Zomerrit 2006 "Het pajottenland"

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Mogen FJRijders tourritten bezienswaardigheden aandoen of houden jullie het liever bij rijden ??

Jazeker, geen enkel probleem.
24
40%
Ja, zolang het maar bij een korte stop blijft om ff een kiekje te maken en dan verder te rijden.
31
52%
Nee, een FJR is niet gemaakt om stil te staan, bollen met diene bak!
5
8%

Totaal aantal stemmen: 60

alano
125 cc
125 cc

Bericht door alano »

Aan de organisatie: ' t was weeral top :!: :!: :thumbup:

Alles weer tot in de puntjes in orde :!:

Ook aan " onze" Max nen dikke merci :cheers: , zonder U waren we (zeker) verloren gereden met onzen :fjr: ( of Yam of Beemer)

@ iedereen, bedankt voor de toffe dag.

Marianne en Alain :wink:
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

Snorry schreef: Hieronder de link naar de foto's die vandaag genomen zijn. :idea:

http://foto.telenet.be/0062875249

Paswoord: fjrijders

Je kan hier de foto's downloaden op originele grote.
Mvg, :wink:
Snorry
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Hey Bart & Leen bedankt :lol: voor de mooie rit uit te stippelen en dan nog de stopplaatsen niet te vergeten en zeker het eten niet wat voortreffelijk was . Onze voorrijder de Max ook bedankt gij kunt dat goed ge moogd dat nog doen dan ben ik zeker dat ik eten en drinken heb :spam1: . We zijn onderweg naar huis een regenbuitje tegengekomen maar was niet erg ( zeker 20 druppels op scherm) maar zijn goed thuis geraakt . Bedankt aan het gezelschap allemaal en tot de volgende rit ( moet niet te lang duren voor die komt ) :wav:

Grtjs Luc& Sonja
dartagnan
1300 cc
1300 cc

Bericht door dartagnan »

Hallo iedereen,

ik ben blij dat ik, weliswaar met het koekblik :oops: vanwege weeral rugproblemen :( , naar de eindhalte ben afgezakt.
Veel bekende en nieuwe gezichten ontmoet, en zo te horen was iedereen tevreden over de organisatie van de zomerrit.
Het was weer een lange tijd geleden dat ik de "anciens" gezien had. :glasses9: :glasses10:
En tussen pot en pint :occasion5: hebben we dan ook een deel van onze belevenissen uitgewisselt.
Hopelijk zal ik er de volgende keer bij zijn, maar dan met den brommer.

Greetz,

Serge
één van de vier, dartagnan
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

@ alle deelenmers:

Eerst en vooral wens ik jullie te bedanken voor jullie deelname aan de zomerrit gisteren. Ik hoop dat het voor iedereen een plezante en aangename dag is geweest, en daar heb ik uit voorgaande berichten alleen nog maar bevestiging van gekregen. Voor mij was het weer een waar genoegen jullie zo talrijk te mogen ontvangen en ook een heel deel nieuwe gezichten te mogen ontmoeten en leren kennen. Ik hoop jullie dan ook spoedig terug te zien op een van de volgende ritjes of op de herfstrit.

@ alle thuisblijvers:

Zoals gewoonlijk hadden jullie ongelijk. De weergoden waren ons gunstig gezind, het eten was lekker en veel (al zeg ik het zelf, maar onze Max zal dit zeker bevestigen), het gezelschap zeer aangenaam en de banen prachtig ondanks de weersomstandigheden van de vorige nacht.

@alle Tourguides:

Bedankt om alle deelnemers veilig tot de afgesproken plaatsen te brengen, soms met wat meer of minder kilometers maar geraakt zijn jullie er steeds.

@ Johnny, Dartagnan, Koboloi & Arlette,

Bedankt voor jullie verassingsbezoek 's avonds op de stopplaats. Het was een totale verrassing voor ons en tevens ook een blij weerzien.

@ allen die ik mocht vergeten zijn:

Eveens bedankt voor jullie inzet en aanwezigheid.

