probleem 2820 hulp gevraagd

Rubriek voor alle onderwerpen met betrekking tot navigatie, GPS en gerelateerde onderwerpen.

Moderator: Abeloos

Gesloten
filo
125 cc
125 cc

probleem 2820 hulp gevraagd

Bericht door filo »

na harde reset vraagt gps kaarten te ontgrendelen ;
doch slaag er niet in dit te doen !
alles blijkt te kloppen en toch :?: :?:

den filo.
filo
125 cc
125 cc

Bericht door filo »

gps zegt detailkaarten ontbreken
hoe haal ik de kaarten uit mijn gps?
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Hallo Filo,
Ik ben gene expert maar volgens mij moet ge uw kaarten nog op uwen gps plaatsen. U moet deze eerst in mapsource aanklikken en doorgeven naar uwen gps. Ik heb een streetpilot III en ik kan deze dan op een geheugenkaartje plaatsen dat zich in de gps bevindt. Hoe het op een 2820 moet kan ik u niet zeggen, laat maar iets weten want ik ben van zins mij ook zo'n machien aan te schaffen.
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
filo
125 cc
125 cc

Bericht door filo »

al de kaarten zitten erin :?: maar hij heeft de detailkaarten niet
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Kaarten zitten er inderdaad in, alsook de detailkaarten, maar vooraleer je de detailkaarten te zien krijgt moet je die ontgrendelen. Deze ontgrendelen kan je doen door middel van de UNLOCK-code die bijgeleverd is bij de GPS. Een goede raad: Als de software op de pc vraagt of je de software wil registreren, NIET doen, maar wachten tot er een update is van het kaartmateriaal. dan krijg je gratis een eerste Update-cd toegestuurd met de nieuwere kaarten op. Het niet registreren zal geen enkele invloed hebben op het gebruik van de GPS, maar als je nu reeds registreerd, dan krijg je een update-cd van de versie die er reeds opstaat en daar ben je dan ook niets mee.
Hoe je deze kaarten juist moet ongrendelen: Vooraleerst de bijgeleverde software installeren op je pc en de instalatie instructies volgen. Op gegeven ogenblik zal de software de UNLOCK-code vragen als ik me niet vergis. Ingeven en dan de GPS met de bijgeleverde kabel verbinden met de pc. Je moet eens juist kijken in de handleiding die bij je toestel zal hoe het dan verder moet, want daar kan ik je helaas niet mee verder helpen aangezien ik (nog) niet over zo'n 2820 beschik. Grootste probleem is dat de meeste mensen beginnen met het toestel, dan vragen gaan stellen en dan pas de handleiding gaan lezen :wink:

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
filo
125 cc
125 cc

Bericht door filo »

momenteel op de harde schijf van 2820 item gewist en is momenteel de kaarten aan het herinladen alvast dat denk ik :?
is zowat 1h 30 min bezig er erstaat nog 45 te wachten ben vermoedelijk de eerste die een harde reset doet op een 2820
maar volgens formar zou de cartografie van de gps niet in orde zijn geweest;
sprong geregeld van de baan af .vriendelijke mensen ,want indien ik er niet uit geraak ligt er volgende week een nieuwe op mij te wachten ;welliswaar in brussel.
hoop dat het hiermee opgelost is :shock:
afwachten is nu de boodschap .hou jullie verder op de hoogte :wink:

den filo. :D
Gesloten