Ik heb het probleem sindsdien niet meer gehad.
De dealer had er ook geen verklaring voor.
Ik denk dat het idd een dubbele start zal geweest zijn in een fractie van een seconde. Als je moto gloednieuw is heb je er een beetje schrik van om hem zeer te doen he
morgen gaat" the beast" binnen voor zijn 1000km, dealer gaat dan klokje en tripmeters bekijken, ik krijg ook een nieuw bagagestoeltje (deze was beschadigd bij het transport) en mijn nu hopelijk comform alarm wordt ook ingebouwd
Alsook die valblokken van bike design.
En dan is ie af.
ik ben benieuwd welke de reden was (is) voor het telkens resetten van de tripmeters en het klokje
greetz.
Honda four f550 -Suzuki GS-750 -Kawazaki ZX-10 -BMW R1100GS Desierto
YAMAHA FJR1300A - BMW R1200GSA
yes hij is af,het probleem met klok en tripteller was een zekering . volgens dealer ,dus alles ok nu.
The beast vliegt als een TGV nu
Op naar de 10000km mss dit jaar nog.
greetz
Honda four f550 -Suzuki GS-750 -Kawazaki ZX-10 -BMW R1100GS Desierto
YAMAHA FJR1300A - BMW R1200GSA
Geen probleem hoor,
ik heb ooit ergens op het forum beweert dat ik meer dan 600 km deed met ??n naftbak. (Was 's morgens vroeg met een slaapkop )
Geweldige reacties heeft dat teweeg gebracht
Misschien eens proberen met slotsmering??
Als je zelf geen moest hebben of twijfelen aan diegene die te verkrijgen is kan je dealer je daar wel mee helpen. (Had op mijn Diversion ook regelmatig last met het slot.)