Vragen IVM Raad Van Beheer

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

In Extremo schreef:... vraagje :?: Is het niet wat vreemd dat niet iedereen van het bestuur en kandidaten gestemd heeft ???

Misschiens een :idea: tje, als voorbeeld naar de leden toe ?

Groetjes,
Michel
voila se :lol:
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

FJR-Freak Max schreef: Regelement ivm stemmen voor kandidaten

- Stemmen kan vanaf vandaag 8 augustus tot en met 20 augustus.
- Je mag slechts met 1 account stemmen.
- Je bent verplicht van 3 mensen te verkiezen indien je dit niet doet is je stem ongeldig.
- Alle stemmen zullen openbaar zijn om alle mogellijkheden van bedrog uit te sluiten.
- Enkel leden die geregistreed zijn voor 17 Juli 2006 kunnen een geldige stem kunnen uitbrengen.
- Alle ongeldige stemmen worden onverbiddelijk verwijderd.
- Ook de kandidaten kunnen zelf een stem uitbrengen.

U kunt uw stem niet ongedaan maken.

In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Snorry schreef:

- Je bent verplicht van 3 mensen te verkiezen indien je dit niet doet is je stem ongeldig.

Dit bedoel ik dus, maar de consequentie blijft uit .....

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
FJRadmin
125 cc
125 cc

Bericht door FJRadmin »

In Extremo schreef:Mag incognito nog 2 extra mensen kiezen ??

incognito (1)
1 FJbaRt

Kwestie van toch 3 namen te hebben ....

Groetjes,
Michel
Michel,

hij kan inderdaad nog altijd stemmen.
De stemmen van de mensen die niet 3 stemmen hebben uitgebracht worden gewist op het als de verkiezing voorbij is.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In Extremo schreef:
... vraagje Is het niet wat vreemd dat niet iedereen van het bestuur en kandidaten gestemd heeft ???

Misschiens een tje, als voorbeeld naar de leden toe ?

Groetjes,
Michel
Ik ken enkel sommige kandidaten in persoon en ik zou het oneerlijk vinden om gewoon te stemmen op iemand die ik ken.
Ik scroll voorlopig het forum door en bekijk een deel van de post gemaakt door kandidaten.
Aan de hand van hun mening en hun reacties op het forum zal ik mijn stem uitbrengen.

FJRadmin
Voor info: info @ Softidesign.com
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

@ FJRadmin,

Ok

@ incognito,

Breng nog 2 stemmen uit of je enkele stem gaat ook verloren.

Groetjes,
Michel

Zwerten
75 cc
75 cc
Contacteer:

Bericht door Zwerten »

Succes met de kiezingen :lol:
Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

In Extremo schreef:... vraagje :?: Is het niet wat vreemd dat niet iedereen van het bestuur en kandidaten gestemd heeft ???

Groetjes,
Michel
@ Michel,

Haast en spoed is zelden goed :?

De stemming loopt tot en met 20 augustus voor iedereen dus mijn stem mag je verwachten op :?: :?: augustus :P

Ik wacht in ieder geval zeker nog de zomerrit af :smilebox: , niet dat er daar iets speciaal mee is maar dit had ik mijn eigen opgelegd van voor ik de stemming heb geopend :idea:

Hopend op je begrip :notworthy:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
co-admin
75 cc
75 cc
Contacteer:

Bericht door co-admin »

In Extremo schreef: :idea: ..... En getrakteerd worden ? :occasion5: Mag datte ??

Groetjes,
:oops: Michel
danneke schreef: Michel, wij mogen ZEKER elkaar tracteren!! Een pint bij mijn bollekes in tomatensaus zal smaken! :D :D :D

Tot zondag!
Danneke.
Als't maar niet te veel is. Alcohol en een fjr, dat gaat niet samen :wink:
Je mag mekaar wel trakteren met balletjes en/of tomatensaus, zoveel je maar wil. Je mag er zelfs mee naar mekaar gooien, zolang we nadien maar de foto's zien op het forum :twisted:
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

In Extremo schreef:
Snorry schreef:

Dit bedoel ik dus, maar de consequentie blijft uit .....

Groetjes,
Michel
@ Michel,

Je mag er gerust in zijn dat we zeker consequent zullen optreden want zoals de regels zijn opgesteld zullen we ze dan ook naleven :headbang:
Bij het afsluiten van de stemming op 21 augustus zullen dan enkel de correcte stemmen geldig zijn en de rest word zoals we in het regelment hebben geschreven "Onverbiddelijk verwijderd" :dontknow:

Max 8)

Afbeelding
co-admin
75 cc
75 cc
Contacteer:

Bericht door co-admin »

Misschiens een :idea: tje, als voorbeeld naar de leden toe ?

