Zomerrit 2006 "Het pajottenland"

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Mogen FJRijders tourritten bezienswaardigheden aandoen of houden jullie het liever bij rijden ??

Jazeker, geen enkel probleem.
24
40%
Ja, zolang het maar bij een korte stop blijft om ff een kiekje te maken en dan verder te rijden.
31
52%
Nee, een FJR is niet gemaakt om stil te staan, bollen met diene bak!
5
8%

Totaal aantal stemmen: 60

FJeRic
75 cc
75 cc

Bericht door FJeRic »

Kiro schreef:Hoi,

Als nieuwkomer zouden wij, Heidi en Kris , wel willen deelnemen aan de zomerrit. Allee, als er nog een FJR bij kan.
We hebben de verzamelplaats via internet moeten opzoeken, weer een plaatsje ontdekt en dan nog met een caf?.
Het is wel vroeg opstaan ,dus gaan we de zaterdag maar niet naar de Paulus feesten in Oostende , scheelt een kater. Hopelijk is het weer geen spelbreker en is het genieten van de dag.
We kijken er naar uit, na al wat we al gelezen en gehoord hebben.

Kan er nog een moto met duo bij? Is een bevriend koppel maar met gene FJR.

De menu's stuur ik wel morgen door op de valreep.

Kris
Hallo Kiro,
Leuk vast te stellen dat er dan toch nog een tweede Westvlaamse FJRijder is.....

Betreffende de Zomerrit van komende zondag, wij (dat is dan mezelf met de FJR en mijn vrouw met de Fazer FZS600) vertrekken vanuit Ruddervoorde en rijden de E40 op in Beernem. Ik schat dat we zo om 7.45h aan die oprit zijn. Mocht het jullie interesseren om samen naar de vertrekplaats in Appelterre te rijden, voor ons niet gelaten. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.... Gewoon even afrijden in Beernem op het voorgestelde tijdstip. Er is een kleine parking direct rechts aan het einde van de afrit. Volledig vrijblijvend! Je laat maar iets weten via dit forum.

Eric en Sus, alias FJeRic en FZSus
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Gobelijn schreef:MAX :D :D :D :D ,

ge zijt ne man naar mijn hart !

heu maar niet te fanatiek h?, ik draag nog geen roze onderbroeken hoor :oops:
@ Gobelijn,

Tof dat ik nauw aan je hart lig en euhhh..... ik heb het meer voor van die gele kleine stringskes :tongue1: :lol: :lol: :thumbleft:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Hey Max het vrouwke zal kontent zijn met 20 min.meer , die heeft namelijk veel slaap nodig en nu moet ik die in het midden van de nacht wakker maken dus die minuten zijn welkom .Tot zondag :lol:

Grtjs Luc & zeker Sonja
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

FJR-Freak Max schreef:Deelnemerslijst die mee met ons samen vertrekken te "Rotselaar"

Ik heb het uur van samenkomst verlaat met 20min., dus bijeenkomst voorzien om 7.20u aan de rotonde en daar tenlaatste vertrekken om 7.30u richting "Appelterre" :!:

Dus geniet maar van de 20min die jullie langer kunnen slapen :lol: :lol: :hello2:

Max 8)
:sleepy2: thx :notworthy: :notworthy: :notworthy:

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
Fons
125 cc
125 cc

Bericht door Fons »

Max ik zal er zijn.
Er komt ook een vriend mee met een FJR (Willy)

Tot zondag

FONS
Karels

Bericht door Karels »

@ firechief

Wegens thuis geen internet te hebben, en voor het werk altijd op de baan te zijn en dus ook geen netaansluiting te hebben zie ik nu pas de verschillende mogelijkheden voor het eten.

%Is het mogelijk om nog iets te krijgen? En zo ja, kan je dan met mij contact opnemen want ik kom niet meer op het net
GSM: 0477 22 75 34

@ Spider:

Wil zeker wel dichtbij afspreken. Kan jij ook eens ff contact opnemen (zelfde reden als hierboven) om juist plaats en uur af te spreken. Ook op GSM-nummer.

Alvast bedankt

Karels
spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

Hallo,

wat word er gedaan als het slecht weer is of als het regent word die rit afgelast en verplaats want momenteel geven ze 80% regen voor zondag
het weer kan je volgen op www.skynet .be voor 10 dagen en dat is redelijk juist

groeten,Rudy
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Aan iedereen die meerijdt een toffe , veilige & droge rit toegewenst vanwege M&M 8)
Wij zijn ribbedebie voor een verlengd week-end naar Firenze en zullen de verslaggeving wel lezen na de rit
M&M
Kiro
50 cc
50 cc

Bericht door Kiro »

FJeRic schreef:
Kiro schreef:Hoi,

Als nieuwkomer zouden wij, Heidi en Kris , wel willen deelnemen aan de zomerrit. Allee, als er nog een FJR bij kan.
We hebben de verzamelplaats via internet moeten opzoeken, weer een plaatsje ontdekt en dan nog met een caf?.
Het is wel vroeg opstaan ,dus gaan we de zaterdag maar niet naar de Paulus feesten in Oostende , scheelt een kater. Hopelijk is het weer geen spelbreker en is het genieten van de dag.
We kijken er naar uit, na al wat we al gelezen en gehoord hebben.

