mystery shopper ?????

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

FJbaRt
1300 cc
1300 cc

mystery shopper ?????

Bericht door FJbaRt »

Ik heb vandaag een e-mail ontvangen van een zekere Toon Buellens die blijkbaar op zoek is naar mystery shoppers. Ik betrouw het zaakje niet echt. Zijn er er hier nog mensen die een dergelijke e-mail ontvangen hebben ? Of zijn er mensen die al over de mystery shoppers gehoord hebben ?
Het betreft volgende e-mail :

"Beste,

Ik heb uw email adres op het internet gevonden en gezien dat U zich interesseert in moto?s.

Wij zijn op zoek naar mensen met een verregaande interesse in moto?s om als mystery shopper dealers van verschillende merken te bezoeken in uw omgeving. U wordt vergoed om verkopers te evalueren op hun productkennis en klantvriendelijkheid. U doet zich voor als een potenti?le klant en tijdens uw bezoek aan de dealer observeert U het gedrag van de verkoper tijdens het verkoopsgesprek.

U evalueert de service en U kijkt of de verkoper de juiste procedures volgt.

Na uw bezoek vult U dan een online rapport in, met multiple choice vragen en commentaren.

Voorwaarden:

U hecht veel belang aan een goede klantenservice.
U observeert graag.
U beschikt over een kritische geest.
U beschikt over een rijbewijs, en bij voorkeur ook over een motorijbewijs.

Als U graag motodealers bezoekt en graag wil meehelpen om er de klantenservice te verbeteren, dan heeft U ongetwijfeld het profiel dat wij zoeken voor onze mystery shoppers.

Schrijf U in via www.mysteryshop.be of www.baidata.com om toegang te krijgen tot de beschikbare opdrachten.

Indien U hierover vragen hebt, of U hebt hulp nodig om zich in te schrijven, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Bare Associates International

Tel :(+32) 3 242 87 30

Mail to: tbeullens@baiservices.com"

Ik vertrouw het in geen geval. :evil5:

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Spy Fox
75 cc
75 cc
Contacteer:

Bericht door Spy Fox »

Ik heb hier ook een email van gekregen. Met het zelfde als doel. zogezegd een lijst door te sturen van winkels en hun goede of slechte eigenschappen.

Uit principe doe ik niet mee aan zulke en allerhande reclamemails, en heb hem dan ook dadelijk gewist.
Don*t dream your life but live your dreams!
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

Dat heb ik ondertussen ook al gedaan. Ik ben zelfs niet op die site gaan kijken.

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
edje
Clublid
Clublid

Bericht door edje »

Ik heb hem van de week ook gehad.

Gelijk verticaal geklasseerd :twisted:

Grtjs
Edje :P
FJeRic
75 cc
75 cc

Bericht door FJeRic »

Heb ook die IDENTIEKE e-mail gekregen. Maar zoals met alle 'dubieuze' e-mails gelijk "ge-deleted". Blijkbaar zijn er ondertussen zoveel die niet meer weten hoe hun tijd "nuttig" door te brengen...
Ciao!
TOMH
1300 cc
1300 cc

Bericht door TOMH »

Ik heb er ook ene gekregen,
'k ben nog niet gaan kijken op die site.
'k ben zeker niet van plan om overal een moto te gaan bestellen om mee te doen aan een enquite. mijn gedacht!
mvg
Tom :glasses7:
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Vlootje
75 cc
75 cc

Bericht door Vlootje »

Niet te negatief mannen !

"Onbekend is onbemind" is hier van toepassing mag ik vermoeden.

Ikzelf heb een winkel en mocht onlangs het genoegen ervaren een mystery shopper over mijn eigen vloer
te krijgen om mij dus te evalueren. (dit in het kader van een opleiding dat we volgden!!)
Bedoeling: de zogezegde klant, waarvan ik NIET WEET dat hij eigl gewoon mij en mijn zaak komt evalueren,
tracht een objectief rapport op te stellen over de manier waarop ik als winkelier hem als klant begroet, benader, informeer,
inlicht, bevraag , gerust laat enz enz...

Op die manier ben ik te weten gekomen hoe goed ik mij in en met mijn zaak positioneer tov collega's in mijn vak.

Voor mij eigl. reuze interessant.. het resultaat was goed, dus ik tevreden. Was het resultaat niet zo goed geweest, dan
ook zou ik tevreden geweest zijn WANT dan kwam ik ook te weten waar het schortte... wat ik verkeerd deed ... en dan kon ik mij
aanpassen om niet weer dezelfde fouten te maken!!