Firechief & Spookebeest (Leentje)
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Jo demannen

Bart en al de andere organisatoren bedankt voor deze mooie dag weer.
Alles wat hiervoor is geschreven kan ik alleen maar bevestigen. :thumbright: :thumbright:
Ik heb het ook eens geprobeerd mijn foto's via telenet te laten bezichtigen, u kan deze bekijken op :
http://foto.telenet.be/4063825401
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Flitser
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door Flitser »

@ Bart het was dik in orde, heel mooie organisatie! Een leuke Pajotse rit, fijne stopplaatsen, mooi weer (de weergoden waren ons heel gunstig gezint, amai), lekker, goed georganiseerd middagmaal, enzoveel meer!

@ Spookebeest?(vanwaar die naam?) merci voor uw lekkere traktatie, koffiekoeken!

@ Snorry je hebt ons mooi rondgetourd in het Pajottenland!

@ Danneke, zoals Snorry zegt: goed beleggen en hopen dat je ons met de herfstrit kan onderhouden!

@ Iedereen bedankt voor het gezellige gezelschap. Vele bekende gezichten gezien en ook enkele nieuwe gezichten leren kennen

@ Dartagnan, Johnny, Kobeloi & Koboloika fijn dat jullie ons stonden op te wachten aan het eindpunt.

Amai dat zijn hier nogal een pak @tjes :D :D

Allen bedankt voor de fijne dag :wink:

Een 17-tal foto's zijn te bezichtigen :arrow: http://community.webshots.com/user/flitser97 in het album "FJRijders zomerrit 2006" :twisted:

Mariano & Nathalie
Laatst gewijzigd door Flitser op 14 aug 2006, 17:33, 2 keer totaal gewijzigd.
spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

Hallo,Bart & Leen bedankt voor de mooie rit .het was de eerste maal dat we meegingen maar het zal dan wel zeker ook niet de laatste maal zijn ,bij de volgende rit als alles ok? is dan staan we erweer om te toeren .Jullie zijn echt een toffe bende dat mag zeker en vast gezegt worden :director: :wav:
Snorry heeft ons ook goed begeleid door het pajotteland :fjr:
alvast bedankt en tot de volgende rit

groeten Rudy&Marie-rose
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

Wat een geluk dat het ritje van Bart gisteren was :!: Hier in Schoten staan de hemelsluizen al ganse de dag wijd open :twisted:
Ik heb toch liever een 'zonneslagske' dan een nat pak zulle. :D :idea: :D

Groetjes, :wink:
Snorry
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Alle deelnemers,

De "Zomerrit 2006" was weer eens op en top geregeld tot in detail door onze Firechief en ons leentje waarvoor ik hun hartelijk wil bedanken als ook proficiat voor wensen in naam van alle aanwezigen want dat hebben ze toch zeker verdiend :hello1: :notworthy:

Bart & Leentje "Proficiat en bedankt" voor de organisatie van onze Zomerrit 2006" :thumbleft:

Het overige dat ik wil zeggen zal voor morgen zijn want nu heb ik geen tijd meer omdat ik moet gaan feesten :occasion7: :occasion9: :occasion5:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Flitser
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door Flitser »

FJR-Freak Max schreef: Het overige dat ik wil zeggen zal voor morgen zijn want nu heb ik geen tijd meer omdat ik moet gaan feesten :occasion7: :occasion9: :occasion5:
Hoe feesten :!: :!: :!: Waar feesten :!: :!: :!: Om welk uur moeten wij daar zijn :?: :?: :?:

Groetjes Mariano :D :D :D
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Jo demannen,
Bart ik heb ook nog een pluim voor u om ons zo prachtig te begeleiden zondag.
Bart in de pot zit nog 4,20 euro, wat moet daar mee gebeuren.
:idea: Moet ik deze soms in een of ander verkiezingskas overschrijven :?: :?: :D :wink:
Bedankt ook Leen voor de lekkere koeken dat was ik deze morgen allemaal vergeten. :) :) :)
AfbeeldingAfbeelding
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Enkele fotokes
Afbeelding
Is hij niet fotogeniek onze fotograaf, juist een modelleke uit de boekskes 8) :wink:
Afbeelding
Aan tafel met twee leuke meiden!! :o :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Den Boete
Clublid
Clublid

