , en we zullen op jullie klinken
groetjes slurf(ke)
Zijn tot en met 16 mei nog met verlof. Spijtig, nu gaan we die extra verrassinskes niet te weten komen
Aan diegene die wel aanwezig kunnen zijn, maakt er maar een leuke bedoening van
Da's de bezdoeling h? Gunner
Heb alvast een 8 persoonskamer gereserveerd voor de overnachting van zater op zondag
Nu nog iets vinden waar ik de vrouwelijke M kan heensturen
Zaterdag, 20 mei is nog vrij dus snorry is erbij
Ik ga wel alleen komen want vrouwke moet werken zodoende kan je al de verrassinskes aan mij alleen vertellen
No prob Seabiker : dan doen we op 13 mei dienen toer naar Cap Griz Nez / Blanc Nez wel dus hou de kamer maar geboekt
Als het weer meezit blijven we misschien wel tot maandag om dan de maandagrit mee te pikken (als die doorgaat)
20 mei gaat wel niet voor ons omwille van reeds geboekt WE in de Hoge Veluwe
Daar er op 21mei de basiscursus motorbeheersing doorgaat in Herentals moet ik helaas forfait geven voor deze bijeeenkomst. Het zal dus voor ons een totale verassing worden!
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
Sorry voor m'n vorig bericht
Blijkbaar denken de meesten onder ons dat
- de trip met de meiden achterop doorgaat op 13 mei om 14 h.
- de bijeenkomst over de reis doorgaat op 20 mei om 18 h.
Ik had het wel anders begrepen
Francis , graag effe bevestigen hoe het juist zit aub
M&M
ik ben een beetje in de war wat de datums betreft voor de bijeenkomst voor de verrassingsreis.
Als het op 20 mei is, komen we zeker.
Op 13 mei kunnen wij ook niet, dit is blijkbaar een dag die erg in trek is bij de trouwers.
Wij proberen er ook te zijn 20 mei, maar kunnen dit nog niet zeker zeggen.
Wel gaan we ook nog even trainen in de Vogezen het weekend hierna. Heb weer een paar mooie routes klaar liggen en we hopen dat alle sneeuw inmiddels is verdwenen, want anders moet ik de zij wieltjes van D'Artagnan lenen
Met mijn gedachten zit ik anders nog weg van de vakantie....
Ik moet nog effe snel snel over en 't weer naar Bombay , Delhi & Calcutta eind Mei en dan zijn ze er ook nog in geslaagd een algmene boardmeeting te organiseren die bibi mag leiden op 20 juni , de dag na onzen terugkeer
'k ben blij dat ik de heenrit al hebben kunnen opspitsen in 2 etappes !
M&M