De fiche zit op de elektromotor van het scherm zelf. Je kan er niet meer aan door enkel een zijpaneeltje te demonteren.
't Is nog steeds een fiche met een draadlusje erop.
http://www.fjrowners.ws/phpbb2/viewtopi ... 2c5a9bd8df
mocht ik ??n of andere link hebben gemist.
Voor zij die een model 2006 of 2007 hebben en de auto-retract van de ruit bij uitschakelen contact willen afkoppelen, op de bovenstaande link vind je goede foto's.
Bij het openen van de site even naar beneden schrollen en daar vind je de foto's.
Bij het uitvoeren is het even prutsen om er aan te kunnen en te kunnen ontkoppelen, maar de connector is gemakkelijk te vinden en te herkennen.
Greetz
(R)ikke
Een politieagent verscheen aan de poorten van de hemel en vroeg aan God of hij zijn rijk mocht betreden.
God antwoordde :
Treed binnen in mijn rijk, want u hebt uw leven lang al gediend in de HEL !
Alles wat ik tot nu te lezen kreeg ging ofwel over de pre 2006 modellen, of over foute informatie zoals de carenages demonteren of herprogrammeren....... Maar toen kwam Rikke met de juiste link. Ik heb het geprobeerd en het werkt.
Bedankt Rikke!
Da is graag gedaan Peet.
Ging het voor jou ook zo makkelijk ?
Best wel een prutswerk.
De connector lossen was al niet zo simpel, de ruimte is precies ontworpen voor kinderhandjes en ik heb de ganse binnenkant van de kopkuip moeten demonteren om de 2 connectoren nog te kunnen omwikkelen met tape zodat er zeker geen water in de connectorhelften kan komen.
Allo Piero ! Ben er 2 uur aan bezig geweest.
Greetz
(R)ikke
Een politieagent verscheen aan de poorten van de hemel en vroeg aan God of hij zijn rijk mocht betreden.
God antwoordde :
Treed binnen in mijn rijk, want u hebt uw leven lang al gediend in de HEL !
Ik vond dat het best meeviel. Het dekseltje boven de accu verwijderen gaat heel gemakkelijk, de volgende afdekplaat is wat moeilijker, en om de fiche beter bereikbaar te maken kan men best de rubber van de relais ( die net v??r de fiche zit ) van zijn houder schuiven, zo krijgt men wat meer plaats. Mij lukte het op minder dan een uur.
En terwijl ik toch aan het vijzen was heb ik nog wat gesmeerd, maar hiervoor kan ik beter een andere rubriek openen.