Bericht door Den Boete »

Bedankt iedereen en de inrichters in het bijzonder voor deze mooie dag.
De afwezigen hebben iets gemist.
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Tja altijd hetzelfde h? op zondagvoormiddag lukt dit zelden, de namiddag soms wel, maar het weze zo h?
Daarom een vraagje aan DEN BART, heb je soms de route in versie 7 beschikbaar dan rijden mijn vr'ke en ik deze wel eens in de week thx

Leuze,
Mooie ritjes, mooie baantjes
Jammer dat genot zo vlug voorbij is ....................... :-)

Ooit past het wel eens mannen en vr'kes, fijn te horen dat het weeral tof was

groetjes
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

@ alle deelnemers,

Nu ik uitgefeest ben :joker: (nee Flitser je was niet uitgenodigd op die trouwfeest :tongue1: ) wil ik jullie allemaal van harte bedanken voor de deelname aan onze "Zomerrit", jullie waren ??n voor ??n toffe mensen om in gezelschap te hebben :hello1:
Alle nieuwe gezichten die aanwezig waren vielen al ongelofelijk goed mee, ze passen perfect in de club van onze FJRijders :thumbright: :headbang:
Het weer heeft ons goed gezint geweest en volgens mij het juiste geknipte weer om te toeren met de moto, dus hier hebben we weer eens de weergoden aan onze zijde gehad :notworthy:
We kunnen terug blikken op een geslaagde rit met alles erop en eraan, bart & leentje hebben hiervoor gezorgd maar dat zijn we van hun ondertussen al gewoon he :thumbup:
Ook wil ik onze bezoekers Johnny, Dartagnan, Kobeloi & Koboloika bedanken voor hun aanwezigheid waardoor de rit met een verrassing kon worden beeindigd :wav:

Voor de rest heb ik niets anders meer toe te voegen want alles is al door andere replyers in detail geformuleerd zodat de thuisblijvers wel zullen weten hoe het allemaal verlopen is en nu wel spijt zullen hebben dat ze niet aanwezig waren :?

Het enige dat ik nog kan toevoegen is dat ik een overheerlijke familieschotel balletjes in tomatensaus op de middag verorberd heb

Afbeelding

Mmmmhhhhh was dat heerlijk smullen :thumbleft:

Max 8)

Afbeelding
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

en dat den asbak al helemaal vol peukjes ligt :D :D :lol:
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

In Extremo schreef:@ Serge en Max,

Het zijn ook altijd dezelfde die blijven hangen ... :lol:

Groetjes,
Michel en Jacinta
Hey Michelleke,

Had het aan ons gelegen waren we al eerder weg geweest maar met zo ne plakker als jij ben je niet zomaar direct van den toog weg te krijgen als jij aan je straffe verhalen bezig bent :lol: :lol: :thumbleft:

Nee hoor Michel, ik moet toegeven als het gezellig is dan zal ik altijd wel ??n van de laatste zijn die de deur achter zich zal toe trekken :oops: maar jij, Serge en Bart doen zeker niet onder voor mij zalle want met het minste dat er gezegd word blijven jullie ook gezellig verder kletsen :tongue1: :thumbleft:

Het moest maar niet zo plezant zijn, dan kunnen we niet blijven hangen :hello2:

Max 8)

Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Johnny schreef:en dat den asbak al helemaal vol peukjes ligt :D :D :lol:
Dat is niet van mij hoor Johnny maar van de Gobelijn, die trekt er nogal iets door om weg te blazen hoor :lol: :lol:

Max 8)

Afbeelding
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

:?: :?: hela, daar zijn maar twee peuken van mij bij hoor
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Gesloten