spider schreef:Hallo in Zaventem is de fakteur van Oosduinkerke nog niet geraakt.
Al twee maal inschrijving ingevuld.
Francis wil je dit is nagaan of je de inschrijving ontvangen hebt???????????.
Groetjes,Rudy
't Zelfde voor mij, moet ge hier ne langen arm hebben misschien
Laatst gewijzigd door pessere op 09 apr 2006, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb ook nog niets ontvangen zowel op mijn Belgisch als op mijn Portgees adres.
Heb wel ne mail gekregen dat de kaarten verstuurd zijn 4 weken geleden,zo traag is den fakteur nu ook meer nie.
K'blijf in afwachting
Mag ik jullie vragen om niet meermaals in te schrijven.
Als na het inschrijven verschijnt verzonden is je inschrijving gebeurd maar gewoon nog niet verzonden.
Meermaals inschrijven is dus echt onnodig.
Voor het controleren van je inschrijving mail gewoon naar seabiker en die kan bevestigen of de lidkaart bij hem ligt of niet.
Pas nadat seabiker zegt dat je inschrijving niet bij hem ligt dan mag je nog maals inschrijven.(niet dat dat gebeurt aangezien het programma enkel en alleen verzonden zet als de inschrijving is toegekomen)
Beste kameraden,
Ik ben geen kommunist, maar zo zie ik de motorrijders.
Die lidkaart is die voor iedereen bedoeld, zoniet ,wat moet ik er voor doen?
MVG
jantje2
Als na het inschrijven verschijnt verzonden is je inschrijving gebeurd maar gewoon nog niet verzonden.
Voor het controleren van je inschrijving mail gewoon naar seabiker en die kan bevestigen of de lidkaart bij hem ligt of niet.
Pas nadat seabiker zegt dat je inschrijving niet bij hem ligt dan mag je nog maals inschrijven.(niet dat dat gebeurt aangezien het programma enkel en alleen verzonden zet als de inschrijving is toegekomen)
Rufus
Maar wanneer krijg je dan uw kaart?????????????????? 't Zou wel handig zijn moest seabiker confirmeren of tenminste een termijn opgeven.
Nog altijd niets h?, miljaar.
Enne, droom ik nu of zijn hier replies(firechief) verdwenen ivm die paasvakantie?
Pessere, niet ongeduldig worden, er liggen een 50 tig tal kaarten klaar voor verzending, hou volgende week jullie postbus maar in de gaten maar een vraagje aan Pessere, onder welke naam heb je ingeschreven? want tot op heden zie ik uw lidkaart hier nergens tussenzitten
Rufus
Maar wanneer krijg je dan uw kaart?????????????????? 't Zou wel handig zijn moest seabiker confirmeren of tenminste een termijn opgeven.
Nog altijd niets h?, miljaar.
Enne, droom ik nu of zijn hier replies(firechief) verdwenen ivm die paasvakantie?
Pessere, niet ongeduldig worden, er liggen een 50 tig tal kaarten klaar voor verzending, hou volgende week jullie postbus maar in de gaten maar een vraagje aan Pessere, onder welke naam heb je ingeschreven? want tot op heden zie ik uw lidkaart hier nergens tussenzitten
sorry hoor mensen dat ik nog eens ga zagen maar dat is nu al een maand voorbij en ik heb steeds niets ontvangen de mensen dat achter ons zijn die hebben hun lidkaart al gekregen of anders geraakt de postbode zo ver niet