Kan er nog een moto met duo bij? Is een bevriend koppel maar met gene FJR.

De menu's stuur ik wel morgen door op de valreep.

Kris
Hallo Kiro,
Leuk vast te stellen dat er dan toch nog een tweede Westvlaamse FJRijder is.....

Betreffende de Zomerrit van komende zondag, wij (dat is dan mezelf met de FJR en mijn vrouw met de Fazer FZS600) vertrekken vanuit Ruddervoorde en rijden de E40 op in Beernem. Ik schat dat we zo om 7.45h aan die oprit zijn. Mocht het jullie interesseren om samen naar de vertrekplaats in Appelterre te rijden, voor ons niet gelaten. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.... Gewoon even afrijden in Beernem op het voorgestelde tijdstip. Er is een kleine parking direct rechts aan het einde van de afrit. Volledig vrijblijvend! Je laat maar iets weten via dit forum.

Eric en Sus, alias FJeRic en FZSus

Hoi Eric en Sus,

Met veel plezier zullen we op het appel zijn tegen 7h45 aan de afrit van Beernem, kleine parking.
Mario en Kim zullen ook daar van de partij zijn. Dan zijn we al met 4 om naar Appelmoes te rijden.

groeten
Kris en Heidi
Je leeft maar ene keer!
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Hallo Bart,
Indien het zondag slecht weer is haakt mijne duo af, kan u dat nog veranderen?
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
GTRichard
125 cc
125 cc
Contacteer:

Bericht door GTRichard »

Voor alle FJRijders die meedoen aan de zomerrit, vast veel droge :?: en veilige kilometers gewenst en wij lezen maandag wel hoe een en ander is verlopen.

Groetjes en hopelijk tot binnenkort,

Marianne & Richard.
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Marianne & Richard,

Wij hopen ook dat het zo droog mogelijk zal blijven :oops: en wat er nu al uitvalt kunnen we er zondag niet meer bij krijgen :D
Spijtig dat jullie er niet kunnen bijzijn, wij van onze kant wensen jullie dan ook h??l v??l feestvreugde op het doopsel van jullie kleinkind :hello1: :hello2:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

Aan alle deelnemers een prettige rit toegewenst. Hopelijk zijn de weergoden jullie gunstig gezind.
Ik moet jammer genoeg werken.

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

@ Firechief,
Zouden we mogen weten hoeveel km de rit van Zondag ongeveer is.want we kijken er al naar uit :director: :idea:

Groetjes,Rudy :
TOMH
1300 cc
1300 cc

Bericht door TOMH »

@ FJeRic:

Er is nog een FJR-rijder uit de west-vlaanders!
Namelijk den TOMH himzelf

Groetjes vanuit HARELBEKE!

Tom :glasses7:
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

De rit op zich is een kleine 250 Km. Ik raad iedereen aan om zo kort mogelijk bij het vertrekpunt een volle tank te nemen. Dit kan aan op het stuk vanaan het kruispunt "Den Doorn" naar het vertrekpunt toe (hierboven vermeld). Hier komt men nl 5 tankstations tegen: Octa+, Dats, Shell, De Boever en Q8. Dus mogelijkheden genoeg en vanop deze punten is het maar een kleine 10 Km tot aan het vertrekpunt. Mochten er mensen zijn die afhaken, die kunnen me steeds bereiken op de GSM 0475/526913 zodoende hoeven we niet op hen te wachten. Ik hoop echter dat iedereen op zijn tanden bijt en de weergoden laat zien dat we echte FJRijders zijn en dat de regen ons niet kan thuishouden. Regenpakken meebrengen is dus zeker aangeraden.

Firechief

PS: Voor de Jura-reizigers onder de deelnemers wacht er nog een dvd met alle foto's en als klap op de vuurpijl brengt "Spookebeest Leentje" nog een verrassing mee.
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
FJeRic
75 cc
75 cc

Bericht door FJeRic »

TOMH schreef:@ FJeRic:

Er is nog een FJR-rijder uit de west-vlaanders!
Namelijk den TOMH himzelf

Groetjes vanuit HARELBEKE!

Tom :glasses7:
Tom, prachtig! Nu je het zegt, Harelbeke behoort daar inderdaad ook bij. Dat neemt dan toch al de proporties van een 'soliede' groep ' buitenlanders' aan (onz westvloams is nomlik nie altied verstoanbor voe die andre Vloamingn).

Tot zondag!
Eric
spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

Heb al zo hard op mijn tanden gebeten dat ge ze bijna niet meer ziet . :lol: :lol: :banghead: :thumbup:

groetjes ,Rudy en zeker tot morgen
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Hallo Bart,

Bart gaat u de route op gps zetten, en zo ja kunnen we deze dan downloaden ?
Wat zijn de coordinaten voor het vertrek op gps ?
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

fjrMarcel schreef:Hallo Bart,

Bart gaat u de route op gps zetten, en zo ja kunnen we deze dan downloaden ?
Wat zijn de coordinaten voor het vertrek op gps ?
Hetzelfde voor mij ook.

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
Gesloten