7de GENERAL MOTORS CLUB MOTORRIJDERSTREFFEN

Hier vindt u alle tours, meetings en ritten van niet specifiek FJR1300 clubs

Moderator: Abeloos

Gunner

Bericht door Gunner »

M, had u niet van dienen lekkere Jura wijn gekocht?

:roll: :oops: :roll: :oops: :twisted:

En snorry had jullie niet verwittigd?
Moeten wij morgen Snorry aanspreken in het duits :?: :!:

Tot morgen

Dr
slurf
Clublid
Clublid

Bericht door slurf »

Was vandaag weeral een schoon :?: ritje, het weer viel best te pruimen :evil: maar het gezalschap was ok :wink:
@M&M bedankt voor de verfrissingen
@Bart bedankt voor de foto's
@Dirkske, zoals gewoonlijk een voortreffelijke weg kapitein.

groetjes Slurf
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Het weer zat niet echt mee in de namiddag, toen we op de Ring toekwamen, gingen de sluizen pas echt open.
De snelheid eruit, spoorvorming vermijden, en rustig op de rechtse strook met het verkeer mee.

Goed ge-amuseerd vandaag, en nogal wat afgelachen, tot een volgende rit mannen !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

De R1 zotjes zijn ook thuis geraakt.... weliswaar ook natjes. :evil:
Afbeelding
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Firechief en Leentje zijn eveneens thuis geraakt en ook zoals de rest met een nat regenpak. Het was voorspeld, dus waren we erop voorzien.
Zoals hierboven vermeld, voortreffelijke rit, goed gezelschap, vergezeld van een voortreffelijke wegkapitein, een paar vreemde eenden in de bijt maar zoals altijd welkom en een rit gereden volgens de FJRijders-regels. Geen ongelukken, zeker met dit natte weer, en goed gegeten (maxi-curryworst speciale van een kleine meter werd meester gemaakt door onze Gunner). Het was toch Snorry die naar Duitsland geweest was :roll: :?: :!: :?:
Alsook wil ik jullie melden dat FJRijders met een trofee naar huis mocht komen van 3e grootste groep. :hello1:
Verder wens ik nog Slurf te bedanken voor het nemen van het voortouw, MamaHaribo voor de snoepjes, M & M voor de heerlijke tas koffie of verfrissing die ons werd aangeboden bij hen thuis en voor de Jura-reizers al een voorsmaakje te geven van de DVD met de vakantiefoto's en natuurlijk aan alle andere deelnemers voor een zoveelste prachtige dag.

Tot op ??n van de volgende ritjes en hou het veilig intussen

Firechief & Leentje

PS: Foto's volgen strakjes.
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Yes indeed : het was weer eens fantastisch vandaag :salute:
En dan bedoel ik niet het weer maar het gezelschap (al mochten wij zelf niet klagen want de bui begon als we thuis waren....)

Wat de Snorry heeft uitgespookt , weet ik niet maar in Lourdes of hierboven heeft hij zeker iets mispeuterd :scratch:
Mandra , ik zou hem toch in 't oog houden als hij zo alleen naar Duitsland trekt... :D :D

Noch effe onze Slurf bedanken voor het voortreffelijk voorrijden : niet ene keer verkeerd :thumbleft:
Ook Dirkske was weer grandioos vandaag met stopbord ?n fluit : die heeft toch echt z'n roeping als polies gemist :salute:

Wij vonden het tof om de ganse meute over de vloer te krijgen : dat doen we nog eens over met beter weer :flower:
Ja Ja Gunner , met nen BBQ met buiten drank mega worsten :occasion5:

Allez , wij zien al uit naar de volgende rit : terug naar de Jura misschien ?? maar voor 2 weekjes dan :D :D

M&M
Flitser
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door Flitser »

Hoi,

Wij konden er vandaag niet bij zijn omdat het feestje gisteravond nogal is uitgelopen zoals we voorspeld hadden :lol: .

Maar dat voorstel om twee weekjes naar de Jura te gaan daar zijn we zeker weer kandidaat voor 8) .

Groetjes Mariano
maarten
50 cc
50 cc

Bericht door maarten »

Het was tof om jullie even terug te zien deze morgen :lol:
Jammer dat ik er verder niet bij kon zijn :cry: :cry: , volgende keer beter :)
@ Firechief, bedankt voor de dvd. Hoeveel foto's zouden moeten op staan :?: , ik mis er een paar :?

Grtz
Maarten
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Jo demannen
Iedereen bedankt om er weer een gezellige dag van te maken, met een extra bedankje voor Slurfke voor het goede voorrijden, aan M&M voor het drankje en aan wegkapitein Dirk voor de rit h??l vlot te laten verlopen. Hier enkele sfeer beelden.
Afbeelding
Voor het vertrek even alles nazien
Afbeelding
Op de middag, frietje steken
Afbeelding
Is 't eten nog ni gereed?
Afbeelding
Vlug opeten want er zijn nog wachtende ( zie hierboven )
Afbeelding
Dr? Dr? help ...der zit nen olifant in mijn oog
Afbeelding
Bij M&M thuis, gaan we op tafel dansen?

Gehoord : waarom vrouwen internet gebruiken.
Om te zien wanneer de winkels open zijn!!!!!!!!
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Gunner

Bericht door Gunner »

Awel merci zunne :!:
Snorry had toch iets gezegd dat hij een babeltje gedaan had met dienen boven :!: :!: :!:
't zal in het Duits geweest zijn, de sluisen gingen open toen wij van Antwerpen weg reden (gelukkig geen helicopter op onze kop gekregen!)
Dirkske bedankt, ook voor het voorrijden naar de autosnelweg (lees= veel te natte grote baan :wink: )
M&M bedankt voor het ontvangst en de koffie (BBQ ?!?!? 'k weet van niets :lol: )
Bart, bedankt voor de DVD
De rest van de bende bedankt voor de gezellige dag en het leuke gezelschap.
Tot een volgende rit

Dr
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Hier nog een paar foto's die ik doorgestuurd heb gekregen van M & M

Afbeelding

Afbeelding
Ten huize M & M waar we werden onthaald op een lekkere kop koffie of een frisdrank, vergezeld van een lekker koekje
Afbeelding

@ M & M

De DVD is U en alle anderen gratis ter beschikking gesteld als herinnering aan deze fantastische momenten die we daar samen hebben beleefd.

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

Aan alle FJRijders die deelgenomen hebben aan het Opeltreffen:

Thx for coming :!: :!: :!:

Het weer :?: ja seg :evil: Lourdes = Exit :crybaby: , Volgend jaar te voet terug naar scherpenheuvel :D :D :D

Groetjes, :wink:

Snorry
Gunner

Bericht door Gunner »

Te voet :?:
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Ik heb weer een schoon rit gemist precies maar het was zaterdag wat laat geworden ( of zondag wat vroeg),volgende keer hoop ik er wel bij te zijn. :)

Grtjs Witse
Lucske
125 cc
125 cc

Bericht door Lucske »

Snorry schreef:Aan alle FJRijders die deelgenomen hebben aan het Opeltreffen:
Thx for coming :!: :!: :!:
Het weer :?: ja seg :evil: Lourdes = Exit :crybaby: , Volgend jaar te voet terug naar scherpenheuvel :D :D :D
Groetjes, :wink:
Snorry
En dan van hier in Scherpeneuvel verder naar onze bepijlde rit te Diest. Geen slecht gedacht. :lol:
Grtz,
Lucske :wink:
ISRA# 23440
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come
Afbeelding
N50° 58.485 E4° 57.834
Gesloten