Prachtige beelden !
't Zou nog veel mooier zijn moest de tour gereden worden over hetzelfde traject, maar als motorrace
Terug die heraldische verhalen uit lang vervlogen tijden.
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
IInderdaad, een Ronde voor moto's zou mooi zijn. Een soort Isle of Mann over meerdere dagen .
Die 44 motards van de Gendermerie mogen ze al doen. Ze rijden mee van begin tot einde. Ik vrees enkel dat het tempo een beetje te laag zal zijn. Vooral bergop in de bergen zal het met deze hitte geen pretje zijn om de renners te begeleiden.
Ik zou er niet graag bij staan als ze 's avonds hun botten uitdoen
In het zuiden van frankrijk rijden ze altijd met deze kledij.
Vorige zondag ook in jeans gaan rijden anders was het niet te doen, maar rijd dan een stuk voorzichtiger.
En inderdaad prachtige foto's ik wist trouwen niet dat de Franse gendarmen ook met fjr's reden.
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Ik heb me nog voor de zomer er was zomerkledij voor op de moto gekocht.....
dan was er nog keuze genoeg in de winkels.
Warm is het altijd met dit weer.... maar dan ben ik toch beschermd.
Want ik en traag rijden...
t'Is triestig gesteld met de kledij ... de Federale stelt 1 jas, 1 broek, 1 stel handschoenen en 1 stel laarzen ter beschikking van de motorrijder.
Daar moeten ze dan winter en zomer mee doen .... Een paar handschoenen kunt ge van thuis meebrengen, maar een zomerjas wordt al maar moeilijker ? ... ge moet daar dan die striping zien op te naaien etc....
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
De Belgische flikken vallen goed op met de witte FJR's maar het zal opletten geblazen zijn
in Frankrijk met die gewone blauwe FJR's waarop een Franse gendarm zit
Een aantal weken geleden, k'dacht dat ik te hard had gereden, was waarschijnlijk ook zo, maar t'was van "k'zie aan uwe gele band en uw stickers dat ge dirkske van de fjrijders bent". Aangenaam babbelke, maar de mannen wilden niet wisselen van motor voor een toerke.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Ik dacht dat die vroeger via de shop van de club verkocht werden, maar ik zie dat item niet meer staan op de site. Misschien weet iemand anders waar die banden nu nog te krigen zijn
grtz
Hey jongens bedankt ,als ik in de buurt van Gent kom ga ik dat wel eens opzoeken ,heb bijna verlof dan kan ik eens tot daar rijden met mijn en mijn vrouwke met hare virago ( ze heeft van deze voormiddag haar rijbewijs dus kan ze mee tuffen )