Waar kan ik een bal-mount best bevestigen op de fjr

(lukt me niet om foto te posten).
Thanks.
Moderator: Abeloos
Ondertussen het resultaat gezien.edje schreef:@ el staff
HP motoren in Turnhout / Kasterlee heeft een bevestiging die past op de bout van het balhoofd. Een vriend van mij heeft daar zijn GPS op deze wijze laten monteren. Ik heb zelf het resultaat nog niet gezien.
Grtjs
Edje
Dat is een veel voorkomend kwaaltje bij Garmin.Herkules schreef:Heb jij ook last met het contact met de (gesplitte) stekker van GPS naar stekker van de headset (originele van Garmin) ??
Indien volledig erin geduwd, werkt hij niet. Een beetje terug trekken en alles is ok.
Herkules schreef:@ Gorky
Van harte bedankt voor de prachtige foto's : dat is HET systeem, maar volgens mij te laag met een tankzak.
Heb jij ook last met het contact met de (gesplitte) stekker van GPS naar stekker van de headset (originele van Garmin) ??
Indien volledig erin geduwd, werkt hij niet. Een beetje terug trekken en alles is ok. Ik heb een rubbrer ringetje tussen de 2 stekkers gestoken om de juiste afstand (en dus geluid) te hebben. Ook vind ik dat het er te gemakkelijk uit los komt. Heb alles vast getaped. Ik denk eraan om volledig volledig nieuwe stekkers te steken.....