Het is weer zover. Volop zomer, prachtig weer en het Belgische landschap als achtergrond voor een nieuwe Zomerrit. Er is echter een aanpassing van de datum waarop dit zal doorgaan, zijnde Zondag 13 Augustus 2006 ipv Zondag 6 Augustus, dit omwille van een verandering van mijn werkschema. De voorbereidingen zijn volop bezig, stopplaatsen worden gezocht, wegen worden verkend en eetgelegenheden uitgeprobeerd (amaai, mijn lijn)

Inschrijven kan vanaf vandaag dus en de deelnemerslijst zal hier op regelmatige basis aangepast worden.
Deelnemerslijst:
- Firechief & Leentje - 1 Bike - 2 personen
- TomH - 1 Bike - 1 persoon
- Max & Fanny - 1 Bike - 2 personen
- Gobelijn - 1 Bike - 2 personen
- FJRMarcel - 1 Bike - 2 personen
- Witse - 1 Bike - 2 personen
- El Staff - 1 Bike - 1 persoon
- FJRBakkerken - Onder voorbehoud
- Elektron - 1 Bike - 1 persoon
- Den Boete - 1 Bike - 1 persoon
- Snorry - 1 Bike - 1 persoon
- Spider - 1 Bike - 2 personen
- Alano - 2 Bike's - 2 personen
- Karels - 1 Bike - 2 personen
- FJeRic - 2 Bike's - 2 personen
- Spy Fox - 1 Bike - 1 persoon
- Danneke - 1 Bike - 2 personen
- Fons - 1 Bike - 1 persoon
- PhilipeR - 1 Bike - 1 persoon
- Bascule & Vriend - 2 Bikes - 2 personen
- In Extremo - 1 Bike - 2 personen
- Flitser - 1 Bike - 2 personen
- Slurf - 1 Bike - 2 personen
- Kiro & Heidi - 1 Bike - 2 personen
- Mario & Kim - 1 Bike - 2 personen
21 FJR's - 42 deelnemers - 1 Beemer GS - 2 Fazer's - 1 Beemer RT - 1 Honda ??? - 1 GSXF 750
Update: 04/07/2006
Ben vandaag de eerste keer gaan proefrijden en zoals verwacht hier en daar op wegenwerken gestuit, we zouden niet in Belgi? wonen anders he. Nu goed, er is dus nog wat sleutelwerk aan, maar het wordt dus een ritje in het pajottenland. Een passage aan de woning van een bekende Belg, een hoog bouwwerk, een bekend momument en talrijke landelijke wegen staan dus op het programma. Drankgelegenheden en gastronomische stop worden nog gezocht en zal werk zijn voor volgende week. Ik hou jullie op de hoogte en plaats wel wat foto's van de verkenningen.
Firechief