leovinci
Moderator: Abeloos
- den R1 zot
- Clublid
R1 zot,
Als jij dat vraagt laat ik alles vallen he maat.
Trikke,
De goedkoopste op de markt zijn de DAMs en daarenboven nog Belgisch ook. Ze worden gratis gemonteerd zonder tussenpersonen, dus niet via uw dealer of andere. Alleen zijn ze niet gehomologeerd maar je kan wel een DB killer bijbestellen.
Prijs was in 2005:
400? voor de inox dempers rond
450? voor de inox dempers ovaal
600? voor de carbon dempers rond
650? voor de carbon dempers ovaal
Je kan ook hun website bezoeken: www.damexhaust.com en je surft door naar Yamaha. Daar krijg je 2 fotokes te zien van mijn vorige FJR met de ronde inox uitlaten
Wanneer je belt vraag je naar David en je mag dit gerust met mijn complimenten doen
Julle
Trikke,
De goedkoopste op de markt zijn de DAMs en daarenboven nog Belgisch ook. Ze worden gratis gemonteerd zonder tussenpersonen, dus niet via uw dealer of andere. Alleen zijn ze niet gehomologeerd maar je kan wel een DB killer bijbestellen.
Prijs was in 2005:
Je kan ook hun website bezoeken: www.damexhaust.com en je surft door naar Yamaha. Daar krijg je 2 fotokes te zien van mijn vorige FJR met de ronde inox uitlaten
Wanneer je belt vraag je naar David en je mag dit gerust met mijn complimenten doen
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Julle schreef:R1 zot,
Trikke,
Prijs was in 2005:
Julle
@julle
ge bedoelt gehomoligeerd niet gekeurd maar als ge in het buitenland zit ik bedoel is het nu zwitserland of oostenrijk zijn ze daar streng op
dan kan het zijn dat ge de pijpen moet eraf vijzen heb ik gehoord of de moto laten staan als ze niet gekeurd zijn
die uitlaten hebben ze die op stock of moet ge die bestellen en het geluid valt dat mee zijn er ook betere prestaties mee die uitlaten op de fjr
alvast bedankt
Trikke,
Ik rij er alleen niet mee naar Duitsland maar met een DB killer hoef je niets te vrezen. Het geluid is fantastisch en qua vermogen is het zeker niet minder dan de originele. We hebben de test gedaan en eens 6000 toeren krijg je nog eens een boost waarbij je letterlijk voorbij de andere vliegt (met originele dempers). Let op, ook de meeste andere after-market uitlaten zijn maar gehomologeerd als er een DB killer inzit. Ik zou zeggen kom eens luisteren maar de mijne zijn net binnen om de doeken te vervangen. In de loop van volgende week moet alles klaar zijn, als je zolang kan wachten laat je maar iets weten. Wanneer ze niet in stock zijn kunnen ze snel gemaakt worden
Je ziet maar
Julle
Ik rij er alleen niet mee naar Duitsland maar met een DB killer hoef je niets te vrezen. Het geluid is fantastisch en qua vermogen is het zeker niet minder dan de originele. We hebben de test gedaan en eens 6000 toeren krijg je nog eens een boost waarbij je letterlijk voorbij de andere vliegt (met originele dempers). Let op, ook de meeste andere after-market uitlaten zijn maar gehomologeerd als er een DB killer inzit. Ik zou zeggen kom eens luisteren maar de mijne zijn net binnen om de doeken te vervangen. In de loop van volgende week moet alles klaar zijn, als je zolang kan wachten laat je maar iets weten. Wanneer ze niet in stock zijn kunnen ze snel gemaakt worden
Je ziet maar
Julle
- Big Jomb
- 1300 cc
Ha de mannen,
Trikke,
Kijk even op deze link, daar vindt je nog wel wat info:
http://www.fjrijders.net/phpBB2/viewtop ... sc&start=0
Ik heb gezien dat ze nu ook kevlar uitlaten hebben, maar die prijzen ken ik niet, in elk geval stukken goedkoper dan Devil's, LeoVinci's of welke dan ook en handmade in mijn eigen limburg, kwaliteit dus
Slukes
Trikke,
Ik heb gezien dat ze nu ook kevlar uitlaten hebben, maar die prijzen ken ik niet, in elk geval stukken goedkoper dan Devil's, LeoVinci's of welke dan ook en handmade in mijn eigen limburg, kwaliteit dus