DUS JONGENS ; ook na het bekijken van de site zie ik geen reden om niet verder te informeren wat er daarmee evtl zelfs te verdienen valt??
Ik zou de tijd moeten hebben, ik doe het sebiet ! (na de nodige informatie over de vragende partij!)

Greetz
Zied uus weere, wi !
Gunner

Bericht door Gunner »

Vandaag ook de zelfde mail ontvangen, eventjes gaan kijken naar de site en direct de mail gedeleted, wat mij niet aanstaat is=

"k heb uw email adres op het internet gevonden en gezien dat U zich interesseert in moto?s. "

waar hebben ze onze email adressen gepikt :!: :?: :!:

Enfi het is gepasseerd

Dr
Spy Fox
75 cc
75 cc
Contacteer:

Bericht door Spy Fox »

t'is ni moeilijk, tik maar eens op email onder je berichten, dan heb je dadelijk het adres.
Iemand die zo wil info vergaren, hoeft maar eens naar een motorforum te gaan kijken en bingo. :!:
danneke
1300 cc
1300 cc

Bericht door danneke »

Het blijft bedriegerij.."zogezegd" interesse hebben voor de aankoop van...
Deleten die troep!

Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

Ha de mannen,

Inderdaad, ook ik heb gisteren een dergelijk bericht gekregen en ik geeft toe dat ook ik er wat achterdochtig tegenover sta, misschien is er onder ons wel een "Mystery Shopper" en kan deze zijn ervaringen eens uit de doeken doen.

Hij heeft misschien aan die Toon Buellens de link naar ons forum bezorgd :?: :?: :?:

Slukes
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

helo, ik heb die mail ook gekregen en maar gelijk gewist , betrouwde het zaakje niet en ik doe daar ook niet aan mee , indien een persoon iets tegen je heeft kunnen ze makkelijk slechte reklame voor je maken zonder je daar iets kan aan doen .Ik vind dat maar rare praktijken .
Herkules
250 cc
250 cc
Contacteer:

Bericht door Herkules »

Ook ontvangen.
Niet gaan kijken op website.
Vertikaal klassement.

Tegenwoordig wordt je ge"stalked" over Internet voor vanalles en nog wat, t.e.m. verkoop van (nep) medicijnen toe.....!
Als je een reclame per post opendoet, loop je (quasi) niet het risico om besmet te worden met een virus.
Bij deze internet reclame weet je het echter nooit.

Veiligheidshalve gooi ik het dus altijd onmiddellijk weg.

Greetz !
Herkules.
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
alano
125 cc
125 cc

Bericht door alano »

mail ook gekregen maar direct gewist.
Je weet maar nooit???

Alain
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Jo demannen,
Ik behoor ook tot het clubke hierboven en direct gedelet, daar er hier zoveel zijn zullen ze deze wel hier komen halen zijn denk ik.
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
co-admin
75 cc
75 cc
Contacteer:

Bericht door co-admin »

Dit is misschien het moment om je profiel aan te passen. Klik op profiel, scroll naar beneden tot bij voorkeuren en daar staat
Iedereen mag mijn e-mail-adres zien:
Daar nee aanklikken, naar beneden scrollen en klikken op verzenden. Zo is je email adres niet meer zichtbaar. Spaart meteen ook een boel spam uit.
Fons
125 cc
125 cc

Bericht door Fons »

Ook ontvangen
Gewist

FONS
Lucske
125 cc
125 cc

Bericht door Lucske »

Die Toon Buellens zit blijkbaar op meedere forums, Ik heb vorige week ook zo'n mailtje gehaden dat zou via hier kunnen zijn.
Carine ( mijn vrouwke ) is hier echter niet aangemeld en zij kreeg ook dezelfde mail in haar outlook-bus.
Gisteren ik nog eens zo een mailtje en heb toen reply gestuurd om me uit zijn adressenbestand te halen waarop de vriendelijke reactie van meneer Buellens:
okee geen probleem
groetjes

Grtz,
Lucske
ISRA# 23440
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come
Afbeelding
N50° 58.485 E4° 57.834
Raketman
75 cc
75 cc

Bericht door Raketman »

Heb die mail ook gehad...

Alhoewel ik er niks verdacht aan vind (het concept ken ik al langer) doe ik daar ook niet aan mee.
Nil volentibus arduum
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

idem dito : heb die mail ook gekregen en vermoed ook dat diene kwiet aan onze adressen komt via het forum want ik heb verschillende e-mail adressen en enkel op m'n e-mail adres dat ik gebruik voor het FJR forum , kwam de mail binnen
Gesloten