Lacht er maar mee, het doet toch deugt als ge is op andermans moto moogt zitten als het al 6 maand geleden is dat ge nog eens gereden hebt hoor
Nu heb ik tenminste weer het gevoel van wat het is om een moto tussen de benen te hebben, gewoonweg zalig
Max
P.S: Nog even en Maxke zal met zijn eigen FJR'ke kunnen rond sjeezen
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Lacht er maar mee, het doet toch deugt als ge is op andermans moto moogt zitten als het al 6 maand geleden is dat ge nog eens gereden hebt hoor
Nu heb ik tenminste weer het gevoel van wat het is om een moto tussen de benen te hebben, gewoonweg zalig
Max
das nie min he max als ge het graag doet
groetjes johnny
sinds een paar maanden op de motorparking van de luchthaven Zaventem een blauwe (2002) en sinds enkele dagen een blauwe (2003).
iemand van de club?
greetz Ed
welke Sint-Niklase FJRijder, rijdt N16 op richting E17, een blauwe FJR en een manneke erop met een geel hesje, dit omstreeks 07u08. Vorige week eens gepinkt met lichten, een madam met blauwe mitsubishi. Heb U al enkele malen gezien,vorig jaar, wil wel weten of dat je hier soms ook vertoeft op het forum?
Ik ben op donderdag 11mei daar geweest het juiste uur kan ik niet meer zeggen maar ben van Maldegem nr Zelzate zo naar St kruiswinkel en zo verder gereden naar Gent ben dus over de Kennedybaan geweest, maar ik heb wel nen blauwe.
Helaas nog niet voorzien van een sticker...
Flitser schreef:welke Sint-Niklase FJRijder, rijdt N16 op richting E17, een blauwe FJR en een manneke erop met een geel hesje, dit omstreeks 07u08. Vorige week eens gepinkt met lichten, een madam met blauwe mitsubishi. Heb U al enkele malen gezien,vorig jaar, wil wel weten of dat je hier soms ook vertoeft op het forum?
Greetz, Nathalie van Flitser
Ondergetekende rijd alle weekdagen rond 7u op deze weg richting Antwerpen, het manneke draagt nu wel een rood fluo hesje
Thuisbasis is Sint-Niklaas, de FJR is bouwjaar 2004, en uitgerust met zwarte carbondempers die seabiker niet onbekend zullen zijn.