Groetjes,
Michel
Ik ga mijn stem nu nog niet uitbrengen, en daar is er een goede reden voor. Ik zou begot niet weten wie ik moet kiezen. Hadden er nu 3 of 4 kandidaten geweest, dan hadden we geen stemming nodig. Nu moet ik een keuze maken uit 6 personen die ik niet zo goed ken, en ik wil er dan nog de meest bekwame uitpikken, degene die een beslissing durft te nemen ook al is het niet populair, degene met organisatietalent, degene die desnoods met zijn vuist op tafel slaat tot er enkel brandhout overblijft, enz. Ik weet van elk van de 6 kandidaten zeker 1 reden waarom ze er absoluut bij moeten zijn en waarom ik op hem moet stemmen, dus je begrijpt dat ik vast zit.
Ik kan altijd lukraak 3 namen aanduiden, maar dat vind ik dan weer oneerlijk tegenover de 6 kandidaten. Die mensen steken hun nek uit, ik kan dan toch wel een beetje respect tonen en een verstandige keuze (proberen te) maken.
Voor degenen die niet worden verkozen: no hard feelings, een keuze maken is nu eenmaal niet gemakkelijk en het is niet omdat ze niet voor je stemmen dat ze tegen je stemmen. Hopelijk blijven we goede vrienden na de verkiezing en kunnen we nog op je rekenen.

O ja, er zijn bijna 300 stemgerechtigden. Tot nu toe heeft slechts 10% hun stem uitgebracht. Er zijn er dus nog die niet weten voor wie te stemmen?
danneke
1300 cc
1300 cc

Bericht door danneke »

FJR-Freak Max schreef:

Groetjes,
Michel
@ Michel,

Haast en spoed is zelden goed :?

De stemming loopt tot en met 20 augustus voor iedereen dus mijn stem mag je verwachten op :?: :?: augustus :P

Ik wacht in ieder geval zeker nog de zomerrit af :smilebox: , niet dat er daar iets speciaal mee is maar dit had ik mijn eigen opgelegd van voor ik de stemming heb geopend :idea:

@Max
Max, jij in de eerste plaats, hebt al lang uitgemaakt voor wie je gaat stemmen. jij kent ieder van de kandidaten en nu ga je gewoon afwachten hoe de stemming verloopt v??r je jouw (op dat moment) neutrale stem gaat uitbrengen...
IK was een van de eersten die mijn stemmen heeft uitgebracht...ik noem dat "kleur bekennen". Ik vind dat JIJ als voorzitter dat nu OOK moet doen, ongeacht de uitslag! en potverdekke v??r de zomerrit! Uitstellen heeft geen zin en roept vragen op! Hiermee stel jij het goede voorbeeld voor al diegenen die nog niet gestemd hebben. Er zijn meer dan 200 leden en zie hoeveel er al gestemd hebben! Misschien is dat een gebrek aan belangstelling en dat is dan nog hun goed recht...zij willen enkel motorrijden en antwoord hebben op hun vragen op het steengoede forum.

Michel heeft het voorzichtiger geformuleerd, ik doe het "iets" directer. Deze manier is voor mij dan ook de enige juiste manier om iets duidelijk te maken: DIRECT en zonder omwegen!
Wat kan die zomerrit nog aan jouw mening veranderen???
Soms moet je in je leven beslissingen nemen...bij de ene krijg je applaus, bij de andere heb je het voorgoed verkorven! So what? De vrienden die je bij zo'n ingesteldheid hebt...awel h?, die heb je voor altijd! De "namaakvrienden" heb je maar voor heel even...

Nog steeds genegen,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

danneke schreef: Michel heeft het voorzichtiger geformuleerd, ik doe het "iets" directer. Deze manier is voor mij dan ook de enige juiste manier om iets duidelijk te maken: DIRECT en zonder omwegen!
Soms moet je in je leven beslissingen nemen...bij de ene krijg je applaus, bij de andere heb je het voorgoed verkorven! So what? De vrienden die je bij zo'n ingesteldheid hebt...awel h?, die heb je voor altijd! De "namaakvrienden" heb je maar voor heel even...

Nog steeds genegen,
Danneke.
..... just wat ik ook dacht ....

Groetjes,
Michel

spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

Hallo
ik wil hier niet de spelbreker zijn h? maar met al die stemmingen heb ik gevraagd wat doe je als het slecht weer is om de zomerrit tegaan rijden want op de tv ziet het er niet goed uit en als je op de site van www.skynet.be gaat kijken geven ze 80% regen voor het week end ik had die vraag gesteld bij het forum van de zomerrit maar helaas zonder antwoord dus ga ik het nog eens vragen worden we verwittigd of rijden julie met gietende regen dank u voor julie aandacht
groeten;Rudy
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

@ Spider,

Voor de weersverwachtingen kijk ik altijd naar de site www.weerstationaalst.be omdat deze meer regionaal werkt en ook live overzichten heeft van de radar. Normaal gezien vertrekken we, tenzij het water echt met bakken uit de lucht valt.