Slukes
I see you when I see you

stoeferBig Jomb schreef:Ha de mannen,
Trikke,
Ik heb gezien dat ze nu ook kevlar uitlaten hebben, maar die prijzen ken ik niet, in elk geval stukken goedkoper dan Devil's, LeoVinci's of welke dan ook en handmade in mijn eigen limburg, kwaliteit dus![]()
![]()
![]()
Slukes

- fjr.silver.nkt
- 500 cc
[hoi
ik heb ze ook deze DAM uitlaten ( ronde inox 400euro geplaatst ) via julle heb ik ze kunnen horen
ik twijfelde niet en heb ze direct besteld een weekje moeten wachten er naar toe gereden ze hebben ze daar gemonteerd
alles pikko bello knap werk van die gast
de sound is verbluffend mooi
maar ik verbruik er toch een liter meer mee
ze hadden me gezegd dat afstellen van de motor niet nodig is maar ik denk toch van wel aangezien het verbruik is gestegen
dus volgende nazicht toch laten doen denk ik
zo de groetjes nog
walter
ik heb ze ook deze DAM uitlaten ( ronde inox 400euro geplaatst ) via julle heb ik ze kunnen horen
ik twijfelde niet en heb ze direct besteld een weekje moeten wachten er naar toe gereden ze hebben ze daar gemonteerd
alles pikko bello knap werk van die gast
de sound is verbluffend mooi
maar ik verbruik er toch een liter meer mee
ze hadden me gezegd dat afstellen van de motor niet nodig is maar ik denk toch van wel aangezien het verbruik is gestegen
dus volgende nazicht toch laten doen denk ik
zo de groetjes nog
walter
Walter,
Ongelooflijk maar waar, ik verbruik minder met de DAMs. Je moet de injectie niet laten bijregelen aangezien de motor over een ECU beschikt (= Electronic Control Unit) die samen met de lambdasonde de ideale mengeling voorbereidt.
Toen we verleden jaar in Oostenrijk waren met de club viel op dat ik bij het tanken steeds 1 tot 1.5 ? minder diende te betalen om de tank vol te gooien
Julle
Ongelooflijk maar waar, ik verbruik minder met de DAMs. Je moet de injectie niet laten bijregelen aangezien de motor over een ECU beschikt (= Electronic Control Unit) die samen met de lambdasonde de ideale mengeling voorbereidt.
Toen we verleden jaar in Oostenrijk waren met de club viel op dat ik bij het tanken steeds 1 tot 1.5 ? minder diende te betalen om de tank vol te gooien
Julle
Julle schreef:............. ik verbruik minder met de DAMs.
............................Toen we verleden jaar in Oostenrijk waren met de club viel op dat ik bij het tanken steeds 1 tot 1.5 ? minder diende te betalen om de tank vol te gooien
Julle

Rechterhand EN lengte/gewicht bestuurder hebben denk ik meer invloed op verbruik dan DAM's of originele uitlaten.
Maar DAM-soundje is nog steeds niet te versmaden

CU Ruud
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
- fjr.silver.nkt
- 500 cc
hoi alle
ik heb zondag een toertje gereden van 320km en ben daarna gaan tanken en er ging 17.30liter bij
das ongeveer bijna 6 liter verbruikt met rustige rijstijl
maar als ik wat sportiever rij wordt dat meer dan 7liter
met mijn orginele uitlaten was dit een halve liter minder
daarom dacht ik terug afstellen maar als Julle zegt niet nodig geloof ik dat wel
mss is het toch de rijstijl die het doet
optrekken / snelheid / constante snelheid op afstand /
maar ja bedwing die fjr maar ik draai toch graag aan het gas en nu zeker met die sound
dus dan nemen we dat er maar bij dat halve literke
nog veel rijplezier allemaal
grtjs Walter
ik heb zondag een toertje gereden van 320km en ben daarna gaan tanken en er ging 17.30liter bij
das ongeveer bijna 6 liter verbruikt met rustige rijstijl
maar als ik wat sportiever rij wordt dat meer dan 7liter
met mijn orginele uitlaten was dit een halve liter minder
daarom dacht ik terug afstellen maar als Julle zegt niet nodig geloof ik dat wel
mss is het toch de rijstijl die het doet
optrekken / snelheid / constante snelheid op afstand /
maar ja bedwing die fjr maar ik draai toch graag aan het gas en nu zeker met die sound
dus dan nemen we dat er maar bij dat halve literke
nog veel rijplezier allemaal
grtjs Walter
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer: