Zo net terug vanuit de Dolomieten, bezoeken aan de kids en kleindkids, deze toch alweer zo.n week of 6 niet gezien.
Wij hebben deze dag doop van onze jongste kleinzoon, dus zullen wij helaas afwezig zijn, jammer, want het te lang geleden dat wij weer eens een tour gemaakt hebben met de club.
Misschien in september, maar hiervan kunnen wij nog geen zekerheid geven.
Voor de deelnemers vanuit Limburg en Brabant die samen met ons naar de startplaats van onze zomerrit willen rijden heb ik volgend RDV-punt vast gelegd !
Carpool aan de rotonde te "Rotselaar" omstreeks 7.30u met als co?rdinaten N50 56.348 E4 44.200
- Voor de mensen die op de autosnelweg E 314 rijden komende vanuit "Aarschot", zij moeten afrit 21 nemen en rechts richting "Rotselaar" rijden (ongeveer 500 a 600m) tot juist voor de rotonde waar ze dan op hun linkerzijde de carpool zien en kunnen parkeren.
- Voor degenen die langs andere invalswegen komen, de rotonde is gelegen op de baan "Aarschot - Leuven" of " Rotselaar - Holsbeek" en je moet de rotonde oprijden richting E 314, als je de afslag van de rotonde neemt is het onmiddelijk op je rechterzijde dat de carpool zich bevind.
Mag ik dan aan iedereen die mee met ons wil rijden vragen dat ze dat hier even melden zodat wij dan ook weten wie er met ons allemaal gaat meerijden
Deelnemerslijst die samen vertrekken te "Rotselaar"
- Max & Fanny
- Witse
- Gobelijn
- In Extremo
- Fons
Laatst gewijzigd door FJR-Freak Max op 08 aug 2006, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
zeg karels en koboloi spreken we af om samen te gaan tot ginder we wonen toch dicht bijeen al? als julie willen h? zoja laat dan iets weten waar julie het best willen staan of aan de jet station op de haachtsesteenweg recht over de militaire kazerne
groetjes Rudy
Tof dat jullie er ook bij willen zijn want wat zouden we toch zonder jullie aanwezigheid gaan gedaan hebben, wij zijn al zo gewoon dat onze Slurf & Mamaharibo op elke rondrit of evenement aanwezig zijn dat we zonder jullie al niet meer verder zouden kunnen
Ik was de hoop al bijna verloren en dacht dat jullie inschrijving niet meer zou binnen komen maar ondertussen kan ik je al een beetje he roger en weet ik dat je de spanning er graag in houd om de mensen de stuipen op het lijf te jagen
We kijken er hier al naar uit om iedereen weer eens te ontmoeten
Fanny & Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
hey de mannen
ik ga voor een weekje met de mobilhome naar zee
nu mijn vraag waar en om hoe laat eindigt de rit kan zijn dat ik dan zondag eens af kom
groetjes johnny