Ben van deze avond nieuwe eigenaar van een FJR 2005.
De handleiding was echter niet bij de moto (heeft iemand die in NL versie op PDF?), maar als ik ga tanken zet ik graag de dagteller op 0.
Ben al wat aan het proberen geweest maar blijbaar niet de juiste combinatie.
Ook het uur staat niet juist, dat zal het zelfde probleem zijn.
Voor mij een probleem, voor vele FJR'ers een kleinigheid! (denk ik)
greetz
Rudi
instellingen uur en dagteller
Moderator: Abeloos
Rudi
Om dagteller op 0 te zetten :
- duw op "select" en de dagteller 1 zal pinken. Duw op "reset" en uw dagteller komt op 0.
- duw nogmaals op "select" en dagteller 2 zal pinken. Duw op "reset" en ook deze dagteller komt op 0.
- duw nogmaals op select en je hebt bovenaan dagteller 1 en onderaan de ODO = totaalkilometerstand
Om klok juist te zetten : duw tegelijk op "select" en "reset" : het uur zal pinken.
- met "select" selecteer je ofwel het uur, ofwel de minuten, met "reset" zet je het uur of de minuten goed.
- nogmaals duwen en het uur/minuten stopt met pinken en is juist gezet
Om dagteller op 0 te zetten :
- duw op "select" en de dagteller 1 zal pinken. Duw op "reset" en uw dagteller komt op 0.
- duw nogmaals op "select" en dagteller 2 zal pinken. Duw op "reset" en ook deze dagteller komt op 0.
- duw nogmaals op select en je hebt bovenaan dagteller 1 en onderaan de ODO = totaalkilometerstand
Om klok juist te zetten : duw tegelijk op "select" en "reset" : het uur zal pinken.
- met "select" selecteer je ofwel het uur, ofwel de minuten, met "reset" zet je het uur of de minuten goed.
- nogmaals duwen en het uur/minuten stopt met pinken en is juist gezet
Greetz, yambo