@ alle deelnemers,
Nu ik uitgefeest ben

(nee Flitser je was niet uitgenodigd op die trouwfeest

) wil ik jullie allemaal van harte bedanken voor de deelname aan onze "Zomerrit", jullie waren ??n voor ??n toffe mensen om in gezelschap te hebben
Alle nieuwe gezichten die aanwezig waren vielen al ongelofelijk goed mee, ze passen perfect in de club van onze FJRijders

Het weer heeft ons goed gezint geweest en volgens mij het juiste geknipte weer om te toeren met de moto, dus hier hebben we weer eens de weergoden aan onze zijde gehad

We kunnen terug blikken op een geslaagde rit met alles erop en eraan, bart & leentje hebben hiervoor gezorgd maar dat zijn we van hun ondertussen al gewoon he
Ook wil ik onze bezoekers Johnny, Dartagnan, Kobeloi & Koboloika bedanken voor hun aanwezigheid waardoor de rit met een verrassing kon worden beeindigd
Voor de rest heb ik niets anders meer toe te voegen want alles is al door andere replyers in detail geformuleerd zodat de thuisblijvers wel zullen weten hoe het allemaal verlopen is en nu wel spijt zullen hebben dat ze niet aanwezig waren
Het enige dat ik nog kan toevoegen is dat ik een overheerlijke familieschotel balletjes in tomatensaus op de middag verorberd heb
Mmmmhhhhh was dat heerlijk smullen
Max