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

dank u Firehief nu weet ik het dat we zondag onze pakken mogen aantrekken
nogmaals bedankt
groeten Rudy
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

danneke schreef:Max, jij in de eerste plaats, hebt al lang uitgemaakt voor wie je gaat stemmen. jij kent ieder van de kandidaten en nu ga je gewoon afwachten hoe de stemming verloopt v??r je jouw (op dat moment) neutrale stem gaat uitbrengen...
IK was een van de eersten die mijn stemmen heeft uitgebracht...ik noem dat "kleur bekennen". Ik vind dat JIJ als voorzitter dat nu OOK moet doen, ongeacht de uitslag! en potverdekke v??r de zomerrit! Uitstellen heeft geen zin en roept vragen op! Hiermee stel jij het goede voorbeeld voor al diegenen die nog niet gestemd hebben. Er zijn meer dan 200 leden en zie hoeveel er al gestemd hebben! Misschien is dat een gebrek aan belangstelling en dat is dan nog hun goed recht...zij willen enkel motorrijden en antwoord hebben op hun vragen op het steengoede forum.

Michel heeft het voorzichtiger geformuleerd, ik doe het "iets" directer. Deze manier is voor mij dan ook de enige juiste manier om iets duidelijk te maken: DIRECT en zonder omwegen!

Nog steeds genegen,
Danneke.
@ Danneke,

En waarom zou ik al lang uitgemaakt hebben voor wie ik mijn stemmen ga uitbrengen :?:
Ook heb ik niet gezegd of beter getypt dat ik mijn stemmen uitstel voor de zomerrit, wel heb ik geformuleerd dat ik voor mijn eigen enige tijd geleden al had uitgemaakt dat ik voor de zomerrit niet zou stemmen en toen was er voor jullie nog geen sprake van verkiezingen omdat deze nog in voorbereiding waren en dit kan bevestigd worden door de andere bestuursleden waarmee ik de verkiezingen heb besproken :!:
Ook de vragen die ze zich zouden stellen waarom ik nog geen stemmen heb uitgebracht mogen ze hier gerust laten horen, hier zal ik mijn antwoord dan wel op geven.
Denk je nu echt dat de rest van de leden die nog niet gestemd hebben zitten te wachten om te stemmen tot ik mijn stemmen heb uitgebracht :oops: , wat gaan ze dan doen indien ik nu eens niet zou stemmen :idea:
Er is een datum opgezet om te kunnen stemmen, deze loopt al reeds van 8 augustus en zal eindigen om klokslag 24.00U op 20 augustus en degenen die dan niet gestemd hebben zijn te laat om voor hun favorieten te kiezen :evil:
Het zijn voor mij zoals je al zei geen onbekenden die zich hebben kandidaat gesteld wat het er zeker niet makkelijker op maakt, laat me dan ook mijn oordeel toch vellen met aspecten die ik bekijk op mijn manier en daarmee dan uiteindelijk een keuze te maken uit de 6 kandidaten.
Als jullie denken dat ik angst heb om kleur te bekennen zijn jullie zeker op het slechte spoor want waar ik zal op stemmen zal iedereen moeten appricieren zoals ik ook moeten appricieren op wie dat jullie gestemd hebben en de genen waarbij dit in het verkeerde keelgat schiet moet er dan maar mee leren leven :?
Wie denkt dat mijn stem wonderen gaat doen had zich ook beter kandidaat gesteld zodat ik ook op hem had kunnen stemmen om het wonder te laten geschieden :shock:

Hopend op ieders begrip en stem op wie dat je zelf denkt voor jou de beste te zijn want deze mensen zullen in de nabije toekomst mee de FJRijders club naar nieuwe horizonten leiden :headbang: :hello2:

Max 8)

Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Beste Vrienden en Vriendinnen,

Mag ik jullie er nog eens attent op maken dat je stemming enkel geldig is als je achter 3 kandidaten een vinkje zet en dan pas stemt :!:

Degenen die maar op 1 of 2 kandidaten hebben gestemd kunnen dit nog bij corrigeren door nog op het aantal kandidaten te stemmen tot ze er 3 hebben gekozen, doen ze dit niet vervallen hun stemmen als de verkiezingen eindigen :dontknow:

Max 8)

Afbeelding
Gesloten