Pakske schreef:
Daar dacht ik dus anders over. Nu heb ik wel al reeds mijn stem uitgebracht maar toch had ik het graag anders gezien. Waarom wordt er maar een verkiezing gehouden voor een halve raad van beheer ? Na alle problemen, was het niet beter geweest om een volledig nieuwe raad van beheer te verkiezen ? Nu wil ik eerst wel duidelijk maken dat ik niet wil dat jullie nu denken dat ik iets heb tegen de 4 reeds benoemde leden van de raad van beheer, integendeel wat jullie voor de club hebben gedaan zou zich zowiezo vertalen in opnieuw verkozen worden. Dus waarom niet

@ Pakske,
Wat maakt er hieruit dan een verschil als we dan toch opnieuw zouden verkozen worden, nu zijn we het en dan werden we het, is dat zo'n groot verschil en mag ik je dan ook vragen wie dit dan allemaal zou gaan geregeld hebben als wij er ook mee zouden gestopt zijn
Vind je het dan niet meer dan logisch dat we na al hetgene er gebeurt is voor het ogenblik het eigen heft in handen nemen en onze functies als bestuursleden behouden en gewoon de raad van beheer weer optrekken met gemotiveerde leden om dan zo aan een volwaardig bestuur te komen waar iedereen evenwaardig zal zijn met eender welke functie hij ook zal hebben in de raad van beheer
Hier krijg ik weeral de indruk dat jullie een verkiezing houden om het gat in de raad van beheer op te vullen. Hopelijk zullen de verkozen kandidaten iets meer voorstellen dan een aanvulling

Misschien iets om in de statuten van de nieuwe vereniging op te nemen : herverkiezingen om de 4 jaar van de raad van beheer ?
Hoe jij hier aan die indruk komt weet ik niet maar wij weten verdomd al te goed wat het is om een gat in een bestuur te moeten opvullen en daarom kan ik je nu wel verzekeren dat dit tot het verleden zal behoren, het dictatuurders beheer is defenitief voorbij en er zal vanaf nu enkel beslist worden door de meerderheid van de samengestelde raad van beheer, samen zullen we sterk uit de nieuwe startblokken komen
Als je geen vertrouwen hebt in ons beleid waarom heb je je dan niet zelf kandidaat gesteld om ermee voor te zorgen het vaandel van de FJRijders hoog te houden, iedereen was vrij om ziin kandidatuur binnen te brengen om in de toekomst zijn idee?n aan te brengen om in de statuten op te nemen en zelfs een voorstel in te dienen om na elke 4 jaar weer herverkiezingen te houden voor de functies in de raad van beheer
Sorry pakske maar hier moest ik toch ook even mijn gedachten kwijt, jij hebt jou indruk waarom zou ik dan geen indruk mogen uitbrengen
Hopend op je begrip en een verdere goede verstandhouding en samenwerking binnen de FJRijders club naar de toekomst
Hoogachtend,
De voorzitter maar achter de schermen gewoon "werkend" bestuurslid